Thursday, September 1, 2011

DIY_ redo your "old" pearl necklace... / URADI SAM_ prepravi "staru" ogrlicu od perli...

Kao što sam napomenula juče, u današnjem laganom DIY prepravljamo jednu ogrlicu. U pitanju je sjajna ogrlica od perli u prelivajućim bojicama koju sam za 200 din kupila kod Kineza. Pomenula sam je već OVDE. Ogrlica jeste sjajna, ali je onako baš uz vrat, a ja to ne volEm baš. Onda sam je zamislila dužu, uz zlatni lanac i dodatke... Odlučila da je prepravim i da to sve fotkam kako bih vam pokazala rezultat. Dakle, ništa specijalno, ali mnogo bolje izgleda... :) Hajmo u slikovno objašnjenje...
SEE POST
Ove makazice su sjajne, kupljene su davno kod Kineza i služe za brzo seckanje končića pri šivenju... Naravno da sam ih videla u Project Runway-u i odlučila da su mi neophodne... :) Inače seku sve... :)

lanac, alke, kopče, stiskavci i stoperi...
Evo ogrlice koju prepravljamo!
"prekinemo" oglicu i oslobodimo sve perle...
koje onda nanižemo na strunu...
kada ih nanižemo na jedan kraj stavite stoper, pa stiskavac (to je ovo majušno) pa stiskavas stegnete makazama ili kleštima i onda stoper sa kukicom zatvorite preko njega...

strunu takođe vratite u nazad u stoper kako ne bi virila...
isto uradite i sa drugim krajem nanizanih perli... (ovo sam sve DETALJNIJE objasnila u OVOM DIY projektu)
evo kako izgledaju oba kraja...
na jedan kraj na stoper prikačite alku...

pa za alku lanac...
 a na drugi kraj kopču (koja će se kačiti na alku lanca na suprotnom kraju)

☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ ☐ 

I, TA_DAAAAA... Gotova je nova JOŠ BOLJA ogrlica... :))))
Eto, videli ste da nije teško. Poenta je da ako imate nešto od starog nakita, koji vam se biše ne sviđa ili ne stoji, izvatite ga sa dna kutije, prepravite, na ovaj ili onaj način i ponovo UŽIVAJTE u njemu... 

ili jednostavno UŽIVAJTE!!!
sutra je petak, a iza njega VIKEND!!! Odoh na posao sa ovom mišlju na pameti... :)


:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

36 comments:

  1. Super. A gde kupujes lance, alke, kopce...?

    ReplyDelete
  2. O da, definitivno bolje izgleda u ovoj dužoj verziji.

    ReplyDelete
  3. fora! fora!!
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja bih tako nešto napravila, ali čisto sumnjam da u mom gradu postoji trgovina s alkama, kopčama i ostalim ... :(

    Inače ogrlica je odlična :D

    ReplyDelete
  5. ej super je...bas mi se svidja ideja :))
    pozdrav veliki :)))

    ReplyDelete
  6. odlicna ideja, bravo M.! kako mi se svidjaju te zlatkasta stvarcice iz kesica :)

    ReplyDelete
  7. Great job, dear. :)
    Samo da se podsetimo, sav potreba materijal(lanaci, alke, kopče, stiskavci i stoperi) si kupila kod Bake na Slaviji??? :)

    ReplyDelete
  8. super, mnogo je bolje kad je duza ovako :)

    ReplyDelete
  9. divna jeeeee, moze uz sve da se kombinuje upravo zbog ovih perli koje se presijavaju u hiljadu boja, ja odusevljena :))))
    ljub jovo

    ReplyDelete
  10. Predobar tutorial. Zaista si se jako potrudila :). A ogrlica je ispala super!

    Posjeti me: http://wienerfashionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. definitivno bolje izgleda ovako,ne volim ni ja neshto prekratke ogrlice.inace u potpunosti dijelim tvoju ljubav prema ovim makazicama,imam i ja 2 para i moram reci da su krajnje neophodne :)

    ReplyDelete
  12. i ja prerađujem stare i izrađujem npove unikatne ogrlice u vintage stilu :) :) 0božavam to

    ReplyDelete
  13. divna je! mnooogo mi se svidja u ovoj varjanti,bash! ;) <3 daaaa...sutra petak,petaaak! :) cmok

    ReplyDelete
  14. such a great idea!!love this tutorial lady!!
    nice blog!!
    check out mine and if u like it, follow:)
    i'd be very happy..kiss from Milan!

    Patchwork à Porter

    ReplyDelete
  15. ništa bacati! sve se može prepraviti!

    ReplyDelete
  16. A super ogrlica! :D
    XoXo

    fashionworldbymoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. a jel mozes ti nama da otkrijes gde se nalazi baka na slaviji?

    ReplyDelete
  18. Bas sam happy sto vam se svidja nova ogrliiica...

    OVAKOC po 1000000 put, evo gde se nalazi Baka:
    "sve što je potrebno kupite kod Bake na Slaviji...
    Pisala sam vam već o toj radnjici...
    (Baka na slaviji aka. Žika plastika je neugledna radnjica u kralja Milutina, odmah iz Nemanjine kad krenete da se penjete uz tu ulicu sa leve strane. Ne znam tačno koji je broj, ali lako se nalazi)"

    ReplyDelete
  19. hvala,hvala,divna si sto je i mala Andrijana potvrdila

    ReplyDelete
  20. definitivno mi se više sviđa ovako duža :) svaka čast :)

    ReplyDelete
  21. ooh lijepo lijepo :D

    if you're not already following me you could if you want to and i'll follow you back.^^

    my blog♥mfashionfreak

    ReplyDelete
  22. nije tesko, hmm, kako za koga, hehe!:) blago tebi sto umes, divna jee!:)

    ReplyDelete
  23. kako su dobre perleeee! ne verujem! Ziveli Kinezi! hihihihhihih

    ReplyDelete
  24. Divno! Zamisao sa zlatnim lancem je sjajna, sada izgleda sik i obogatice svaku kombinaciju. :)

    http://artoffashionbyjelena.blogspot.com/2011/08/krecem-da-pisem-svoj-prvi-post-i-ne.html

    ReplyDelete
  25. Predivno :O

    http://melodyofbeauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Uz malo truda fenomenalan rezultat... sve pohvale za ovako razradjen ovaj segment bloga!! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails