Thursday, September 8, 2011

NEW IN: yellow snakeskin bag... / NOVO: žuta "zmija" torbica...


Ovaj torbičak sam kupila pre mesečak dana, ali nikako da vam ga pokažem... Kupljen je u radnji Cvetić na Bulevaru na sniženju za 1000 din. Ako prolazite, obavezno svratite imaju zaista neobične torbe i cipele... I da, torba je nekako na finoj granici između "oduševila me je, baš volim zmija print" i "nekako je previše"... Ali verujem da će ići strava uz farmerke, stikle i običnu belu majicu sa printom.... Šta vi mislite?
 
I da, zaboravila sam da vam kažem da ima rese... I da sam u dilemi:
ISEĆI RESE ILI IH OSTAVITI (i po potrebi ušuškati da se ne vide)

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

43 comments:

  1. Resice mi nikako ne idu. A torbak je bas fora i upecatljiv.

    ReplyDelete
  2. Bez resa,torba je genijalna!;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  3. Meni isto resice nisu sjele! Torba je sama po sebi već efektna, ove resice samo kvare dojam! :)

    ReplyDelete
  4. Jooooj rese mi nikako ne idu :S
    Ovako super je torbica :D

    ReplyDelete
  5. ovo samo ti mozes da ukombinujes da ne bude kich ;)

    ReplyDelete
  6. meni je bas kul s tim resicama <3

    ReplyDelete
  7. Rese odstraniti hitno!A zmija je hit sezone...:)!

    ReplyDelete
  8. Ja bih isekla!!! Torba je prelepa, u Cveticu s vremena na vreme, moze se natrcati na bas zanimljive stvari.

    ReplyDelete
  9. Ja sam u fazonu - skloniti rese :)) mnogo je bolja bez njih, to sto kazes - na granici je, ali uz tako jednostavan outfit je vec vidim i bice savrseno :DD

    ReplyDelete
  10. meni bas rese daju neki shmek!
    bez njih je obicna zmijska torba kakvih ima i kod kineza, a ovako je street fashion ludost! :D
    ako vec mozes da ih ustekas, nemoj seci mozda se pokajes ;)

    ReplyDelete
  11. Kul mi je čak i sa resama. Blesavo kul...;)

    ReplyDelete
  12. jas bi ostavila rese i preklop obložila u crno :D
    previše komplicira - znam xD

    ReplyDelete
  13. rese su šaka u oko :D kidaj ih!

    ReplyDelete
  14. cool torba, uz neku smirenu, ne napadnu kombinaciju će biti odlična! a rese su malo previše, a i zamisli da se stalno cimaš sa njima,da ispadaju svaki put kad ne treba i da samo o njima moraš da birneš :)

    ReplyDelete
  15. seci rese definitivno, ti si bas kreativna i imas one tvoje postove napravi nesto pa mozes da ih prisijes ako ti to nekad padne na pamet. ovako ce te samo muciti jer ce stalno ispadati...torbica je pravi hit i jedva cekam da je vidim u nekom od narednih postova sa ovim lucemtom :)))))
    ljub jovo

    ReplyDelete
  16. Meni je sa resama bolje jer prekriju taj faldani dio, koji mi je malo previše u kombinaciji sa zmijskim printom...inače print je pravi hit sad!

    ReplyDelete
  17. Torbica je skroz Cavalli-ish ;) Bez resa, definitivno!!

    ReplyDelete
  18. Umesto resa stavi zlatne lancice da vise :)

    ReplyDelete
  19. Hehe, slažem se, bez resa :) Sa njima jeste too much, bez njih će ići super uz neke jednostavnije kombinacije :)

    ReplyDelete
  20. E bas da vidim uz sta ces ovo da iskombinujes, jedva cekam :)

    ReplyDelete
  21. Ne diraj rese, one vade citavu stvar. Torbica deluje pomalo kic bez njih. Crne rese razbijaju svo to konfuzno zmijsko sarenilo i bas su fora.
    Pozz

    ReplyDelete
  22. uh odlicna je, a oko resa sam bas zbunjena, cas mi izgleda dobro, cas mi se ne dopadaju ... nemam pravi savet :)

    ReplyDelete
  23. torba je super, stvorena da ozivi neku jednostavniju kombinaciju :)
    ali rese bih isekla

    ReplyDelete
  24. Nisam sigrna da li bez ili sa resama. :/

    ReplyDelete
  25. Rese odseci i spali! A onda uzivaj u lepoj torbici:D Bez resa torbica mi je genijalna!

    ReplyDelete
  26. Torbica je geeenijalna! Samo bez resica, odsjeći i spaliti, kao što kaže Anja:-)

    ReplyDelete
  27. Nemoj da ih seces, samo ih sakrij pa ces vec videti da li idu uz nesto, ili ne :)

    ReplyDelete
  28. bez! sa izgleda nekako previse kich ,msm,izgleda previse,a bez je prelepa :))

    ReplyDelete
  29. Meni se više sviđa bez resica ;)!
    Baš je efektna, a sviđa mi se tvoja ideja kako je iskombinovati!

    ReplyDelete
  30. Mozda mozes i da skratis resice, na neka 3cm(ili na ivicama torbe da skratis na 1cm pa da povecavas ka centru duzinu resa), ovako zauzimaju previse mesta ne vidi se naborani torbicak a i nisu mi nekako skladno namestene :))

    ReplyDelete
  31. meni je bas chic sa tim resama!sto posebnija tim bolje!! ;)

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. divna je!:) Lepa je u obe varijante, mada malkice lepsa bez resa!:)

    ReplyDelete
  33. bez reeeeesa! :))) Bez njih mi je onako baš fina kičerica! :))) A sa njima... ne znam... izgubi mi se koncept citave tasne! :)))

    ReplyDelete
  34. ne znam,meni je isto neshto fora sa resama ali su one nekako cudne.mozda da ih skratis???

    ReplyDelete
  35. Mnogo je bolja bez resa.Sa resama mi je nekako previse!
    XoXo
    fashionworldbymoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. hehe...prvo kad sam otvorila post torba mi je bila sjajna, a onda kad onako iznenada ugledah fotku sa resama, uplasih se! :D a sad mi je skroz bleskasto i ql! ;) :*

    ReplyDelete
  37. hahahahaha anjin komentar mi je hit! ''prvo mi je bila sjajna, a onda uplasih se'' :DDD
    elem, torbica je suuuuuuuuuuuuuuuupis....ali BEZ resa! Kud rese zmiji?! :D Dakle, odstraniti ih e onda ovo je mnooogoooo dobar komad!!!:)

    ReplyDelete
  38. Bez reisca, sa resicama je previse i boja i sara i oblika :) Ovako bez je super

    ReplyDelete
  39. Ja bih ostavila rese, lako ih možeš ušuškati i sakriti unutra kada ti se ne dopadaju uz outfit. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails