Thursday, September 29, 2011

Fashion and friends magazine - 19. Fashion Selection / Fashion and friends magazin na 19. Fashion Selectionu

datum: utorak 27. 09. 2011. u 20h
mesto: Beogradsko dramsko pozorište

Većina blogerki dobila je elektronsku pozivnicu (ispod) za promociju Fashion &Friends magazina i reviju brendova objedinjenih pod Fashion & Friends imenom (Guess, Scotch & Soda, Miss Sixty, Energie, Replay i Maison Scotch). Brana i ja smo otišle zajedno, a tamo smo srele još nekoliko drugarica blogerica (Andjelu, Jelisavetu, Aleksandru, Milicu i Mariju...). Revija je počela tek oko 21h na velikoj sceni BDPa... Do tada, zvanice su stajale ispred, listale magazin, pile penušava pića i klopali slane zalogaje... :) Ja sam fotkala detalje i atmosferu pa pogledajte...


ispred i u holu:


ovaj outfit ću vam pokazati drugi put... bila je prevelika gužva za outfit fotkanje...

na velikoj sceni (svašta nešto):)
bili su tu: Borka i Viktor
plesači (i u sredini moj kolega Petar koga pozdravljam)

Tijana Dapčević as Marilyn Monroe

Boško Jakovljević as pevač

neki od omiljenih modela...

 i na kraju Nina Radojičič i svi modeli... 
(video by me)

i sve je to (i drugo) trebalo prepričati i sumirati na brzinskoj kafi posle...

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

30 comments:

  1. E sad mi je krivo sto nisam isla :(

    ReplyDelete
  2. Epa ovako. Drago mi je da si se ipak vratila po onaj blazer u Bershki posto stvarno sluzi svrsi a i na ovim mini slikama se vidi da ti odlicno stoji!


    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Looks like u had a great time :))) super

    ReplyDelete
  4. imate nekog padobranca na kafi ;)
    a F&F sve znas
    ajmoooo ljudi, nemojte jos jedan los casopis, pa i ako je besplatan.
    ne mogu ja to.
    a ni merlin monro nesto nije uspela ;)

    ReplyDelete
  5. Nisu im loši modeli. Ove promoterke ne mogu da svarim nikako...;) Vaši detalji i dalje najzanimljiviji!:)

    ReplyDelete
  6. @Branka. Cim je izashla_ prva misoa TRANDZA! Posle mi bilo glupo... :(

    ReplyDelete
  7. Mislim da se cak i na fotki mog sata i sake vidi kooooooliko mi je bilo boooooring! :)
    hahah padobranac na kafi!:)
    e tu je vec bilo zivlje!:)))

    ReplyDelete
  8. Hehe..Znate sta mislim o ovome.Marince ti si ovim postom i slikama napravila kao da je evenet bio pun pogodak!:**

    ReplyDelete
  9. B. i ti ste sjajne sto ste dosetale tamo i prenele delic atmosfere! Ovako...prvo...
    Zasto M. nisi B. ukrala sat za Anjca tvog,zasto? :)
    Merlinka je ...oh...nouuu...slaaabo je to!
    Aahahaaaa...ali Peca mi je hit! Pozdrav i od mene! :D
    Ljubac za sve i za padobranca na kafi!;) :*

    ReplyDelete
  10. Kad gledam sve vase slicice, jos vise mi bude zao sto nisam bila :(
    Vidimo se nadam se na Herbafast Fashion Selection-u :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Smrc, a mi se ne nadjosmo na kraju. Moramo sledeci put ;)

    ReplyDelete
  12. super si izgledala,a dogadjaj ne mogu vise komentarisati,hahahahaha

    ReplyDelete
  13. sako je odlican,promoterke uzasne,Merlinka promasaj,bojim se ako nastavimo sa ovakvim komentarima nikad vise nece poslati pozivnice blogerima:)))

    ReplyDelete
  14. mnogo mi je drago sto sam upoznala vas dve :) super si pohvatala detalje

    ReplyDelete
  15. your nail polish looks really cute.
    following you now.please follow back if you like my beauty and fashion blog. :)

    ReplyDelete
  16. jako mi se svida.

    my blog♥mfashionfreak

    Please follow me if you're not already. I'd love to get more new followers :)

    ReplyDelete
  17. Odlicne su fotke :))) vidim se na jednoj xD
    Slicice detalja su mi naj i cekam tvoj outfit ;)

    ReplyDelete
  18. sve sve ali bosko jakovljevic... ubicu se :-D

    ReplyDelete
  19. super su ti momenti na fotkama!:) Divan blejzer!:!)

    ReplyDelete
  20. koliko divnih cipela <3 slatka si! a one tete sa tilom preko cvrenih gačica necu ni komentirati :D

    ReplyDelete
  21. Odlične slike. :) Drago mi je da smo se upoznale. :)

    ReplyDelete
  22. Koliko je bilo lepo! A, ja nisam bila :(
    Eh, da mi je samo jedan onaj časopis. Vidim da je bila odlična atmosfera.
    I, nadam se dotaljnom postu o outfitu. Sako je prekrasan. :)

    http://pogled-iz-perspekrive.blogspot.com/2011/10/konacno.html

    ReplyDelete
  23. hehe, znaci da mi bude zao iskljucivo zbog kafice :)

    ReplyDelete
  24. Мoοlа Viԁya Varnа to shoω
    Tantric Μaѕsagе can relieve tеnseness anԁ anxіetу.
    Ѕe hаblаba ԁе hiԁe disοrdеrs likе еczema,
    and is found on the bаck clοsе the νегtеbral сοlumn.


    My blog tantra

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails