Friday, September 2, 2011

Color of the Sun... / Boja sunca...


Požutim od sreće kada dodje petak... Radim, pa kad otkuca 17h, jurim u vikend...
Šalim se. Ovo je look od preključe, posao, pa Ada, fotkanje, sokići i kokice...






LOOK: suknja_ sašivena po meri, majica_ House for men, kaiš_ Stradivarius, sandale, plastični prsten, naočare, narukvice_ H&M, prsten tigar i naočare_ F21,sat_ Swatch, torba_ Leyla

A, kao što rekoh, posle posla smo Anja, Leyla, Nevena i ja odjurili na Adu...
Da bar malo uhvatimo sunce tog dana, i leto pred sam njegov kraj... :)

Naravski, da smo našle vremena za fotkanje u matching torbama... Hvala Leyli što ih je sastavila za nas... :***

A Anjih slatko- rozikasti outfit, detaljnije pogledajte na njenom BLOGU!!! :)

:* by Marina

photos by Anja &me
translation by Aleksandra Paljić

47 comments:

  1. Super boje! Taman dovoljno šareno da me napuni pozitivnom energijom za zadnji radni dan ove sedmice! :)

    ReplyDelete
  2. "požutim od sreće kada dođe petak", hahaha...
    Fenomenalna kombinacija!!

    ReplyDelete
  3. fun fun fun! kosa ti je ovde suuuupish!

    ReplyDelete
  4. Preslatke ste sa matching torbama! Boja sunca je najlepsa!

    ReplyDelete
  5. Sjajne su ti ove fotke i outfit! Oduševljena sam, a ova kombinacija tebe i Anje...super! Torbice su divne! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  6. Predivan outfit, super boje, suknja me je odusevila! :)

    ReplyDelete
  7. Sha reci.. osim prekrasno! Bravo i za tebe i za Anju! Kombinejsn pinkasto/narandzanstveno mi je ovih dana najdraza, a house of man, odn. "muski outfit" mi daj mi daj mi daj! :))))))

    Preslatke ste! Cmoka!:****

    ReplyDelete
  8. Hi hui hi...super je prva fotka:) Mindjuse su skroz '90 :)

    ReplyDelete
  9. boje su stvarno super a moj favorit je tovj aprva slika :))) i ove sa Ade :-))))

    ReplyDelete
  10. jao makice divne su ti fotkice.... prave letnje, kosica ti je bas plava :)))) posebno su mi lepe ove slikice sa anjcem, kako neke sekice-arhitektice ste
    ljub jovo

    ReplyDelete
  11. Bas su blesave slicice,super ste se ukomponovale ti i Anja.Kombinacija je perfect!Kosa ti super izgleda:)

    ReplyDelete
  12. odlicne fotografije!primetila sam da u poslednje vreme nosis mini suknje,i samo nastavi!ne znam da li je teretana u pitanju ili...leptirici,ali je odlicno!:)):**

    ReplyDelete
  13. preslatko je
    kako ste sarene i vesele obe, divno..

    ReplyDelete
  14. Joj imate matching bags,preslatko!zaljubljena u torbe!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  15. te torbe su izmisljeneeee!!!:)))
    a tek boja minica> preslatko!:)

    ReplyDelete
  16. hehe, potpisujem bonjour :)
    bravo za jeckine torbice, i vas dve vesele devojcice na adi, a fotke sa ulice su mi najbolje! :) prva gde trcis, odlicnaaa! :)

    ReplyDelete
  17. PREEEslatke ste obe...outfit savrsen! Mislim da sam najveci fan tvojih gold sandalica...prosto su mmmmmmm...I svo to zutilo...pa kako da ti ne bude lepo kad se tako obuces :)
    p.s. Moram nesto "hejtersko" da napisem(inacetonepraktikujem)...torbice koje nosite ti i Anjac su prelepe...ali mislim da na koji god blog da udjem one su tu! Malo postaju dosadne(ju) !
    Cak sam htela u jednom trenutku htela i ja da je narucim za sebe ali sad...mmmmmm...ne, nikako !
    Ali nikome ne "stoje" tako lepo kao tebi i Anjcu ;) #sliht ;)

    ReplyDelete
  18. prva slika mi je najbolja ikada! :)outfit savrsen, naravno! ;)

    ReplyDelete
  19. Ja bih samo naušnice izbacila.

    Torbe izvrsne, sviđa mi se ta tvoja suknjica, i Anjine cipelice su lijepe :)

    I šta si ono nedavno govorila za stomačić? Koji stomačić? :P

    ReplyDelete
  20. divno,diiivno! ali fotke na ulici su mi naj! ;)
    ne daj da nam ode leto,da jos budemo sarene i vesele! :)
    p.s urgiraj mi kod Jecke da moja drech suknja bude gotova pre zimske mecave! ;)
    :*

    ReplyDelete
  21. Super su fotkice, ali je prva hiiit :))

    ReplyDelete
  22. woooow!!! naslovna slika posta je tako dobra, odusevljena sam...profi.

    ReplyDelete
  23. Extra su slike, tasnarija rules, ova kombinacija boja je zakon... Suknja strava! Najlepsa mi je fotka sa busom u pozadini, lepo se uklopio:)

    ReplyDelete
  24. hihihi <3 preslatke ste obje s tim torbicama <3

    ReplyDelete
  25. super boje!! i vas dvije skupa!
    drago mi je za posao!! je li nešto u struci?

    ReplyDelete
  26. prva fotka aahahaha extra :) i super vam je fazon s tasnama...svidja mi se kako ti stoji sve XDDD

    ReplyDelete
  27. Voćkice :) Torbičak je pravi hit, imam i ja u toj kombinaciji-pogodak leta :D

    ReplyDelete
  28. obozavam tu neon zutu suknu...!! zeeeeeeelim!!! a ti anja ste mi divne ovako u drecavim bojama tugedr!

    ReplyDelete
  29. koliko ste mi slatke
    post da citas i smesis se :)

    ReplyDelete
  30. Pravo osvezenje! Bas ste slatke!

    ReplyDelete
  31. Divne slicice! :D Torba je mnogo dobro uradjena :))) suknjica isto! I like za lakic!
    Super su zajednicke fotke ;))

    ReplyDelete
  32. Jao Marina, slatka si kao lubenica! :)

    ReplyDelete
  33. Divno! sandalice,prsten preslatko... Vidi se da ste uzivala u fotkanju :)

    ReplyDelete
  34. savrsen stajling ti i anja ste preslatke....

    ReplyDelete
  35. najbolja slika sa busom u pozadini, super zuti momenat!:) Obe ste mi prave secerleme, preslatke u svim tim divnim bojama!:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails