Monday, September 12, 2011

White and peperMINT... / Belo i peperMINT...

Ulica i ja... Skraćivnje kose i kačket...
Street and I...Getting my hair cut and a cap...



 





















LOOK: pantalone_ Zara (prastare), majica_ Time Out, sako, prsten, naočare_ H&M, patike_ H&M man_ naušnice_ DIY, torba_ DIY (Leyla design), ogrlica_ Leyla, sat_ Q&Q (Depo), narukvica_ DIY (objašneno kako OVDE i OVDE), lak za nokte_ Avon coral reef

LOOK: trousers_ Zara (old), T-shirt_ Time Out, blazer, ring, sunglasses_ H&M, sneakers_ H&M man, earrings_ DIY, clutch_ DIY (Leyla design), necklace_ Leyla, watch_ Q&Q (Depo), bracelet_ DIY ( explained how to HERE and HERE), nail polish_ Avon coral reef



E onda smo posle posla Anja i ja otišle na Bežaniju na šišanje... I kada me je najbolja frizerka Jaca pitala- a šiške? rekla sam- ma šišaj... Jednostavno tako... Posla sam se malo pokajala, jer je napolju bio pakao od vrućine, ali sad ih volim... Kako vam se čine? Nemojte biti grubi... :P, jer porašće...

After work Anja and I went to Bežanija to get our hair cut... And when the best hairdresser Jaca asked me- and what about the bangs? I told her- cut them... Simple as that...I regretted it a bit later, because it was scorching hot outside, but now I love them...What about you? Don't be harsh...:P, cause they'll grow...


A svratile smo i u Ušće po jedan rođendanski poklon i jedno klopanje u KFCu (mnjamzi)... Ja sam genije, naletela na ovaj strava kačket u MUŠKOM  NewYorkeru, za CELIH 109 dinara... :)))
Ipak sam ja RAP LOVER... gangsta swag... :P

And we dropped by Ušće to get a birthday gift and for a KFC snack (yummy)...I, the genius, came across this cool cap in MAN'S NewYorker for only 109 RSD...:)))
After all, I am a RAP LOVER... gangsta swag... :P


:* by Marina

photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

72 comments:

  1. Ta mint, pa još u kombinaciji sa koralnom! Super!
    I dobre su šiške.. ja kad ih ošišam ne volim ih prvih par dana, a onda se one nekako same slože kako treba i budu super :)

    ReplyDelete
  2. S A V R Š E N O!!!!!!!!!!!
    ŠIŠKE - SAVRŠENE :)

    ReplyDelete
  3. Mnogo dobra kombinacija. :)
    Prelepa boja ova mint plava/zelena. :)

    Svidjaju mi se siske. :)

    ReplyDelete
  4. svidja mi se kako ti stoje šiške, izgledaš mladje. i sve ostalo - perfect!

    ReplyDelete
  5. ma superiska, naravno. Kombinacija se preliva, sve je tu zato sto jednstavno tako treba :) A siske su prave, kosa raste pa treba eksperimentisati! Uzivancija
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  6. uuuu strava je torba, bas divna boja. a siske podrzavam, meni niko ne da da ih opet skratim... a nesto mi bas idu sad za jesen :)

    ReplyDelete
  7. ja se uvek vracam siskama, pustim , skratim, pustim, skratim i sve u krug! Ali, kao sto nekog rece uz jesen idu skroz i lepo ti stoje

    ReplyDelete
  8. Super ti stoje siske, nemoj da si bleskica da
    mislis suprotno! :) Ali prsten... samo da ga nadjem sad kad odem! :) I cela kombinacija
    je bas fino objasnila neke stvari!

    ReplyDelete
  9. oduseljena sam :) prsten je predivan.
    Siske ti super stoje! :)

    ReplyDelete
  10. MA TI NISI BRE NORMALNA!!! :))) Ovo je puuuuuuuuuuuuuuF!
    Siske su savrsene...kako si zivela bez njih??!

    ReplyDelete
  11. prava si bela mint moka!!! :))) ljubav narocito za mint momemnte, torba je med medeni...

    za siskice sam vec rekla- veliki lajk, plus vrucine prolaze pa se neces toliko muciti sa njima...

    ReplyDelete
  12. odlično ti stoje šiške!...nemoj da se kaješ, niti sekunde!!

    ReplyDelete
  13. Bas mi se svidja mintasta kombinacija.Torba je bas dobra:)
    Slatko ti stoje siske,nema razloga da se kajes:)

    ReplyDelete
  14. super su ti siske, a ova mint boja me odusevljava! :)

    ReplyDelete
  15. ova kombinacija boja mi je divna! taman za ovaj prelaz ljeto-jesen. i šiške su krasne! molim te reci mi jel se može ovaj sat kupit negdje na netu? tu boju nigdje ne mogu nać, a savršena je!

    ReplyDelete
  16. Super su ti šiške :) takve su mi najdraže, nosim ih već sto godina..
    i narukvica s maticama :D odlična.. našla sam neki diy za napraviti, jakoje lagano :)
    super kombinacija, btw.,ma sva si super :*

    ReplyDelete
  17. Ej mnogo dobre slike kao prvo...:))!Svidja mi se kosa bas...Slatka si nam!!!:)
    A kacket,koliko god ja bila damica..:) ima dana kada ga stavim,a ta cena...go girl!:)

    ReplyDelete
  18. Super ti stoje šiškice, fina promena ;)!
    Divna je ova kombinacija boja!

    ReplyDelete
  19. Meni se kombinacija ne sviđa, sve mi je pre belo a i ne volim te pantalone, imam ih i ja slične i ne nosim ih više...
    Ali su zato šiške odlične, super ti stoje!!

    ReplyDelete
  20. Meni je bas super, ja bih se po lepom vremenu samo u belo oblacila,...a po meni bela i ova bebi plava boja su mi vrh,... mozda bih samo sako promenila u bas belu boju, ali ni ovaj bas puno ne odskace... Super slicice. :-**

    ReplyDelete
  21. I da, lak bih mozda promenila u tu plavu boju :-D

    ReplyDelete
  22. ova kombinacija boja me baš podsećana tebe :) suepr je! i šiške su odlične! inače,sad mi tako ličiš na jednu devojku, ovde iz SM, tako da znaš gde da tražiš dvojnicu ako ti zatreba;)

    ReplyDelete
  23. Odlične su ti šiške! Ne treba da se kaješ.

    ReplyDelete
  24. Haha, ja cu isto da shisham shishke, ali mora da prodje vrucina, da ne padam u nesvest. Super je :)

    ReplyDelete
  25. Super su ti siske, nemoj da se kajes :) I kombinacija ti je odlicna, prsten i sako su mi favoriti!!!

    ReplyDelete
  26. sjajno, presjajno! ja sam razdusevljena, obozavam ovu kombinaciju, svaki njen prepermintasti deo, svaki detalj, sve komplet! a i fotke su ti sjajne! :) khm,khm... :) cmok

    ReplyDelete
  27. PRedivna kombinacija! Mint i koraljna se super slazu :)

    ReplyDelete
  28. licish na Dzenifer Eniston sa siskicama. Super ti stoje.

    ReplyDelete
  29. Šiške su ti preodlične!! Jedino što ih je fakat gnjavaža za održavat pa sam ja svoje pustila :)

    ReplyDelete
  30. Nema razmisljanja za siske, jednostavno su predobre... Bas lepo osvezenje... ONE SVAKOGA PODMLADE! (Mada ne treba tebi podmladjivanje.)

    Super je 2. fotka sa kacketom...

    ReplyDelete
  31. kombinacija mi je savrsena,a siske ti mnogo lepo stoje :)

    ReplyDelete
  32. Svidja mi se, jedna od najboljih komb.u poslednje vreme, boje me odusevljavalju :)
    Pozz,
    http://jovanamiljanovic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. savrsena kombinacija kao uvijek.mintttt♥♥♥ i ti savrsena takodje,siskice su super,ja sam razmisljala moje tako da skratim al je totalno tesko slikati se sa njim pogotovo zimi kad je vjetar.zadnja fotka je pre! :)

    ReplyDelete
  34. ma prelepa ti je kosa sada i ovaj kacket pravi si swagger :)

    ReplyDelete
  35. Jako mi se sviđa ovaj outfit, super mi je ta pepermint boja, još uz sve ostalo bijelo.... Odlično! I šiške ti super stoje :)
    http://littlefashioncat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Znači moram najpre kosu da ti komentarišem jer je SJAJNA! Šiške ti stoje predobro, i nemoj slučajno da ih menjaš!
    Inače kombo boja božanstven!!!
    Sve lepo!
    E da i fotke su skroz loooodeeee!:)))

    ReplyDelete
  37. sjajno! kombinacija mi je savrsena! a i nova frizura, super ti stoje siske :)

    ReplyDelete
  38. Dopada mi se kombinacija, a nova frizura je odlicna.

    ReplyDelete
  39. Super i fotke i outfit :) Jaooo vidi siskeeeeee :)))) Divno :)

    ReplyDelete
  40. ne vidim dalje od boje prstena :OO
    predivnooooo <3

    ReplyDelete
  41. kombinacija mi je super!!ukrala bi ti taj sat i narukviceee :P

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Mnogo volim kad na odjeći nije ista nijansa bijele boje, ovo je supersupersuper, i kačket je ti dobro stoji!
    Šiškice su te podmladile (ne da ti to treba :P) :*

    ReplyDelete
  43. posto sam ja videla premijeru šiškica :) kazem superrrr! tako je izgleda uvek sa njima, cas ih zelis, cas su ti dosadne i ne znas sta ces sa njima... i sve tako u krug ... :)
    obozavam ove mint patikice, torbicu sam isprevrtala divnija ne moze biti (bravo jecka) :) , ovaj sako je savrsen, bas dobra kombinacija!
    cmoka za link :) :*

    ReplyDelete
  44. Jako mi se svidjaju nakit i torbica, siske ti super stoje i kacket je totalno gangsta! :)

    ReplyDelete
  45. Kako si slatka! Look je savrsen, od pantalona do sakoa, prsten i patikeprepredivni, a siske su strava. Htela i ja da ih osisam, ali ajde, da zahladni hehe! Cool je kacket, keep it gangsta! :)

    ReplyDelete
  46. Ja sam toliko odusevljena outfitom, da nemam reci! Najbolji do sad! Od sakoa, preko patika,do nakita, SAVRSENO! Siske ti odlicno stoje, skroz drugacije izgledas,nekako mladje,ali ujedno i ozbiljnije ;) heheh :**

    ReplyDelete
  47. siske su odlicne a mint-bela kombinacija jedna od najboljih koje sam videla u poslednje vreme!

    ReplyDelete
  48. Yhis white, mint and coral combination is lust amazing!!!!!
    Love your look!
    xx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Divna kombinacija i super ti stoji! Puno lepih delatlja fenomenalo ukomponovanih.
    A frizurica ti je pun pogodak ;)

    ReplyDelete
  50. ovo ti je tako dobrodorbodobro
    da sam morala da se ulogujem da ti to kazem :***

    ReplyDelete
  51. šiške su skroz cool,super ti stoje...a mint bela kombinacija je melem za oči,divota...:)

    ReplyDelete
  52. Svidja mi se :D Posebno torbica! Inace, mint i bela odlicno izgledaju zajedno :)))

    ReplyDelete
  53. ti u samo dve boje???? :P
    meni su siske nekako tvoj zastitni znak, tako da me uopste nisu iznenadile...

    super su fotke, anja se proopasnila
    sako obozavam

    ReplyDelete
  54. mint i bijela <3 spektakl!! divna si :*

    ReplyDelete
  55. Super su ti slike a i outfit!I lijepo izggledas sa siskama :) xx Tanja

    ReplyDelete
  56. mint.. <3 predivnaaa kombinacija...najvise mi se svidja torba...savrsena je..siskice ti super stoje.. :))

    ReplyDelete
  57. Ma gde ste nasle ovu boju za torbu?i one lude vristece postave?:) simpa su fotke,skroz!

    ReplyDelete
  58. Savrsena mint i prsten, prosto zraci :) Po meni, bolje ti je sa shishkama, nego bez :*

    http://saporedelmareturchese.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Mnoooogo mi se svidja ovaj outfit.. O tiii :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails