Friday, September 23, 2011

Shell... / Oklop...


Možda neko danas ima dan poseban... Možda neko koga znam slavi rodjendan...






LOOK: suknja_ šivena, majica_ H&M(man), patike_ Converse, torba_ DIY (Leyla design), ogrlica_ RINGeRAJA, naočare i dupli prsten_H&M, prsten oklop_ F21, sat_ Q&Q (Depo)

Obožavam prugaste majice. Imam teget-belu, roze-belu, ovu zeleno-belu... Sećate je se iz bečke svlačionice... ... Fali mi crveno-bela... ;)

Odoh ja u svoj Čačak, a vi mi budite dobro! :* vas!


:* by Marina

photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

31 comments:

  1. H&M rules! Prsten je prekul! :)

    ReplyDelete
  2. preslatka si <3 prugice obožavam <3

    ReplyDelete
  3. jao, pa kako tako? sve je pre pre pre divno
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. baš lijepe boje!uživaj!!



    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Predivan je post. Boje su ocaravajuce (citaj: moja omiljena zeleno-plava) :)
    Samo jedna stvarcica... Shelf znaci polica :)

    ReplyDelete
  6. @Tanja dumb me! Mislila sam da napishem shell... kao skoljka, račić... Hvala pilic... :*

    ReplyDelete
  7. Mnogo volim zelenu,ova kombinacija je bas po mom ukusu.A ta togrlica je divna,svaki put se odusevim:)
    Cekamo onda neke fotkice sa meni omiljenih tvojih mini-putovanja:)

    ReplyDelete
  8. Obozavam zelenu i pruge :) Super je sve

    ReplyDelete
  9. Marince uzivaj u cacku,ali predhodno mi ostavi prsten!:)))Super je kobinacija,iako nisam ljubitelj zelene!:):**

    ReplyDelete
  10. Cela kombicanija je super a majica me je posebno odushevila :)

    ReplyDelete
  11. ti mene uvijek razveselis svojim kombinacija :D
    a sat ti je toliko dobar,zeeeelim ga :)

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ne volim nešto ovakvu zelenu, ali je superiska kombinacija, tako da bi mi bila jos lepsa da je neka druga kombinacija boja.
    generalno volim sve ove casual kombinacije

    ReplyDelete
  13. Slatko! Lepo se provedi u Cacku, samo se odmaraj i uzivaj! Bar bih ja tako... :) Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
  14. Stvarno predivna kombinacija, super izgledaš!!

    ReplyDelete
  15. Ne znam tacno zasto, kako,ali mene je ovaj post odusevio da najeza! Ustvari znam, zato sto je genijalan! Iako sam kombinaciju vec videla, sve mi je opet divno, savrseno! ova zelena je odlicna,a majica...genijalna , zelim takvu, musku! Prsten, pad na guzu!:)Uzivaj u CA i izvestavaj me o svemu ;) :*

    ReplyDelete
  16. zelene pruge> volim! kosa>bozanstvujuca!!!:)
    uzivaj u Ca (obozavam te petke posle kojih sledi vikend ''kod kuce'', tako da verujem i ti)!
    ljuuubac!!!:)))

    ReplyDelete
  17. skroz si u pravu za majice, ima nesto sa tim prugastim, prosto su neodeljive, odlicno ti stoji ta zelena! :) skrooz sam zaboravila na preslatku ogrlicu :)

    uzivaaj u cackuuu!
    cmokaa

    ReplyDelete
  18. Ti si meni uvek tako vesela sa tim tvojim kombinacijama:)

    ReplyDelete
  19. prelepa kombinacija obozavam tvoj blog i nakit-predivan-sledece nedelje idem za bg i htela bi da posetim H&M bas zbog tog nakita(kod nas ga uopste nma-osim kad idemo u grcku:((( proverila sam nije u centru usce a neda mi na netu adresu de je u bg...zamolila bi te ako ti nije tesko da mi kazes de se nalazi u bg...unapred zahvalna...
    kisses..elena skoplje<3

    ReplyDelete
  20. @love fashion Draga mi nemamo H&M... Ja sve od njih kupujem u inostranstvu... Bech... :(

    ReplyDelete
  21. fala..ipak moram opet do soluna mislila sam da ima u bg:)

    ReplyDelete
  22. Koliko dobar prsteen! Over the top!:) Obozavam zelenu, izabrala si divnu nijansu koja ti jos divnije stoji!:) Kajis je bas interesantan!:)

    ReplyDelete
  23. Izgledas super!Ove patike imam i ja:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails