Wednesday, September 21, 2011

Threesome 010 / Trojka 010


Jubilarna X "trojkica"... 
U kutiji za nakit pronašla sam ovu sjajnu narukvicu koju mi je poklonila Ancha! :* Neonski žuta i rože. H&M. Iz Švajcarske. :) Dobila sam je davno i nezasluženo zaturila na dno kutije. Sad je tu, na specijalnom mestu, čeka novu outfit premijeru. I jednostavno SIJA!
Ja sam onaj tip žena koji voli razne kozmetičke novotarije i svaštarije. Svidi mi se ideja, pakovanje, naziv ili cena, pa onda kupim i probam. I često nikada ne koristim. Tako sam kupila jednom masku za stopala. Kao: "sjajna je to ideja, baš mi je neophodna"... Onda sam shvatila da stvarno ne znam kako se koristi. Posebno u garsonjeri sa tuš kadom. Kako; namažem masku na stopala, čekam 10ak min i onda, šta? Kako da sa maskom na stopalima odem da tu masku sperem? Na rukama...? :) :P
Šalim se... Delimično. Uglavnom kupim ponekad i nešto što me oduševi. Ovoga puta to je AVON PEEL OFF maska za lice. Dakle stavite, sačekate 10ak minuta da se osuši i onda je u jednom potezu skinete sa lica. Kao maramicu! :) Neverovatan osećaj. I lice je posle toga nežno, prenežno... :) PREPORUČUJEM...


Počeli su hladniji dani... Da, jesu, i ništa tu mi ne možemo... Sem da se pomirimo sa tim, sipamo vode u šolju, stavimo u mikrotalasnu pa kad provri ubacimo KNOR supu sa 4 vrste sira i krutonima i promešamo. I poklopamo... Naravno.
Najukusnija klopa iz kesice, po mom mišljenju... Na poslu, u kući, na odmoru,... PROBAJTE!

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

20 comments:

  1. Ja kao korisnik tone ,,plante spa'' avonovih proizvoda preporucujem SVE :)

    ReplyDelete
  2. studiram vani daleko od staraca,tako da kad se vratim sa predavanja i cjelodnevnih obaveza samo sto mogu reci je: 'hvala ti boze na instant jelima' :D
    maska mi zvuci cisto fora :))

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. e pa maki željno sam je očekivala u autfitu :) :* zasijaj! <3

    ReplyDelete
  4. tako volim ove supice!!!!samo me grize savest sto jedem instant supu:((

    ReplyDelete
  5. knorr razbija! ali povukli su ih iz merkatora :(
    ostadose mi samo one glupe aleva

    ReplyDelete
  6. Probala ove peel off maske i super je fora! A lice stvarno sija posle njih! :)

    ReplyDelete
  7. Imam i ja tu masku i zaista je neverovatna :)

    ReplyDelete
  8. Ja sam se odusevila ovim supicama kada sam ih otkrila pre jedno 2 godine. Probala sam i Alevine, ali ne mogu se meriti sa Knorom:) jako prakticno, zagrejes se i srces supu iz solje:D

    ReplyDelete
  9. hahaha super ti je ovo s maskom za stopala :D
    i ja padam na razne gluposti :facepalm:

    ReplyDelete
  10. Supaaa!!! :))) Pa jos iz solje! Sooo ''hollywood movies'' momenat!

    ReplyDelete
  11. :) ja volim one fini mini podravkine povrtne <3 mljac!

    narukvica je zbilja prekrasna <3 jedva cekam da vidim kombu s njom :)) :*

    ReplyDelete
  12. Good morning there sweetie! Just found your blog! Congrats, I love it! Love the post and I hyped and fanned you on LookBook.
    Would you like to follow each-other? Follow me if you like, let me know by comment and I'll follow you right away!
    Hope you'll have a great day!
    http://kikisbookofdreams.blogspot.com/

    My cooking blog, support me:
    http://kikiscookingtime.blogspot.com/

    xoxo Kiki

    ReplyDelete
  13. ahahaha,i ja jedem te supe..btw,znaci kad sam totalno zaboravila da ti se javim,sad me je Jovanin post podsetio....

    ReplyDelete
  14. slatkooo breee, moracu jednom da ti napravim corbicu ( pardon, potaz ;)) i u onaj najveci lonac, da mi dete rucka zdravo cele nedelje! :***

    ReplyDelete
  15. Narukvica je diiivna!:) Za ovo:"Kako da sa maskom na stopalima odem da tu masku sperem? Na rukama...? :) :P" sam se slatko nasmejala. A sto se supe tice, i ja sam ih obozavala, ali sam citala neku knjigu o zdravoj ishrani, i supe iz kesice su ekstremno nezdrave, probaj neku alternativu da nadjes....corbica od brokolija se brzo i lako pravi....:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails