Monday, June 28, 2010

Lamography cameras now in Zagreb / Lamography fotoaparati sada i u Zagrebu




legendarni Diana f+ fotoaparati
oko 100
(fotke koje se dobijaju su predobre)




Fisheye fotoaparati
od 50 do 70


fotke:






Multilens fotoaparati
oko 50
fotke:


Coloursplash fotoaparati
oko 70

fotke
:


Ove predobre fotoaparate i još svašta od opreme firme LOMOGRAPHY sada možete kupiti i u Zagrebu. Jeij. Blago njima. Ja sam ih zapravo tamo videla onda kada sam posetila Zagreb na jedan dan. Prodaju se u gift shopu njihovog Muzeja savremene umetnosti. A kasnije sam u nekim novinama našla da se mogu naučiti preko hrvatskog sajta stylejibbers, a cene su više za oko 5 nego na matičnom sajtu što nije puno. Ja ću ih jednom sigurno kupiti... Za početak jedan fisheye... :))

Ja sajtu stylejibbers možete naći još dosta ql stvari: torbi, novčanika, nakita, igračaka i sl...


do sutra...
:* by Marina


2 comments:

  1. bas su kul kao i sve na tvom blogu :). jedino, ako mogu da slikaju samo 16 fotografija ko sto pise na wikipediji, malo su preskupi!

    ReplyDelete
  2. love lomo.i have the diana F+ too :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails