Sunday, April 18, 2010

Zagreb THE city / Zagreb grad ★

Ivana, Sneža (maker of the saver sandwich) & Iskra

Zagrebačka zgrada Hitne pomoći by Davor Katušic & Martina Ljubičic

mreža...

Muzej savremene umetnosti by Igor Franić

Jelena i ja u "Očima pročišćenja" od Miroslava Balke

Jo








tobo-tobo-tobogan.... tu je svako razdragan...


drž' ga za rep...

by 3LHD architects




:))
mnjam... mladi krompirići sa tartar sosom i sosom od rajčica... za poneti...

čitajući hrvatski Elle na travi...

magnolija tepih na pitu za nazad...

trajalo je pola dana. hocu opet. Zagreb je divan.

moj Zagreb outfut:

košulja by New Yorker
jakna by Pull & Bear
šorc by Bershka
čizme by Ella
ogrlica DIY
sat by Fosil
prsten by Police
naočare by New Yorker
torba by Glam up

:* by Marina

photos by Jovan

5 comments:

  1. jao koliko vidim zaista je divno u ovom Zagrebu..... Meni je posebno drago sto si postavila neke tvoje slikice heheh..... E da, da ne zaboravim da zahvalim sto si mikija i mene postavila na ovaj tvoj divan blogic :))))).....
    I magnolija ja divna,ma sve je predivno...

    ReplyDelete
  2. prelepo marinče, nemam reći.. :*
    ti i jovan ste divni :)

    ReplyDelete
  3. Zagreb divan grad,još otkad su otvoreni H&M i Zara u centru ,ništa mu ne nedostaje :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails