Saturday, June 19, 2010

Garnier anti cellulite roll-on / Garnier anticelulit rol on gel





Preporučujem Garnier anticelulit rol on gel koji je koliko primećujem odličan, a i na ogromnom je sniženju od 50%... Sada u svim Lilijima i DMovima košta oko 500 dinara... Masažer je prilično jednostavan i lak (čak zanimljiv) za korišćenje... PREPORUČUJEM... Tj. Anja ga meni preporučila, a ja sad moooram vama. Hvala Anjo! :*

p.s. Tražite onaj sa zelenim masažerom (kao na fotki gore), a ne onaj sa belim... Zeleni je sa duplim naborima pa je efikasniji valjda...)

:* by Marina

7 comments:

  1. i ja ga imam zahvaljujuci Makici koja mi je rekla za 50% nizu cenu.....stvarno je divan i koza je bas glatka....:)))))

    ReplyDelete
  2. blaaaaah. budici da sam radila takav posao, da sam imala priluku da isprobam one od 500, ali i one od 5000, smem da kazem da je to samo sredstvo da se osecamo kao da smo neshto pokushale (shto je btw kul i sama se sluzim tim zamazivanjem ochiju, trenutno sam na Nivea anti celelut kremici koji obecava chudo za 10 dana, na danu 08 sam a chuda ni od korova :D)

    ReplyDelete
  3. Probaću i ja!
    naleteh na ovaj blog, i nagledah se lepote, sve sam pregledala...nisam još načisto omatorila:)
    idem da ga stavim na svoju listu.

    ReplyDelete
  4. @jelena Znaaaaaaam! Ne govoriiii tooooo! :)))

    @Nena Jao hvala draga na predivnim komplimentima... odoh i ja tebe da propratim! :*

    ReplyDelete
  5. kakvo divno iskustvo, odoh i ja da ga kupim, nadam se da nije zatvoreno:) uzgred blog ti je superiskaaa!!!!

    ReplyDelete
  6. Smeju li dojilje da koriste, takve vrste, preparata? Sta mislite?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails