Thursday, June 17, 2010

DIY hair bow... / Uradi sam mašna-rajf za kosu...

KORAK 1: potrebni su vam:

široka satenska traka (oko 5 cm) uža satenska traka (2 cm) rajf konac u boji satenske trake ili beli (ja nisam imala roze) upaljač


KORAK 2:
iseći široku traku na dužinu od oko 36 cm

KORAK 3:
obavezno "popalite" (spržite) krajeve kako se ne bi osipali... :)


KORAK 4:
spojite krajeve trake na sredini, preklopite i "ovlaš" ih ušijte.

KORAK 5:
sastavite (sada dupliranu) traku prstićima (kao harmoniku :))

KORAK 6:
ušijte sastavljene krajeve na sredini

KORAK 7:
isecite tanju traku u dužini od 6 cm (ona će pokriti ušiveno mesto i dati utisak da je traka uvezana a ne ušivena)


KORAK 8:
savijte to parče tanje trake oko stedišta široke i ušijte na zadnjoj strani (da se ne vidi)


KORAK 9:
ušijte mašnu za rajf (ili zalepite super lepkom ako je rajf metalni i gladak: moj je od platna)

KORAK 10:
ušijte i krajeve mašne za rajf kako se ne bi podizali i pomerali

KORAK 11:
mašna je gotova i možete da je nosite i budete cakani, ovako kao ja! :))

Nije teško. Verujte. Ako ipak niste vešti ili vam se jednostavno ne šije, ovakve mašne u raznim bojama pravi i prodaje moja draga Leyla veoma povoljno!

:* by Marina

14 comments:

  1. aaaaa bas je slatkoooooooo......i lepo je sve objasnjeno....svidja mi se muco......jub jub jub....

    ReplyDelete
  2. a ja pljunula 780 din u accessorizeu, ista takva samo teget, shifra> pametna plavusha :)

    ReplyDelete
  3. Mnogooo lepooo :D
    Vec danas cu da ih napravim u par boja :D

    ReplyDelete
  4. I meni se svidja ... i masna i boja ...

    ReplyDelete
  5. Drago mi je da vam se svidja... evo mjaucem od srece ... MJAU!

    ReplyDelete
  6. Odlican post i super ideja. :)

    ReplyDelete
  7. Vrlo simpatično i efektno!!!

    ReplyDelete
  8. this looks amazing! great job! just voted for you, good luck! xoxo

    ReplyDelete
  9. Mnogo lepo ,kao i sve sto Leyla radi!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails