Saturday, June 12, 2010

Anja's birthday / Anjin rodjendan


















Anjine nove trepavice:::

Anjih rodjendanac bio je najdivni povod da izađemo do grada. Samo mi devojke. Malo smo klopali meksikance, malo pili koktele u novom Hyde_u (za koji smo saznali preko blogića Ko ne voli cipele ne voli ni ljude), pa prošetali do Obilicevog venca na još koktela... Misija rodjendanska nedelja_ USPELA!

MOJ ANJOROĐENDANSKI OUTFIT:


majica by
Pierre Premier (sećate se)
suknja by H&M
sako by Zara
baletanke by Accessorize
sat by Aldo
narukvice pokloni od mame i Maje
prsten by Police
prsten sa kamenom by Svastarica :)
torba by Reserved (iz Letonije)

:* by Marina

5 comments:

  1. kuul. samo se nadam da je ovo bilo ranije ove nedelje.. sako+najlonke aaaaa!150 miliona stepeni. ja bih nosila kupaci i tunikuu ::))

    ReplyDelete
  2. bilu u nedelju. tad se moglo disati. sad sam polugola non stop... :) lol

    ReplyDelete
  3. jeeeej...ja&moj redjendanko na marininom blogu! :))) jeeeej....diiivno!
    Sve je super i mi smo bas slatke! ;)
    ljubim i volim puno :*

    p.s ovo je bio prvi dan posle onih sumanutih kisa...jos se nismo zagrejale..pregrejale...madaaa...posle par koktelcica... ;)
    :*

    ReplyDelete
  4. Pa zato sam ja morala bezalkoholni posle... slabic! :* te!

    ReplyDelete
  5. jeeeee mi opet na blogicu......e stvarno nem je bilo divno...pravo zensko vece...heheh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails