Tuesday, June 8, 2010

Belgrade Design Week through my eyes... / Beogradska nedelja dizajna viđena mojim očima...









A oduševili su me:


dušan


nika zupanc

David Liderman from hi-res!


Bjarke Ingles from BIG

laurent fetis



Ola Rune from Claesson Koivisto Rune




jaime hayon


marti guixe

Hvala organizatorima na sjajnim predavačima, hvala predavačima na deljenju svoje kreativnosti ali moje mišljenje je da direktor/osnivač BDWa Jovan Jelovac nikako ne sme biti i vođa programa/PR istog, jer komentari (a bilo ih je previše) tipa "bilo bi super kada bi se tebi (Bjarke Ingles) srušio avion pa BDW automatski postao poznat jer si kod nas držao poslednje predavanje..." nisu vredni ni ovolikog komentara...

hm...?!

:* by Marina

7 comments:

  1. realno bzv je shto su se razishli pa iste nedelje imamo i mikser i bdw. mislim kad vec imamo dve nedelje mode aj da udarimo i po dizajnu :/
    meni je bio naj onaj u sivu

    ReplyDelete
  2. maki ma mene si ti oduševila ovim postom! :D divna si! hvala ti što takve lepe stvari deliš sa nama :*
    naravski oduševio me bjarke ingles, dušan i naravno nika zupanc sa onim dečjim igračkama! :* bravo!

    ReplyDelete
  3. hvala Ana. divna si... jel se poznajemo mi?

    ReplyDelete
  4. marinče jel me zezaš ili šta?? :D
    aha! ja te znam iz biblioteke na arhitektonskom!
    mislim da si juče sedela preko puta mene :D

    ReplyDelete
  5. a anchi ti si. ma nema slika. glupčo!

    ReplyDelete
  6. glupčice sve ti je savršeno :) :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails