Sunday, June 6, 2010

New smart shirt... / Nova "pametna" majica...


Kako me (nas) je divna Jelena na svom blogu Ko ne voli cipele, ne voli ni ljude, obavestila:

"Naime, od 1. juna, pa u narednih nedelju dana, u okviru dobrotvorne akcije, prodavaće se limitirana kolekcija ženskih, muških i dečijih majca koje je dizajnirala art direktorka Pierre Premiera. Cena jedne majce iznosiće 500 dinara, a sav prihod namenjen je Domu za nezbrinutu decu Jovan Jovanović Zmaj. Dobrotvornu akciju podržala je Ruska ambasada u Beogradu."

Ja sam naravno podržala akciju i pomogla. Ustvari zadovoljstvo je obostrano jer majica je dovoljno duga, meka i šašava, plus ne treba da je kombinujete ni sa kakvim nakitom jer je već slatko "okićena"...
VIdećete je na meni u nekom od narednih postova. Mislim da sutra imate fore da odete po svoj primerak... :*

P.S. Marija me je napomenula:

Pierre Premier
Kralja Petra st. 10
11000 Beograd
011 26 28 794

:* by Marina

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails