Friday, January 18, 2013

TV shows worth watching_part 1 / TV serije koje volim _1. deo

Pitali ste me nekoliko puta koje serije gledam i volim... Pa sam odlučila da vam ovog petka, dana pred vikend, pokazem prvih 10 medju gomilom onih koje gledam i volim... :) Bice tu serija za 10ak postova :)... Pa neka to bude datoteka dobrih serija, ako se ikada budete pitali "koja je to vredna skidanja i gledanja..." Negde od mog otkrića torrenta u gimnaziji, uvek sam više uživala u gledanju serija nego filmova. I danas je tako...
Dakle evo prvih 10. Možda i rangiranih od najbolje, ne znam... :)

1_ ENTOURAGE_ 4 momka, Vincent, Eric, Johnny i Turtle (poznat glumac i njegova 3 ortaka) žive sve ono što nudi real Hollywood. Devojke, zabava, šoubiznis, muzika, putovanja, nevolje... Cela serija je prepuna muškog humora, na koji otkidam... Tu je i čuveni Ari Gold /Vinijev menadžer/, jedan od mojih omiljenih muških TV likova... Volim i lik Turtlea... :) 
EMITOVANJE ZAVRŠENO / 8 sezona.
2_ FAMILY GUY_ moja omiljena animirana serija za nedecu. Preduhovita, jednostavna, a genijalna. Naklon za Seth MacFarlanea, tvorca serije. Omiljeni lik, svakako maleni Stewie! Kako ih opisati u 2 reči...? A, da, BOLJI SIMPSONOVI... :P
Seth je takodje tvorac i omiljenih kratkih crtaća pod nazivom "seth macfarlane's cavalcade of cartoon comedy" koje preporučujem! Evo dobrog...
EMITOVANJE TRAJE / 11. sezona.

3_ HOUSE M D_ Dr. House, najjača faca! Jedina serija o lekarima i bolnicama koju cenim. Ne samo cenim, obožavam! Naravno oduševljenju doprinosi genijalno razradjen glavni lik, ali i izuzetno zanimljive dijagnoze i načini oboljenja... Nista vam ustvari nisam rekla. Pogledajte.
EMITOVANJE ZAVRŠENO / 8 sezona.

4_ LIPSTICK JUNGLE_ serija u fazonu SATC, ali meni mnogo draža. Prava girly serija. Draga pre svega zbog garderobe bliskije mom ukusu, ali divnog lika Victory Ford, jednog od mojih omiljenih ženskih likova u TV serijama. Najstilizovaniji lik takodje... Pogledajte seriju, nema puno epizoda, a sigurna sam da ćete uživati...
EMITOVANJE ZAVRŠENO / 2 sezone.

5_ PROJECT RUNWAY_ Najbolji reality TV šou. Momci i devojke, budući modni dizajneri, koji se prijave i budu izabrani, prolaze kroz nedeljne zadatke i izazove, kreiranje, šivenje, modnu reviju, ocenjivanje, pobedu ili izbacivanje. Do poslednjeg. Gledala svih 10 sezona. Redovno i od početka. Čekam 11. a do tad uživam u All stars edicijama u kojima učestvuju već afirmisani takmičari iz predhodnih sezona... Jedno vreme sam htela i da naučim da šijem, čak i crtala modele, a sve zbog ove serije... Evo nekih radova OVDE, OVDE i OVDE... lol
EMITOVANJE TRAJE / 10. sezona.

6_ NEW GIRL_ Novija serija. Sarmantna i duhovita i drugačija, baš kao i glavni lik, LIKČINA, Jess... To je to! GLEDAJTE!
EMITOVANJE TRAJE / 2. sezona.

 7_ CALIFORNICATION_ Dovoljno je reći Hank Moody... Ćao!
Opet onaj muški humor... Ah...
EMITOVANJE TRAJE / 6. sezona

  8_ LOST_ Preživeli u avio nesreći nalaze se na pustom ostrvu. Ne poznaju se, ali su svi povezani i tu sa razlogom... Brrrr... Umobolno, ali sa dobrim smislom... :)
EMITOVANJE ZAVRŠENO / 6 sezona

   9_ WORK OF ART (the next best artist)_ Još jedan sjajan reality show. Ovoga puta takmičari su likovni, grafički, strip, grafit,...umetnici koji se kroz zadatke svake nedelje bore za nagradu. Ako odgledate ovaj show, možda vam malo bude jasnije koliko je kreativni rad težak i nenaručiv. :) 
EMITOVANJE TRAJE / 2. sezona


   10_ MODERN FAMILY_ 3 otkačene i povezane porodice. Obožavam je zbog drugačijeg pristupa likovima i snimanju scena. Likovi su svesni kamere. KUL! Phill kralj. Manny kralj.
EMITOVANJE TRAJE / 4 sezona

NASTAVIĆE SE...
Koje vi TV serije gledate?

♥ by Marina

photos via google images
translation by Aleksandra Paljić

42 comments:

  1. Ja ću prva bukvalno da se zahvalim za post, jer mi je ponestajalo inspiracije :* plus dosta imamo zajedničkih fav. serija :D

    ReplyDelete
  2. meni su dobre sve ove koje si navela, ali ja ništa ne pratim redovno, sve pogledam samo po epizodu, dvije...

    ReplyDelete
  3. modernu pratim od pocetka i uzivam, svi likovi su luddii ali Meni i Fil su mi nekako najomiljeniji!A Lost sam gledala u cugu nocima i nocima..:))

    ja preporucujem Homeland i Boardwalk empire i naravno Rome i Mad Man. To su mi cetiri naj serije koje sam gledala u poslednjih desetak godina!Za pohvalu je i Downton Abbey, samo ova treca sezona je bzz ali prve dve su super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E Rome i Mad Man planiram vec duze vreme da gledam!
      javim koliko mi se dja! :)))

      Delete
  4. Definitivno cu da dodjem ovde kad odgledam serije koje sad pratim :) Od ovih ovde gledala sam 2 sezone Project Runway i super mi je, zatim New Girl gledala nekoliko epizoda to mi je lagana serija koju mogu da ukljucim kad zelim. Nije od onih serija koje te vuku da vidis sta ce biti u sledecoj epizodi :) I takodje davnooo pocela pratiti Lost ali sam se i ja izgubila sa njima :) Nisam je odgledala do kraja.

    Meni najbolja serija definitvno Prison Break- odgledala u najkracem roku sve sezone :) I cuvam CD-ove da jednom opet pogledam kad malo zaboravim desavanja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam Prison Break ostavila da pomenem u sledecem ovakvom postu. OBOZAVALA SAM 1. sezonu! Ona je cak i prvobitno trebalo da ima samo 1 sezonu! A posle mi se rasplinula pa je nisam odgledala do kraja.
      Ja sve rezem kao nenormalna, imam sanduk serija :)
      I sanduk filmova :) lol

      Delete
  5. Preporuka za serije 2 Broke Girls i The Big Bang Theory, odlične su serije, a ja ću po tvojoj preporuci početi da gledam Lipstick Jungle i Modern Family :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledam obe! Pomenucu ih u sledecem postu! Sjajne su!
      Gledaj pa javi utiske! :)

      Delete
  6. Preporucujem The Big Bang Theory :) To mi je trenutno omiljena serija :) Desperate Housewives, How I Met Your Mother..
    Ako volis tinejdzerske serije, preporucujem Pretty Little Liars, sigurno ce te osvojiti, Gossip Girl, mozda si je i gledala, Lying Game, 90210...i sto ce te sigurno zanimati, likovi se u poslednje 4 serije oblace fenomenalno! <3 Da li gledas neku od ovih serija i da li nameras da pocnes neku od njih? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledam TBBT :) sjajni su! Isto i SH i HIMYM.
      PLL sam odgledala par i nije me odushevila... previshe kvazi-mistichna i amrichka za moj ukus... Ostale gledam, sem Laying Game... Probacu, hvala na preporuci! :)

      Delete
  7. otkidas na humor u entourage? ala si inteligentna!

    ReplyDelete
  8. Meni je ovaj post odlican! Ja sam po tvojoj preporuci vec odgledala neke...sad cu samo da nastavim! Jos sad ovako nikakva, bolesna...tvoj post i serije ce mi postati najbolji prijatelji! ;)
    :*

    ReplyDelete
  9. POGLEDAJ TE OVDE IMAJU SUPER NAKIT!!! www.facebook.com/theboxjewellery

    ReplyDelete
  10. House mi je odlican, obozavala sam tu seriju ranije da gledam. Ja trenutno pratim American Horor Story koja je fenomenalna ali nemoj da je gledas pred spavanje :))

    ReplyDelete
  11. Breaking Bad, Burn notice ---> najbolje serije zaistaa

    ReplyDelete
  12. sjajna ideja za post :) Generalno vise volim serije, nego filmove i kada mi ponestane serija za "odmaranje mozga pred kraj dana", onda pocnem da panicim... Od ovih tvojih serija sam pratila House-a, New Girl i Californication (izasao novi serijal, cekam da prodje ludnica na poslu, pa da pogledam kako je/da li je Henk preziveo!). A do tada, uspavljujem se uz "30 Rock" - presmesna je! GoT izlazi u aprilu novi serijal, negde septembra nastavak Breaking Bad... :) Eh, da nam nije neta....

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja chekam da se skupi nekoliko Californycationa, pa da sedmen i uzivam jedan vikend :) Hank Bog! :)

      Delete
  13. Odlican post! Ja preporucujem Pretty Little Liars, definitivno serija na koju sam se najbrze 'navukla'. Na pocetku deluje prilicno bezazleno,kao prosecna tinejdzerska serija, medjutim vremenom dobija sve vise elememata trilera i horora i prilicno je napeta od pocetka do kraja. Definitivno moj favorit. :) Gledala sam i Gossip girl, koja je po mom misljenju imala smisao samo tokom prve 2 sezone, posle su poceli bas da preteruju, a vrhunac nebuloza je dostigla u 5. sezoni. Ali je dobra serija zbog divnih odevnih kombinacija, ako ni zbog cega drugog. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, GG sam pratila od samog pocetka, jos pre 5 godina... Odushevljena samo 1 i 2 sezonom. Ali odecom uvek! :)

      Delete
  14. drago mi je kada vidim da i drugi prate mnogo serija ,vec sam se pocela pitati jesam li normalna :)

    najdraze (koje ujedno i redovno pratim ) su : HIMYM,TBBT, New girl ,Modern family.
    odusevile su me : Game of thrones, Suits i Breaking bad.

    ah da , tu su i vampirske serije :) The vampire diaries i True blood .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za preporuku za: Game of thrones, Suits i Breaking bad! Probacu!
      ma ima nas, nego shta! :)))

      Delete
  15. Walking Dead, Mad Man i Dexter, bas tim redom. Vecina novijih serija ja ne zalost napravljena za kratko konzumiranje i uglavnom posle dve-tri sezone izgube svoju draz.

    ReplyDelete
  16. uh, ja nikako da gledam The Work of Art :/ a spominjala si mi dvesta puta

    inace, dodajem Bones, Criminal Minds, Downton Abbeey (na to sam se sad navukla - krivac as always Nevena), The Voice, pa da stanem za sad....

    ReplyDelete
  17. Replies
    1. gledam! ja sam Caroline, a moja drugarica Nevena, sa kojom gledam seriju, je Max. I tako se sprdamo i uzivamo! :)

      Delete
  18. Od srca preporucujem seriju Fringe,iz sezone u sezonu sve bolja. uz to i How I met your mother i The big bang theory iako je ova poslednja sezona malo smorila.

    ReplyDelete
  19. Replies
    1. Nisam josh gledala, iako mi je drugarica Nevena rekla da moram... Ali hocu !!!

      Delete
  20. Odlicne preporuke - moram pogledati one koje jos nisam... Pored nekih od ovih i ja imam jos gomilu omiljenih, a jedna je svakako Ugly Betty! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam je gledala... Znam samo da ima gomilu remakeova pa me to smara :)

      Delete
  21. You are a very intelligent person!

    Also visit my page laredotejas.blogspot.ru
    Look at my blog : go fishing in Spain

    ReplyDelete
  22. Svaka čast kako uspevaš da ipsratiš sve serije :)
    U ponedeljak je na CW počelo emitovanje The Carrie Diaries, baš me zanima da li će dostići popularnost SATC.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma onako, pred spavanje, odgledam po jednu... I tako se uspavam :)Ili se nakupi pa nedeljom odgledam vishe odjednom... Od nekih i odustanem :)
      Uh gledacu i to, bash me zanima :)

      Delete
  23. Odlican post, i ja sam zaludjenik, i neprestano skidam i gledam ;) Dosta ovih serija sam vec odgledala, a volim i Vampire diaries i Accidentally on purpose :)

    ReplyDelete
  24. New girl me uvek slatko nasmeje! Smita obozaavam :)

    ReplyDelete
  25. evo da se i ja pridruzim...vecinu spomenutih sam gledala ili tek pocinjem. Vidim da nitko nije spomenuo Hart of Dixie, pa reko jedan mali prijedlog i od mene! :)

    ReplyDelete
  26. E ovakav post mi je trebao... :) "Lipstick Jungle" obozavam, samo mi je zao sto ima tako malo epizoda. :/
    Ali smeknula sam par serija sa ove liste, i obavezno ih moram pogledati. :)

    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails