Monday, January 14, 2013

13012013

Sunčani rođendanski dan!
A prošle godine je bio malko tmuran... :)

Sunny birthday!
And last year it was a bit cloudy... :)

LOKACIJA FOTKANJA: prelepi i dragi Narodni muzej grada Čačka
gospodar Jovanov konak...
LOCATION: beautiful and dear National Museum Čačak
Master Jovan's Konak...



LOOK: helanke i naočare_ no name (Depo), tunika_ AX Paris (find it HERE), čizme_ Zekstra, jakna_ thanks to VJ Style (find it HERE), kapa_ New Yorker, ogrlica_ DIY, prsten_ forever 21

LOOK: leggings and sunglasses_ no name (Depo), slouch jumper_ AX Paris (find it HERE), boots_ Zekstra, jacket_ thanks to VJ Style (find it HERE), beanie_ New Yorker, necklace_ DIY, ring_ forever 21



A sada, DUUUUUV u svećice!!!
And now, time to blow out the candles!!!
 


by Marina
photos by JovanCHA 
translation by Aleksandra Paljić

56 comments:

  1. :*** happy b-day
    divna zauvek

    Mima

    ReplyDelete
  2. Divnoca jedna SVE!!! I kapica i naocare i zlatni detalji...sve difno ukombinovano :)
    Srecan b-day M :-*
    Jakna, verujem, nije kozna?
    Sad sam pokusavala da je porucim ali pise nije dostupno za Srbiju...kako si ti uspela? I koji broj si uzela?
    Koliiiikoooo pitanjaaaa :)
    Hvala :-*

    ReplyDelete
  3. Divnoca jedna SVE!!! I kapica i naocare i zlatni detalji...sve difno ukombinovano :)
    Srecan b-day M :-*
    Jakna, verujem, nije kozna?
    Sad sam pokusavala da je porucim ali pise nije dostupno za Srbiju...kako si ti uspela? I koji broj si uzela?
    Koliiiikoooo pitanjaaaa :)
    Hvala :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cao Anchy... E jakna nije kozna, ustvari je imitacija jedne iz Zare... :P ali je super! Uzela sam L broj. Oni su do sad dostavljali n Srbiju, ali vidim da su uveli placanje preko PayPal-a, pa zato valjda nema Srbije... Jedino da cekamo da ovi nashi reshe taj problem, pa da shopingujemo normalno... :) kao ceo svet...
      A ja sam jaknu izabrala i dobila od VJ style sajta for free :)
      :*

      Delete
  4. Pa naravno da je suncan i divan dan posto je u Cackenziju :) Srecannnn rodjendan!

    ReplyDelete
  5. Srecan rodjendan!!! Super izgledas,svidja mi se kombinacija!!!

    ReplyDelete
  6. Srecan rodjendan Marina, ostani tako divna, pozitivna i neposredna! Sve najbolje!

    ReplyDelete
  7. Svetski!!!
    Srećan rođendan i sve najlepše:)

    ReplyDelete
  8. Super outfit! da li VJ style salje u Srbiju???

    ReplyDelete
  9. Srecan rodjendan, sve najbolje! Outfit je odlican :)

    ReplyDelete
  10. Srećan rođendan i sve najbolje. Kombinacija je super. Sve mi se sviđa.

    http://milanasweetlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Srećan i ovde divan dan! Mnogo su lepe slike!

    ReplyDelete
  12. srecaaaaan :* <3 I kombinacija odlicna!

    ReplyDelete
  13. Pomažemo ti da duvaš svećice;) :*

    ReplyDelete
  14. Pa srećan rođendan, draga :) :*
    Predivno izgledaš, prosto sam oduševljena ovim tvojim look-om :D

    ReplyDelete
  15. divnoca. kako dobro izgledas sa kapicom i naocarama, sveCki!
    srecan ti rodjendan!

    ReplyDelete
  16. Sve najlepshe! :) Tunika je bas dobra, a i ceo outfit. ;)

    ReplyDelete
  17. Totalno cool!!! Od glave do pete!;)

    ReplyDelete
  18. Srecan rodjendan! :DDD Sve najlepse :)
    Divne su slicice i mnogo je cool kombinacija <3

    ReplyDelete
  19. pa gde na ovo ove braon chizme? :) sve ostalo mi je super cool. i lepo izgledash! i svidja mi se mesto fotkanja :) happy b!

    ReplyDelete
  20. predivno!Srecan rodjus,sve najlepse! :)

    ReplyDelete
  21. Kako si ti lepa! A čini mi se da je i figura u svakom postu sve bolja, ako je to moguće. :) Mislim da nikome kožne helanke ne stoje ovako dobro!
    Dobar autfit. Srećan rođendanko sa zakašnjenjem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nema sanse... Ali hvala na komplimntima dear! :)))

      Delete
  22. sve najbolje još jednom ljepotice :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Srecan rodjendanko M
    mnogo si lepa :)

    ReplyDelete
  24. Srecan rodjus! Prelepa si i slike su extra!

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Divnoca! :))) Svidjaju mi se i jakna i tunika i odlicno izgledaju zajedno! Jo.je zvanicno postao praaavi bloger :) ... ovaj fotograf! :) To je to arh.oko i mirna blogerska ruka! ;) Odlicne su fotke,a uz lokaciju i povod sve izgleda jos divnije! :) Pobegla si mi,ali cekam te u sredu da ti izvucem usiii.. :) :*

    ReplyDelete
  26. kao prvo-srecan ti rodjendan zhelim sve najbolje,kao drugo divna si mi!! sve mi se svigja..pratimo se??? http://anitce.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. dragaaaa, gde u depou ima da se kupe ovakve helanke? zeelim <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Negde u sredini, u oba smera, zena prodaje samo carape i helanke na tezgi, nacices lako...

      Delete
  28. Sunce! :D Tu u Zurichu nisam vidjela sunce vec tjednima :(
    Sretan ti rodjendan! Dugo pratim tvoj blog, a sada sam napokon krenula i sa svojim vlastitim! :) http://beneaththecoat.blogspot.ch/ Nadam se da ce ti se svidjeti!

    Pusa, Kristina!

    ReplyDelete
  29. Happy B-day :)) sve najlepse... :)
    Super je kombinacija. Posebno mi se svidja tunikica.. :))
    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Happy birthday! skroz cool outfit! :)

    ReplyDelete
  31. happy b to youuuu!!! amazing look

    www.lessismoreblog.com

    ReplyDelete
  32. Sad sam sasvim slucajno videla ovaj super nakit i morala sam da podelim sa vama!!! www.facebook.com/theboxjewellery

    ReplyDelete
  33. Mislim da mi je ovo jedan od tvojih najfenomenalnijih outfita :)

    ReplyDelete
  34. Jao, srecan, srecan! :)*
    Super outfitic!

    ReplyDelete
  35. Jel mozes molim te da mi kazes kako si zadovoljna kvalitetom jakne,nesto mi na slikama deluje da se mnogo sija???Jel velika razlika kada uporedis nju i onu iz zare???prelepa je i uopste nije skupa,meni je stvarno bilo preskupa ona u zari...<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caos. Ona u Zari je stvarno preskupa za mene. Ali je KOŽNA! Ova nije pa nema šanse da se uporede. Ja bih rekla da ova vredi oko 30e. Ali ako je bash zelish nije ni skupa na VJ sajtu!
      :) Ako me razumesh :) :***

      Delete
    2. I ne sija toliko! Zaista. Fotkaću je jošh pa ćes videti :)

      Delete
    3. hvala na odgovoru,divna si...:*

      Delete
  36. Odusevljena sam! (:

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails