Friday, January 11, 2013

Put some mustard on it... / Senfujte...

Zima je za praznike bila blaga... Iskoristila sam tu divotu...
Winter was mild for the holiday...So I took advantage of it...





LOOK: košulja_ New Yorker (new), suknja_ H&M, torba_ thanks to VJ style (find it HERE), ešarpa_ Lovely (new), čizme_ Zara, kapa_ no name, sat_ Swatch,  ogrlica_ DIY, rukavice_ TerraNova

Danas posle posla odoh za Čačak, u nedelju je moj rođendan, a u ponedeljak slavimo slavu :) Nadam se da ću stići da fotkam rodjendanski outfit u Čačku! Nisam se odaaaavno fotkala tamo... Outfit spakovam, samo da nadjem fotografa :)
Mah mah! 
Očekujte post!

LOOK: shirt_ New Yorker (new), skirt_ H&M, bag_ thanks to VJ style (find it HERE), scarf_ Lovely (new), boots_ Zara, cap_ no name, watch_ Swatch, necklace_ DIY, gloves_ TerraNova

Today after work I'm off to Čačak, it's my birthday on Sunday and it's my slava on Monday :) I hope I'll manage to take pics of my birthday outfit in Čačak! I haven't taken pics there for a loooong time...The outfit is packed, the only thing left to do is to find the photographer :)
Buh bye! 
Expect a post!



by Marina
photos by Anja 
translation by Aleksandra Paljić

32 comments:

  1. Wow torba <3
    Divna je kapica takodjer!

    Osvoji MAX Fctor MASKARU: >> GIVEAWAY <<

    ReplyDelete
  2. odlican post, ponovo si ona stara

    ReplyDelete
  3. super outfit Marina! bas ti stoji da mustard boja!

    ReplyDelete
  4. senfujte.....hahaha
    odlično si to iskombinirana, izgledaš divno!

    ReplyDelete
  5. i suknja, i torba, i bluza...ma sve <3

    ReplyDelete
  6. Mnogo dobra kombinacija! Super ti stoje kapice!

    ReplyDelete
  7. Pre pre pre predivno! Imam istu bluzu u dve boje i obozavam je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja imam obe boje... Tamnu nisam josh nosila, ali sam je fotkala u jednom postu: http://4.bp.blogspot.com/-LWIJ2nlw6U4/UK56WGOxBeI/AAAAAAAAWFY/7A4DSPt1cF4/s1600/Szeged+November+2012+fRashion+%2834%29.jpg

      I diiivne su!

      Delete
  8. Divna si! Baš mi se sviđa ova kombinacija!
    I odlično izgledaš ;)

    ReplyDelete
  9. Uvijek volim vidjeti dugu suknju na tebi;-)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  10. odlicne fotografije i outfit-molimte slikaj rodjendanski post:*

    ReplyDelete
  11. Prelepa si, odlican je outfit i fotografije, sve je savrseno!
    ***
    Svrati do mene:

    Amo Lusso blog

    ReplyDelete
  12. jedan od lepsih u poslednjih par meseci. sve je tako nezno i divno i sveze.

    ReplyDelete
  13. preslatka si sa tom kapicom, jao!
    divna kombinacija!

    ReplyDelete
  14. joooj ta torba je tako predivna :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Diiivno! :D Bas mi se dopada! Fenomenalna ;))

    ReplyDelete
  16. mozes li mi reci kako ti se cini torba? da li si zadovoljna kvalitetom? :)
    Hvala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, veola sam zadovoljna kvalitetom! Jako je lepa, ali bih iskreno volela da je malo veća...

      Delete
  17. Maki, divna si! :) Sta mislis o tome da napravis neki tutorial za make-up? Bas mi se svidja kako sminkas oci! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao pile, pa ne znam bash... Bilo bi me sramota da to gleda neko ko ustvari ume da se sminka... BIla bi to komedija :)
      Ali hajde probacu da napravim nesto o tome... :*

      Delete
  18. Zaljubih se u ovu kombinaciju!<3

    ReplyDelete
  19. Dobro da bolje ne moze biti!!! Sva cast marina!!! Sve mi se dopada do najsitnijeg detalja!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails