Wednesday, January 30, 2013

⋆⋆⋆ Put some sequin and start dancing... ⋆⋆⋆

Sredina sedmice i šljokice. Malo (se) igram...
Middle of the week and sequins. I danced a bit...


 

LOOK: top (nošen kao suknja)_ TerraNova, sweathshirt_ thanks to CHOIES (find similar HERE), cipele_ Aldo, kapa_ New Yorker man, torbica_ Accessorize, ogrlica_ Kinezi, prsten_ forever 21

Neko će reći nespojivo. Ja ću reći "igra"!

LOOK: top (worn as a skirt)_ TerraNova, sweatshirt_ thanks to CHOIES(find similar HERE), shoes_ Aldo, beanie_ New Yorker man, clutch_ Accessorize, necklace_ Chinatown, ring_ forever 21

Some will say this is unmatchable. I will say "play"!



P.S. Srećan rođendan batkane moj!
  by Marina

photos by Anja 
translation by Aleksandra Paljić

57 comments:

  1. meni se sviđa sve osim torbice u toj kombinaciji :) you go, girl!

    ReplyDelete
  2. kapa i lancic su mi savrseni! Dobra kombinacija :)

    ReplyDelete
  3. a za koju priliku je ovo? za posao? pa dajte molim vas. elegantna tasna, majca ko suknja i stikle. pa onda da budem razlicita obuci cu duks. bla bla. ako vec hoces da ovo bude stajlish, obuj starke. a ako hoces stikle sa duksom obuci farmerke. ovako je svega pre -previse

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, meni je ovo baš pravi street style i oduševio bih se da vidim još ovakvih kombinacija na devojkama u gradu. Sve na Marini je predivno, volim kako se šljoke dopunjuju sa duksom! Divno, divno i toliko dobro da mi se čini nosimo u svim prilikama!

      www.style-trigger.com

      Delete
    2. pa meni se svidja sve pojedinacno. samo pitam je l ovako posla na posao i gde se fotografisala. duks i sljokice su vec vidjena komb.
      Andy na pr. http://3.bp.blogspot.com/-rKHM3s5Up4o/UH7peXx5VrI/AAAAAAAACF4/1fyoiTSBjUs/s1600/Sweatshirt+with+sequin+skirt_Style+Scrapbook.jpg

      i da ne krene hejt, nemam ja protiv ovog bloga nista, samo kaze sama Coco A girl should be two things: classy and fabulous. Andyn outfit to jeste. ovo...pa onako...

      Delete
    3. Kad se kritikuje obicno se potpise i postavi svoj "stajl" ...

      Delete
  4. Marino, pa ti kad bi se malko vise cimala oko bloga bila bi brzo popularna u svetu, imas stav, ukus, lice a bogami i figuru za bloging, ne bi ti trebalo puno da postanes jako, jako popularna <3
    Pe.es kombo otkida, ona me inspirisala da ti iskuckam ovo

    ReplyDelete
  5. Ja bih i ovome izgledala kao cirkus,ali uz tebe,tvoju licnost,gradju ide savrseno!To se zove:imati svoj stil:-)

    ReplyDelete
  6. Divna si Marina!! puno pozdrava

    ReplyDelete
  7. pitala sam i anju ali nije odgovorila - jesu li kinezi zaista kineska radnja? posto je nakit predobar! u crnoj gori kinezi ne prodaju ovako dobre komade! i kakve su im cijene? puno hvala na odgovoru i pozz iz cg! ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kinezi su kineski tržni centar u bloku 70 na Novom Beogradu. Ova ogrlica je bila 900 din, a ostale su jeftinije. Ali kupljena je pre godinu i po dana pa ne verujem da je josh ima. Ali tesko se nalaze dobri komadi, morash da imash oko i stprljenje za to :) hihih

      Delete
  8. odlicno samo bez torbice! duks je savrsen!

    ReplyDelete
  9. Najbolji outfit do sada. Perfect za sve!! :)))

    ReplyDelete
  10. Me encanta el look, la sudadera muy bonita!!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  11. Svidja mi se. Ogrlica i prsten savrseni! :)

    ReplyDelete
  12. Torbica mi nikako ne ide. Vise bi isla neka veca pismo torba. Kapica isto...
    Odusevio me duks "Fake Chanel", hahah i ogrlica.
    Kod kojih Kineza si je uzela? Fenomenalna je!
    Svidja mi se generalno zamisao autfita, ali realizacija mi je nesto tanka...
    Inace imas super ideje i bas si kreativna. Zato i volim d ate pratim! pozz
    Marija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se. Lepa zamisao, samo da si se malo vise potrudila, da ostanes na tom kursu, ali vise da obratis paznju na detalje. Torbica je ovde najdiskutabilnija!
      Veliki plus za hrabrost i kako ti kazes igru.pozz

      Delete
    2. Hvala cure na konstruktivnom komentaru.
      Ogrlia je iz bloka 70, noviji trzni centar. Ali je kupljena pre godinu i po dana... Ali idi, iskopaces svasta zanimljivo :)

      Delete
  13. Meni je ovo fenomenalno:) obozavaaam ovakve kombinacije, otkinula na duks i suknju!

    ReplyDelete
  14. Na tebi je i nespojivo pravi pogodak ;)

    ReplyDelete
  15. sve mi je potaman i neodoljivo slatko!

    ReplyDelete
  16. igra! :)
    nego da mi das tu acc tasnicu, volim je iz prikrajka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dajem, vidish da je niko ne voli, a meni stoji na polici kao work od art! :)

      Delete
  17. Baš mi se sviđa, naročito duks i šljoke :)

    ReplyDelete
  18. Inace ne volim ovako posložene detalje, i nije bas nesto sto bih ja nosila, ali ti to jako posebno izneses ;)

    pastelparadis.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. divno divno i divno! obzavamo kako si kombinirala duks sa suknjicom! love it!

    ReplyDelete
  20. Ženo izgledaš kao zmaj! Prelijepa si miu ovoj kombinaciji! :* Ljubim, ljubim!

    ReplyDelete
  21. Uh...tasnica nespojiva definitivno, bas strci... Duks i kapa genijalni!
    Pozdrav, Kristina!!

    ReplyDelete
  22. ljepotica :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Sviđaju mi se ovi bling bling momenti!;)

    ReplyDelete
  24. veoma neobicna kombinacija...

    http://milanasweetlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Super si ovo iskombinirala :) Nisam sigurna za kapu, mislim da su ti ogrlica i torbica kradu dosta paznje, pa mi mozda kapa trebala biti manje primjetna da se ciijela kombinacija stopi u jednu cjelinu, ali ovo je tvoj blog i poštujem tvoj izbor ;) Lijepa si kao i uvijek!

    Pusa,
    Kristina

    ReplyDelete
  26. Duks je precool,svidja mi se kako izgleda sa suknjom/topom (bravo za ideju):-)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  27. Jao kako dobar pulover! A tek minica... uh!

    ReplyDelete
  28. Fenomenalnoooo :D Mnogo si zgodna :)

    ReplyDelete
  29. lice za postat popularna? ahahahah!

    ReplyDelete
  30. leopica prava.... suknjica i duks me odusevljavaju.... mada ti i dzak da obuces to ce ti dobro stajati... ne postoji kombinacija koju ne umes da iznenes
    ljub jovo

    ReplyDelete
  31. Predivna si, Marinice :)
    Tvoji postovi su mi odmor i prava uživancija!
    Btw, ogrlica...Kinezi?? :O predobro!
    pusa, Dora

    ReplyDelete
  32. nikad ne bih pomislila da ovo sve zajedno moze da se nosi,ali definitivno moze i to ti jako dobro radis,odlicno!!

    ReplyDelete
  33. fenomenalno.. stvarno! xx

    ReplyDelete
  34. Uh, ne. Ja jako volim da te čitam i uopšteno mi se sviđaju tvoje kombinacije, ali ovde ga pretera. Komadi super zasebno... zajedno možda igra, odnosno sigurno igra za tebe, ali rezultat... ne. Prvo što mi smeta jeste duks koji mi je apsolutno grozan i besmislen odevni predmet za devojku stariju od 12 godina, drugo, kao što je neko rekao, mnogo bi bolje bilo sa starkama. Ideja duksa i šljokica je okej, ali ipak nekad treba znati kada stati.
    Naravno, ako se ti sebi u ovome dopadaš (a ništa ti ne stoji loše, ja samo imam problem s celom kombinacijom), ako se dobro osećaš - go for it

    ReplyDelete
  35. sa jedne strane mi se kombinacija baš sviđa, sa druge ne, neki šizofreni stav imam prema njoj :) sama zamisao sjajna, nemaš problem sa tim da nosiš ono što ti se u određenom trenutku nosi, i poštujem to, sviđaju mi se šljoke i duks, i kapa na sve to. međutim, ova kombinacija mi nikako nije za posao (predpostavljam da nemate zvanični dress code, ali čak i da tog dana nisi imala kontakte sa klijentima i da uzmem u obzir da si arhitekta - što znači kreativnosti nikad dosta, ova kombinacija mi ne odaje utisak profesionalne mlade žene (molim te da ovo shvatiš kao prijateljski savet)). Takođe, ova tašna mi više ide uz neku večernju varijantu (elegnatna haljina) nego uz ovo. ali drago mi je da si se vratila svom "starom stilu", jer ovo si ti i drago mi je da imam prilike da to ponovo vidim, makar se meni i ne svidelo sve :D

    ReplyDelete
  36. Prodje leto 30-o godina mi zao nije ...

    Hvala :)

    ReplyDelete
  37. Ja obozavam tvoje igre i divno je sto ih delis sa ostatkom sveta! Pomera granice i cini cuda! Sve mi je bas onako kako treba i na svom mestu, drugacije i sjajno! Volim ovaj look! Od kape, preko duksa i torbice... :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaboravih... srecan sreeecaaaan Zoku rodjendan!!! :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails