Thursday, January 10, 2013

EMERALD GREEN_ color of the 2013

Emerald zelena je i zvanično /na poznatom sajtu PANTONE®/ proglašena bojom 2013. godine..
Pa, klanjajmo joj se... I i inspirišimo se...




Anjac moj lepi!

Da li se slažete sa mnom da jednostavno morate nabaviti sebi bar nešto u ovoj boji... 
Ja sam jjuče od Anje dobila OVAJ lakić i nosim ga i obožavam! Kupljen je u DMu. S-HE 314 mu je šifra :)
MA, BOJA SNOVA!

da li ste desni klik / Save image as... na neki fotos? :)))
  pratite me na Pinterestu...

P.S. UPDATE:
 Ja sam oduševljena, vi?
Pishe na H&M sajtu...

 

by Marina

photos via. Pinterest
translation by Aleksandra Paljić

24 comments:

  1. Trenutno omiljena! Divna! Jos uz ovoliko odlicne inspiracije volim je jos vise... <3 :*

    ReplyDelete
  2. Predivna je boja, i da jesam sacuvala par slika :)

    ReplyDelete
  3. Boooooooooooooooooozanstvena boja!

    ReplyDelete
  4. Fenomenalna. Imam vec par komada :)! A do a/w 2013 mi ni hm nece vise biti interesantan :)

    ReplyDelete
  5. Meni je svaka nijansa zelene prelepa!

    ReplyDelete
  6. Obozavam ovu boju! Bas sam juce kupila majicu u Zari koja je ove boje i smislila milion kombinacija u njoj ;):):)

    ReplyDelete
  7. Upoznata sam sa trendom i uopste se ne bunim! Svidja mi se :)

    Sto se tice otvaranja H&M-a ovde, to mi se uopste ne svidja, postace suvise mainstream.

    ReplyDelete
  8. Obožavam je! A za H&M si me tako lepo razbudila jutros :*

    ReplyDelete
  9. Oduševljena sa bojom, a još više H&M prodavnicom u Beogradu! Bolje da je ceo post bio posvećen tome pa da se veselimo kolektivno. :D
    Malo offtopic, htela sam da pitam/predložim (photoshop ili šta već koristiš) tutorial kako obrađuješ svoje slike, jer su tako dreamy i divne, ja bih rado isprobala. :) Uopšte, neki "kompjuterski" tutorial bi bio lep jer je tvoj blog savršen!

    ReplyDelete
  10. Ova boja je ocaravajuca za razliku od grozne Burgundy!

    milna89.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Naprosto sam očarana ovim postim. Mnogo volim zelenu :)

    ReplyDelete
  12. Prelijepa mi je ta boja!:) Imam jedan topič u toj boji, a poželjna bi JAKO bila jedna svilenkasta haljina! :) <3

    ReplyDelete
  13. Odlican je post! :)

    http://www.komabunny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ajde neka je...baš posebna boja, moja prva asocijacija je elizabeth taylor valjda jer ju je često nosila:)
    pratim te!

    ReplyDelete
  15. Fantastično!
    Nisam svjesna bila uopšte kao je ova zelena divna boja :)
    I končno HM u Srbiji, 2013. zvuči zanimljivo.
    Lijep pozdrav.
    Bojana

    ReplyDelete
  16. POtpuno sam zaljubljena u te 'paun' boje, divan inspo post!

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Boja je predivna! I mislim da podjednako dobro stoji i plavusama i brinetama...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails