Friday, May 18, 2012

Threesome 024 / Trojka 024

 Verovatno ste na mom Instagram profilu primetili da u poslednje vreme cesto (posle posla) svratim u New Yorker, koji mi je blizu novog stana (u Ziri)... Jedna poseta se završila i kupovinom ovih preslatkih i jeftinih sandalica. Moj broj, neobično lepe i udobne i MOJE! Jedva čekam lepše vreme da ih nosim i naravno fotkam :)

Moj novi dezodorans iz DMa miriše na leto, voće, slatkiše i sladoled. I pastelno. I tera me da mažem samo upravo pastelne lakiće na nokte :) Nekako se slažu. Realno miriše na vanilu i limun )
Preporučujem.

Pre nekoliko dana, dok je još bilo proleće, kupila sam nam buketić cveća za stančić. Kod Vuka ga je po vrućini prodavala jedna bakica. Volela sam da kupim sve što ima kako bi se sklonila sa vrućine, ali nije bilo moguće. Dala mi je smešak. :)
Podsetila me je na baku iz Kneza koja prodaje "100 cvetića bele rade" :) :(
Nemamo vazu u stanu, ali imamo teglu od maminog ajvara i mint mašnu. :)

P.S. Planirala sam da, kao i obično petkom postujem outfit post, ali ovo vreme učinilo je od mene kornjaču. Mašem vam iz svog oklopa i želim vam topao i odmoran vikend pilići! :*

by Marina


translation by Aleksandra Paljić

33 comments:

  1. Hahahahah... kornjacice slatka, cipele su mi mnoooogo dobre! :)

    ReplyDelete
  2. Nisi mi odg na pitanje iz prethodnog posta.

    ReplyDelete
  3. super mi je vazica-teglica :)

    ReplyDelete
  4. Divna je boja ovih sandalica, baš mi se one sviđaju!
    A i cvijeće!

    ReplyDelete
  5. ove fotke su ucinile da pomislim da je napolju pravo,toplo prolece.
    Sandale su divne i divno je cvece iz bakine baste!

    ReplyDelete
  6. Predivan neeeezan postic... da se istopis na cvecance i pastele boje,mint masnu, lakice...cipe su divne! <3
    Joj,docekasmo i petak! :) <3

    ReplyDelete
  7. Super, tople fotkice! A tirkizna masna nema sta ne moze da popravi! I Zira je tako super opusten trzni centar za kupovinu... my fav.

    ReplyDelete
  8. ja imam takvo mleko za telo, preee-preee-preeeedivno mirishe :)))

    ReplyDelete
  9. Od kada nisam komentarisala... Ali znas da te pratim, svaki dan pogledam sta ima novo, sada te pratim i na Instagramu pa mi je i to divno, nekako je bas...pravo :) Divan ti je post, kao i uvek, tako ima neku dozu prirodnosti, bliskosti...ima DUŠU! To tvoj blog izdvaja, meni se bar tako cini ili nisam objektivna :)))) Cvece je vrhunsko, najlepsi su mi ti buketi, i divna si sto mislis na baku ;)
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  10. Ove sandalice su jako lepe, i cvece je predivno

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Uvek se iznova odusevim tvojom kreativnoscu :)))
    Cvece u tegli sa masnom :)Super ideja koje se ja nikada ne bih setila ....
    Odlica post :)

    ReplyDelete
  12. Ja sam kupila samo zeleno ljubicaste cim su ih dobili i to je toliko udobna stikla da je neverovatno , posebno slatko izgledaju uz carape . Balea Young plavi za tusiranje ,ove nova Nivea je smesna u odnosu na njega ,samo se nadam da su dobili dezodorans u istoj aromi pa da se kompletiram. Lakovi <3

    ReplyDelete
  13. Mnogo slatke sandaliske :) Slike su, kao i uvek, prelepe :)

    ReplyDelete
  14. Super su fotke.
    Ja isto volim da kupim cvece kod jedne bakice, uvek budem srecna ali se pomalo i rastuzim! I uvek, ali uvek buketice drzim u tegli, imam jako lepe od zimnice bakine...nekako mi je to sa dusom! A i nemam vazu....

    ReplyDelete
  15. Super su fotografije. A cipele su predivne :D

    ReplyDelete
  16. Predivni fotosi, a ta tegla je fenomenalna.. merc umetnost ;)))

    ReplyDelete
  17. i ja sam kupila ljubičasto-zelene kad su stigle i nikako da stignu na red da ih obujem.....a i ovo vreme grrrr

    ReplyDelete
  18. Jedva cekam da vidim kako stoje sandale.

    ReplyDelete
  19. Veoma lepe cipelice. lucky you!

    ReplyDelete
  20. Super su cipelke...jedva cekam da ih vidim u nekom outfit postu :))
    A cvece je divno, i bas lepo od tebe sto si htela da pomognes baki :))

    P.S. Novi GIVEAWAY na mom blogu! http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/05/tree-bee-giveaway.html

    ReplyDelete
  21. Sandale su preslatke,boje leta.

    ReplyDelete
  22. Aaaa predivan post sa prelepim bojama. Lakici su fantasticni <3

    Jelena (Avon :) )

    ReplyDelete
  23. Cipele su lepe, svidja mi se boja. I cvece je predivno! :)
    Imam samo jednu zamerku sto se gramatike tice, ne mozes reci "volela sam" jer oznacava proslo vreme a ne nameru kao npr. "htela sam" ili "nameravala sam".
    www.moiminnie.blogspot.com
    xo

    ReplyDelete
  24. Kako ja nisam vidjela ove sandalice o.O
    Prelijepe su. :D

    ReplyDelete
  25. Super su sandalice, kao i svaka slika pojedinacno!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  26. Sandalice su super! Čekam outfit sa njima ;)
    A tegla je uvek super fora :))

    ReplyDelete
  27. Marina dobrog srca :)
    Mislila sam da samo ja imam tu potrebu da spasim sve stare ljude da ne prodaju stvari na ulici... :*

    ReplyDelete
  28. divnoo je! i ja to uradim skoro svaki put kada vidim te starije ljude da prodaju cvece, volela bih kada bi ih prolaznici cesce primecivali i ucinili isto ...

    ReplyDelete
  29. Kako lep, nežan, girly post...Jako svidjam sveeeee... :)

    ReplyDelete
  30. cveceeee, kako je slatko! i supish su cipe!:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails