Wednesday, May 16, 2012

Instagram 001



Evo prvog Instagram posta sa fotkama sa mog profila. Fotke sam postavljala u predhodnih mesec i po dana... 
Pratite me na Instagramu OVDE















1. lale sa Kelnić pijace
2. Omiljenje žvake (poklon od njega) od pre 2 godine. :) Nađene u procesu selidbe.
3. moj izlog za naočare
4. nova kutija za šminku
5. novi kraj_ pogled na Dunav
6. Munchmallow za parove :)
7. prolećni instant lakići
8. do posla sa novim Blic Pulsom
9. H&M RINGeRAJA ogrlica
10. Metro šljokičaste sandale
11.  spremna za izlazak u grad
12. sokić na slamčicu kao užina na poslu
13. volim ovu P...S... košulju_ čekam sniženje
14. hvala Beograde za ovo
15. još jedan outfit za posao
16. još uvek radnik meseca_ do Anjinog rodjendana
17. loknice, irvas i ja
18. jutarnja kafa na poslu
19. pakovala sam prstenje
20. omiljeni crni lak


by Marina

photos by me
(with my HTC Wildfire s, thanks to MTS)
translation by Aleksandra Paljić

30 comments:

  1. Mene ovaj post oduševio. Predivan je ^^

    Kao da si nas približila svojoj svakodnevici i uvela u svoj život. :D

    Me like it ^^

    ReplyDelete
  2. A prava si dusaa, i tvoje fotke imaju dusu, mozda zvuci malo otrcano, ali tako je, sve do jedne-predivne!!! preselila si se? Divan je pogled! Odlicna kolekcija prstencica! A i naocara!;) Voolim lalee!

    ReplyDelete
  3. divne fotke a na instagramu vec te pratim ;)

    www.purpleandturquois.com

    ReplyDelete
  4. Posle ovih divnih lala ne vidim ništa!;)
    Sjajne su sve fotkice!<3

    ReplyDelete
  5. Laleeeee!!! :)
    Haaa, vidim prsten a.k.a moj poklon tebi! :)
    Joj, sto je divan ovaj post, odoh opet da
    gledam slike! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh, daaaa, ti je slatkish, nosim ga ali nekako nisam jos stigla da ga fotkam u postu.... uskoro! :*

      Delete
  6. obozavam, uzivam u slicicama, i dajem im rado srcaa :*

    ReplyDelete
  7. Divan je postic,obozavam tu ideju predstavljanja svakodnevnice kroz upečatljive fotkice.Super mi je fora sa visecim naocarama,tako sam ih i ja dugo drzala.Secam se da kad sam videla tu foru u Nikiti,morala sam to da napravim:))
    Gde si nasla ove kutijice za prstenje?Ja sam nasla samo one sa pregradicama,one su dobre za sitne minđušice..al prsenje na staje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to su pile one kutije od cokoladica...

      http://3.bp.blogspot.com/-ekzr8yFbSCE/TyeoJrxDXjI/AAAAAAAAPyw/5FjpKGpHdX0/s1600/Threesome+020+%284%29.jpg

      http://1.bp.blogspot.com/-mqiLvnZQOnI/TyeoM4lKUfI/AAAAAAAAPzA/0fV68Au6b8A/s1600/Threesome+020+%286%29.jpg

      Delete
    2. Aha!Jao super si se setila,moja mama ima napade organizacije pa mi pobaca sve tog tipa sto vidi prazno:) Nista moram sad da se pocastim čokoladicama;)
      :*

      Delete
  8. prelepe slicice,kolekcija naocara i nakita <3

    ReplyDelete
  9. Super fotkice. Jooj,ne pamtim da sam u prodavnicama skoro videla te huba buba zvake,a bile su mi omiljene kad sam bila manja. Gde si ih nashla? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. od pre 2 godine su... dobila sam ih. nisam ih vidjala skoro... :(

      Delete
  10. bas me je zabavio ovaj post,svaku slicicu sam temeljno pogledala:))
    Slike svakodnevnice nekako su zive i daju energiju postu.

    ReplyDelete
  11. Sve su super! Eno ih moje sljokaste cipelice :)

    ReplyDelete
  12. Sada zamisli da sam na svaku fotkicu prikacila srce, jer mi se sve mnogo svidjaju... :))

    P.S. Novi GIVEAWAY na mom blogu! http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/05/tree-bee-giveaway.html

    ReplyDelete
  13. joooj super fotke :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Baš su divne sličice! Vesele i inspirativne! LOVE IT! :) <3

    ReplyDelete
  15. Divne su slicice, sve mi se svidja!!!:)

    ReplyDelete
  16. Voooolim instagram postove! Divni fotosiiii!
    Ali kako dobar pogled u novom krajuuu...zavidimmmm! :)))

    ReplyDelete
  17. I jel si kupila one sljokicaste metro sandale?
    Ne volim metro, ali skroz gotivno izgledaju..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nisaaaam kupila... nije imao 41 broj... kmeeee
      a stvarno su neobicno dobre... Rekoshe mi neke curice da ih ima istih u Novecento-u
      http://www.novecento.rs/ONLINEPRODAJA/Svimodeli/Sandaleipapu%C4%8De/tabid/217/ModelID/832/ColorID/1/Default.aspx

      Delete
  18. Jesu li ove sandalice za ovu sezonu ili od prosle god.? Nema ih na netu u metrou na on line katalogu. Slike ok. Poz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ova sezona... Rekoshe mi neke curice da ih ima istih u Novecento-u
      tipa
      http://www.novecento.rs/ONLINEPRODAJA/Svimodeli/Sandaleipapu%C4%8De/tabid/217/ModelID/832/ColorID/1/Default.aspx

      Delete
  19. Svaki je kadar prica za sebe! :)

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails