Tuesday, May 29, 2012

B&W / Neboje

Volim one dane, kada je dovoljno sveže da nosiš sako ili tanku jaknu, a dovoljno vruće za mini suknju i gole nože... :)







LOOK: suknja_ New Yorker, majica_ Time Out, sako_ H&M, čizme_ Zara, torba_ Aldo, prsten_ Police_ naočare_ no name (kupljene u holu Delta City_ja), sat_ Swatch

Hvala mom Jovi na gumici za brisanje u obliku praseta. A njoj je bio rodjendan... Spremali smo kanapeiće, slušali muziku i jeli tortu sa jagodama... Pokazacu vam nekoliko fotkica u sledećem postu...




by Marina

photos by Ana & Anja

translation by Aleksandra Paljić

72 comments:

  1. Jakoooo mi se svidja! :) KOsa ti je savrsena, a minic ti brutalno stoji!

    ReplyDelete
  2. Post za dobro jutro!Divna si M!Sad mi je ova kombinacija bolja od predhodne!Sve mi se dja i cizme,i kosa,nogeee:**

    ReplyDelete
  3. Kombinacija za čistu desetku!!!
    Sve mi se jaaako dopada ;)

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se sviđa kombinacija.Suknja ti stoji savršeno:)

    ReplyDelete
  5. Covece, koje fotografije. Prava umetnost!

    ttomasevic.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ti imas takoo dobre noge da je greh da ih ne otkrivas!:) Kosa ti je savrsena, bas ti lepo stoje ovi talasi! A crno bele su meni omiljene kombinacije, svaki detalj mi je odlican!

    ReplyDelete
  7. Kosa ti izgleda odlicno, kao i sve ostalo :)

    ReplyDelete
  8. Jako lepo izgledas! Svidja mi se cela kombinacija. Suknja fenomenalna i isto tako ti i stoji. ;)

    ReplyDelete
  9. Ovaj sako!
    I gumica mi se mnogo svidja, imam dve mnogo slicne lutkice!

    ReplyDelete
  10. Suknja ubija kako je dobra! :) Kombinacija 10+ :)

    ReplyDelete
  11. ovo mi je omiljeni outfit od tebe! sve je just perfect!!

    ReplyDelete
  12. Cela kombinacija je jako lepa, i kosa ti je predivna :))))

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Bas je sve prelepo! Torba i ogrlica savrsene!
    U poslednje vreme si nosila dve slicne suknjice iz New Yorker-a (ako se ne varam) bez i ovu? Ne zna se koja je lepsa...a ja taj isti brend izbegavam u sirooookom luku! Zasto?! Zaaaastoooo?! :)
    Jesi skoro kupila te suknje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anchy i ja sam izbegavala NY, ali su u poslednje vreme bash ok i po mom ukusu. Tako da obavezno svrati... :) Suknjice sam kupila pre 2 ili 3 sedmice i kostaju po oko 1600 din. Na snizenju su. :*

      Delete
  14. Prezgodna si :). Kombinacija je savrsena, jako mi se svidja sako

    ReplyDelete
  15. Sve mi se dopada sem ogrlice krsta, nisam fan istih :) A sako je odlican!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ta ogrlica medju omiljenim... Samo bi se trebalo osloboditi bilo kakvih religioznih konotacija... ogrlica moze imati veze samo sa ovim http://www.wikipaintings.org/en/kazimir-malevich/black-cross-1923
      umetnost dakle :)

      Delete
  16. Sve je predivno! Noge su ti savrsene!

    ReplyDelete
  17. divnoco!
    ovo je jedan od fav outfit postova <3
    crno, belo, crno... tako precizno i savrseno uklopljeno
    sta mislis jel ima jos tih suknjica u ny?

    ReplyDelete
  18. Mnogo je slatka suknjica . Ja sam kod mene u NY videla sam belu , mada imaju oni obicaj da nekad iznesu nesto kad mu nije sezona , jos se nadam za sljokicasti sortc .

    ReplyDelete
  19. Mmmm divnaaa! sve mi se svidja! obozavam crno bele kombinacije, bose noge, bajk cizme plus cipka, volim kad se igras sa kosom :) :*

    ReplyDelete
  20. ovo mi je apsolutno savršenstvo! <3

    ReplyDelete
  21. Zelim cizmeeee!! :-) Jesi ih skoro kupila? Skupe? :) Prelepo izgledas...sve pohvale!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zimus josh. Bile su oko 10.000 din. Skupe za Zarin kvalitet, ali se nisam pokajala :)

      Delete
  22. KAKVE NOGE ... WOW!!!!
    zgodna si jako :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Lepaaaa! Edgy a opet elegantno! Bravooo za ovaj kombo, M.!;)

    ReplyDelete
  24. Odlicno - jedan od najboljih tvojih outfita! A kosaaaa... <3

    ReplyDelete
  25. Sve je odlicno, a kosa ti je posebno lepa.

    ReplyDelete
  26. Sve 5,kosa ti je super,da je i meni docekati da mi narastu siske pfff :D

    ReplyDelete
  27. Savrseno, suknja strava i tako i stoji! volim crno bele kombinacije!
    Kosu na stranu cesce stavljaj, divna si! :)

    ReplyDelete
  28. Po meni, najbolji outfit do sad. :) Svaka cast! :D

    ReplyDelete
  29. you look so stunning! you have such a great style,dear <3

    ReplyDelete
  30. Baš mi se dopada suknjica! :)

    http://annchica.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  31. Predivne slike!
    Uvek odusevis outfitom!

    ReplyDelete
  32. Super slike, a suknjica, sako, torba i tvoja kosa nam se najvise dopadaju :) !

    ReplyDelete
  33. MARINA TI BLISTAS!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  34. jep, ovo je baš tip-top, a i tvoje dugeeee noge (savršene) pomažu :) veri najs :)

    ReplyDelete
  35. Superiska, sve mi se dopada. :)

    ReplyDelete
  36. Kosa je <3
    Samo mi ovaj plusic nekako ne lici na nesto sto bi se tebi dopalo, alli eto pogresih :)(a i ruku na srce ne volim ih nimalo), inace je kombinacija skroz ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ovaj privezak + je bolji od bio kog <3 priveska recimo! :)

      Delete
  37. Predivna kombinacija. Lepe noge. Sta ces, lepa i zgodna devojka. I fotogenicna!

    ReplyDelete
  38. mnogo mi se svidja, sako je savrsen, torba, cizme, sve!!!

    ReplyDelete
  39. Vau, oduševljena!
    Sve je savršeno,
    a ova kratka suknja ti predobro stoji!
    <3

    ReplyDelete
  40. molim te da mi kazesh gde i kad si kupila torbu? Hvala!!! Mina

    ReplyDelete
  41. okej. zaljubila sam se. i pohranila u inspiracijski folder. marino, ovo je divan outfit! a frizura je bombon, predivnooo!! <3 <3

    ReplyDelete
  42. A joj, ova mi se jos vise svidja od prethodne!! Ta torba je toooliko dobra, taj sako, suknjica...Mora se svratiti u New Yorker, MORA!

    ReplyDelete
  43. Kako tebi suknja lepo pada pozadi, a ja kada sam je probala nekako se podize kao da bi trebalo dole da je malo uza :/

    ReplyDelete
  44. Marina odlična si mi u zadnje vrijeme....nije da nisi bila i prije...ali ove zadnje dvije kombe su MRAK!...baaš onakoo ssuperrrr :)))))

    ReplyDelete
  45. Super kombinacija, sako je savrsen. ;)

    ReplyDelete
  46. kako dobre fotke Marina,i outfit fenomenalan!!!!bravo curo!

    m.joka

    ReplyDelete
  47. svidja mi se sve, ali odusevila me kosa

    ReplyDelete
  48. super kombo, pogotovo taj statement krst!

    +cizmice su sjajne, bas sam u potrazi za savrsenim parom bajkerskih :D

    ReplyDelete
  49. super rly.. ja tek sad videh ovaj post.
    sve je super uklopljeno, sjajan combo, komadi dobri, chizme ti super stoje, noge su vec svi pohvalili :)
    krst je sad hit, mislim da moze dobro da izgleda, ala madona 80ih :)
    love it.

    ReplyDelete
  50. izgledas fenomenalno:) love the outfit!!

    ReplyDelete
  51. po mom ukusu totalno!!!! odlicno!! cijela kombinacija mi se svidja <3

    ReplyDelete
  52. Ja tako volim da te ne gledam, i onda kad sednem.... docekam jutro sa tobom. Ova kombinacija je prelepa. Od kose, preko nakita, do sakoo... a suknja... prelepa je. Jedina zamerka (ako ja uopste i mogu da "delim" zamerke) su mi cizme, cini mi se kao da su malo grupe za ovu, pomalo romanticnu kombinaciju. Ovako sve je super!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails