Friday, May 25, 2012

Kako sam se nadala...

Elem, odavno planiram da vam pisnem o njima... Onda sam imala priliku da vidim i fotkam pozivnice za venčanje koje su radili i shvatila da bi bilo sebično da ne podelim tu divotu sa vama... Dakle, ako planirate venčanje, ali i proslavu godišnjice, babyshowera, devojačke ili momačke večeri,...Kako sam se nadala je ono što tražite...

RSVP + mapa + pozivnica
Na njihovom sajtu i FB pageu nadjite inspiraciju i fotografije svega što su do sada radili... :*
Srećan petak pilići!

by Marina

photos by me

translation by Aleksandra Paljić

16 comments:

  1. Dobro jutroooooooo! Mnogo su dobre, svaka cast! :)

    ReplyDelete
  2. Pratim na fejsu!
    Odlični su ;)

    ReplyDelete
  3. Diiiivno...hvala ti za ovo, taman treba mojoj sestri :)))
    Odmah cu joj ovo proslediti! :))) xoxo

    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. sjajni! divan dizajn,boje...i sve tako upakovano da se istopis! <3 :*

    ReplyDelete
  5. one su divne devojke sa genijalnim idejama, i uzivam u onome sto rade! veliko bravo za "kako sam se nadala" :)

    ReplyDelete
  6. u ime tima kakosamsenadala se zahvaljujem Marini na divnom blogu i svim devojkama na divnim komentarima <3 :)

    ReplyDelete
  7. Marina pošalji nam adresu kako bi ti poslale ceker;))))

    ReplyDelete
  8. predino je<3 idem sad gledat blog :)

    ReplyDelete
  9. mislim da sam juce bar 10 puta pokusala da share-ujem na nase page-u i nisam uspela :(

    slicice su prave divotice, hvala na njima ;)
    i hvala na postu
    i :*
    i <3

    ReplyDelete
  10. Ovo izgleda prelepo i preneeezno! I jos boja <3 :))

    ReplyDelete
  11. Mint nije moje favorite, ali nešto nežno roze u ovoj istoj kombinaciji bi bilo ideaaalno <3
    P.S. kod mene je još sutra u toku giveaway, poklanjamu suknjicu, učestvuj ako ti se dopada :) http://venomafashionfreak.blogspot.com/2012/05/new-collection-all-about-mononoke-by.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails