Friday, May 11, 2012

Greenmint!

Da, petak je. I OUTFIT POST je.








LOOK: haljina_ no name, torba_ LoveLeyla, patike_ Converse, prstenovi_ Accessorize, sat_ Q&Q, mindjuše_ DIY, naočare_ H&M

Evo prilike i da vidite nove pramenove... Divno su plavi za razliku od prošlog outfit posta... :) A kosu sam oprala uveče, zaspala sa vlažnom... Ovo je prirodno stanje moje kose. :) Volim ga leti.
A ovu običnu, ali neobičnu haljinu sam, mislim, kupila kod Kineza za oko 1000 din prošlo leto. I obožavam je. I ne skidam. Prosto ne mogu da verujem da je još nisam fotkala i pokazala... Ima je pola devojaka u gradu, ali ne mari... Važno je nositi je na svoj način.

SREĆAN VIKEND PILIĆI! :*


by Marina

photos by AnjA


translation by Aleksandra Paljić

54 comments:

  1. predivna ... :)
    predivno ti stoji ova boja i haljina :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super je haljinica i ja imam slicnu :)

    ReplyDelete
  3. odlicno ti stoje te boje! cool outfit!

    www.purpleandturquois.com

    ReplyDelete
  4. Sjajno! Torba,haljina,starke super. A kosa ti je bas fina sad. ;)

    http://nosceteipsum9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ima je pola devojaka u gradu, ali ne mari... Važno je nositi je na svoj način.

    samo tvoji postovi me iskreno zabave i usreće <3

    ReplyDelete
  6. Predivna! I bas ti odlicno stoje ove nijanse zelene!

    ReplyDelete
  7. Odlične su mint i zelena u kombinaciji! Super ti je kosa!

    ReplyDelete
  8. Marina,tako vesela kombinacija i odlicna :)
    Svaki tvoj post me na neki nacin oraspolozi jer si ti tako luckasta na pozitivan nacin i zracis pozitivnom energijom :)
    Nedostajala si :)))

    ReplyDelete
  9. Divna ti je kosa Marina, divna!
    Novi objektiv je cudesan!

    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  10. Divna haljina, divni mint detalji,
    kosa ti je predivna ovde!
    Sve mi se dopada!:)

    ReplyDelete
  11. Super je outfit,prstenje mi se mnogo svidja. :)

    ReplyDelete
  12. Haljina predivna i super ti stoji,a kosa savrsena tako prirodna :)

    ReplyDelete
  13. Malo je dosadio taj prolaz u kom se slikash...

    ReplyDelete
  14. To je ta divnoĆa mint zelene uvek...a leti na suncu posebno! sjajno! ...na svoj nacin of kors!;) prelep si mi! ...a fotke sto su dooobreee... :)))
    :*

    ReplyDelete
  15. Mnogo mi se svidja, Anja te je fenomenalno slikala :)

    ReplyDelete
  16. Marinceee, divna si mi! jako lepa na ovim slikama! Meni je ovo omiljena boja, i odlicno ti stoji uz nove pramencice! Starke!<3

    ReplyDelete
  17. fotka sa zabacenom kosom u pokretu je pobedila = sto bi rekli na FBu = za profilnu! :) <3

    ReplyDelete
  18. Prelepa ti je ova kombinacija...puno zelenkastih detalja, što mi se i dopada ;))
    Super si!!

    ReplyDelete
  19. tako si mi leprsava i pozitivna...volem..volem ovu kombinaciju ;)

    ReplyDelete
  20. draga, super izgledas.
    haljina ti odlicno stoji. jako mi se dopada :)

    ReplyDelete
  21. Kao prvo, predivna ti je kosa...
    A kao drugo, tebi stvarno jako lepo stoji mint boja :)))

    P.S. Giveaway na mom blogu: http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  22. svidja mi se all mint pristup :)

    +maxi super ide na starke

    ReplyDelete
  23. Odlicna haljina! Mozda bi mogao neki post o kupovini kod Kineza? Sta treba zaobilaziti i cime se voditi prilikom takve kupovine?

    ReplyDelete
  24. Prelep autfit, ura za aksesoare!

    ReplyDelete
  25. Baš ženstvaena i lepa kombinacija, ova boja ti odlično stoji! :)

    http://annchica.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  26. Mint zelena, prosto predivna :)

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Super ti stoji haljina, sat je fenomenalne boje, a kosa ti je divna <3 !

    ReplyDelete
  28. Vau! Mislim da mi je ovo omiljeni look!

    ReplyDelete
  29. Bas lepa haljina. Ti si visoka pa ti dobro stoji. :)

    ReplyDelete
  30. citam citam
    pa ponekad neku i kazem
    da te ne ostavljam u razmisljanjima :D

    prava si plavusa, a fotke su superiska :*

    ReplyDelete
  31. Miiiiiiiiiint <3 Diiiivan outfit, sve mi se dopada. ;)

    Jelena (Avon :) )

    ReplyDelete
  32. Ovo je fenomenalno,i nebitno je koliko je djevojaka ima,svaka ju nosi na svoj nacin,a ti to radis odlicno ;)

    ReplyDelete
  33. Big lajk za haljinu!Divna siii:**

    ReplyDelete
  34. Haljina je predivna i bas ti super ide uz starke :D

    ReplyDelete
  35. Torbica i mindjuse <3
    I haljina je bas lepa, evo ja je prvi put vidim :))
    (Dok kucam ovo posmatra me Toma Nikolic sa reklame ispod xD)

    ReplyDelete
  36. Your clutch is perfect! Love it paired with Converse shoes!
    Following you now with bloglovin, please check out my blog if you wanna follow back!

    xx
    Elena- blue velvet

    ReplyDelete
  37. Meni nikad nije bilo bitno gdje je nešto kupljeno sve dok se meni sviđa! Ova haljinica je mrak! Ne znam šta mi se više sviđa- kroj ili boja :)

    ReplyDelete
  38. Kinezi rules!Pogotovo kad naprave tako divan komad!Luda za starkama,svaki put kad krenem da ih kupim,vratim se sa dvanaesticama:)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  39. Super si ukombinovala haljinu i slazem se sa tim da je najbitnije ko je nosi a ne da li je brendirana ili ne :)

    ReplyDelete
  40. Predivne boje, dopada mi se sto si maxi haljinu ukombinovala sa starkama, a ne sa nekom zenstvenijom obucom! I tasnarija je preslatka. :)

    ReplyDelete
  41. odlicno ti stoje ove zelene nijanse, i duge haljine! :) a mintac leyla je divnoca prava!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails