Monday, November 28, 2011

Dreaming about dresses... / Sanjarim...


Mede prespavaju zimu...I znam da sanjaju ono sto najviše vole, med, drugog medu, šumu,... 
Ja se polako uljuškavam u zimu i zatvaram oči...

Ovaj ponedeljak vas pozivam da uđete u moje snove, jer znam da ste pospani od vikenda... Onaj samo-još-5-minuta-mama momenat...

Sanjala sam čarobnu haljinu koja menja dezene i slike čitajući mi misli... 
BIO JE TO DOBAR SAN... Skoro dobar kao onaj o NJEMU...

Bears sleep through the winter...And I'm sure they dream of what they love the most, such as honey, other bear, woods, etc.
I'm slowly rocking to sleep during the winter and when I close my eyes...
This Monday I'm inviting you to enter my dreams, because I know that you're still sleepy from the weekend...The famous just-5-minutes-more-mum moment...
I dreamed of a magic dress that changed patterns and pictures by reading my mind... 
IT WAS SUCH A GOOD DREAM...Almost as good as the one about HIM...
1_ SPACE DREAM DRESS

2_ PATTERN DREAM DRESS


2_ FLOWER DREAM DRESS

jel bilo lepo? :)

P.S. Ako još niste ne zaboravite da učestvujete u BAŠBAŠ NAGRADNOJ IGRI NA fRashion-u... Delimo kul bedzeve...

was this nice? :)
P.S. Don't forget to participate in BAŠBAŠ GIVEAWAY on fRashion... We're giving away cool badges...

:* by Marina

gifs by me
translation by Aleksandra Paljić

54 comments:

  1. aaaa koliko je dobro! kako si ovo uradila bre?

    ReplyDelete
  2. oooooo divno, mada je posla suzica kad sam ukapirala da svemir nije pravi, taman sam se ponadala da je i kod nas:(
    svemireeeeeee dodji kod naaaaas, i neeeed u!!!!

    ReplyDelete
  3. ovaj cosmos na haljinici je super, sigurno moj izbor za subotu uvece :)

    ReplyDelete
  4. Ha-ha-ha... Blesava si skroz! :)) Lepe su ti haljinice! (Moje haljine "citaci misli" bi ovog jutra bile sa printom oblaka, jastuka i kreveta!:))

    ReplyDelete
  5. Haha kako je dobro!Super si to uradila.Izgleda luuudo!:)

    ReplyDelete
  6. Kako fino izgleda. Baš kao san.
    Kad se probudiš pomisliš
    "želim kosmos haljinicu 1" i nju nosiš taj dan.
    Sutra haljinu sa zekama itd.

    Duga je zima, za sanjati fine snove <3

    ReplyDelete
  7. Mmmm, nasi snovi-tako su fantasticni, to je moja destinacija-zemlja Snova-gde ja kreiram i pravim nakit, ti haljine, neko nesto...i tamo se sve ostvaruje
    Mima
    :*

    ReplyDelete
  8. Svaka cast za ideju! Space dream mi se najvise dopada...

    ReplyDelete
  9. Odusevljenje! Super post! Nije ni cudo sto ti se spava barem jos 5 minuta kad su ti snovi divni ;)

    ReplyDelete
  10. hihi...haos...mnogo je dobro... :) hipnotise :)

    ReplyDelete
  11. vau! želim ove cvetne i space dezene :}

    ReplyDelete
  12. sjajnoooo!!! presjajno je ispalo! mnogo mi se svidja SVE!!! :) kosmos haljina of kors,ali i ova prugasta crna bi bila loodachka :) a cvetne na onom prelazu iz zime u prolece, za razbudjivanje... ;)

    ReplyDelete
  13. genijalno! ajdraži post ikad i odlična inspiracija. ljubim :)))

    ReplyDelete
  14. odlicno je! i tako uvek imas sta da obuces - samo ga zamislis, i na tebi je! :)

    ReplyDelete
  15. sjajno!
    ja bi da moja mjenja cvjetiće na sebi :))))

    ReplyDelete
  16. bravo za gifove, super je sto su fotke frajstandovane i tako kontrastne. odlicno, bravo.

    ReplyDelete
  17. haha, SJAJNO, tvoj sopstveni fashgif :))

    ReplyDelete
  18. Uh, stravaaaa! Kako ovo funkcionise??

    ReplyDelete
  19. fenomenalno.....pattern dream dress mi je omiljena :)prugice, tufnice i ostale divotice....

    ReplyDelete
  20. jedno ogromno WOWWWWW!Naravno galaksiju da biram:)))

    ReplyDelete
  21. a zamisli tek cipele...dobar san!

    ReplyDelete
  22. Aaaaaaaaaaaaaaaaah FIRE!!! SAVRSENO! :)

    ReplyDelete
  23. Znas da nisam toliko aktivna vise al moram da prokomentarisem, razvalila si! <3 prelepooo

    ReplyDelete
  24. aaaaaah! ne mogu da verujem! kako si ovo uradila? strava ideja ;D

    ReplyDelete
  25. Ne mogu da verujem, koliko je samo dobrooo... Pokusala sam da uhvatim neke!!! :)
    Ove sa cveticima su genijalne, a i tufnice, pandice, maaaaaaaaaaa... DIVNO!

    ReplyDelete
  26. bravo M! ovo je savrsenoo! pravac da ide na onaj nas pOOlover :) ja bih ove cvetnee, ili galaxy, mm ne mogu da odlucim!

    ReplyDelete
  27. Aaa, super! :D I ja (pre)cesto sanjam odecu :P
    Cvetna haljinica je naaaaj ali nije u tome poenta - genijalan mi je koncept posta :)))

    ReplyDelete
  28. Odlicna ideja, bravo za kreativnost :)

    ReplyDelete
  29. to bi bila izvrsna haljina :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Marina, marnia, svaka čast za ideju i kreativnost! Post me oduševio, super mi je izbor dezena i fino si to izmiksala! +5 iz kreativnosti! :*

    ReplyDelete
  31. Moj favorit je cvetna haljinica! :)

    P.S. Dopada mi se ideja. Odlican je post! Svaka cast!

    http://styleyourselfnow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Genijalna si :) Prelep post :)

    ReplyDelete
  33. ne verujem cega si se setila, koliko je dobrooo! Wow, malo je reci da sam odusevljena!!! Koja originalnost!!!:) Hocu i ja ove haljine, sveeee!:)) Stvarnooo!:):)

    ReplyDelete
  34. ovo je jednostavno genijalno. ti si genijalna! a ja želi sve te suknje ! ove galaksi i ove cvjetne!!! :*

    ReplyDelete
  35. Za mene odmah jedno tri komaTa svemirskih haljinica! hehee
    Fabulozno, sto bi Senki Daki rekla! :D
    Sjajno, zaistaaa!!!:)))

    ReplyDelete
  36. hehehheehhe.... kako volim kad mi jutro pocne ovako razigrano! Smeskam se posle co dan!
    Kada vec tako lepo sanjas, odsanjaj ondak i za mene onu jednu sa printovima! Moze? Plizzzzz

    ReplyDelete
  37. ma zeno si ti svesna da si upravo uradila malu revoluciju!?!?!?!?!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails