Thursday, January 26, 2012

We were at Playground / Bili smo u Playground-u

Za vikend smo se našle u Playground-u! Anja, Jelena i ja! Neplanirano. Tako je najbolje.
Playground je divan. Napravila sam par snimaka da vam pokažem gde ćete doručkovati omlet, ručati pastu Sunđer Bob ili večerati supu Miki Maus. Još ako imate klinca, bratića, sestricu... Povedite ih da zajedno uživate... 
Oni kažu:
"Cafe restoran Playground se na Topličinom vencu 19-21, preko puta parka sa   spomenikom Vojvodi Vuku, odmah pored hotela Palas. Restoran je delo studija   Remiks, koji su ovde napravili miks modernih i duhovitih rešenja sa asocijacijama sa   njujorški Soho i beogradski urbani šmek (sačuvan stakleni zid išaran grafitima prema   hotelu Palas!). Tokom leta, bašti od 30-ak mesta se praktično priključuje čitav restoran   sa svojih 90 mesta, zahvaljujući staklenom izlogu prema ulici koji se potpuno otvara.
Za one koji imaju decu ovo će biti posebno mesto za izlazak jer, dok roditelji uživaju u   hrani i piću, decu će čuvati animatorke u posebnom delu restorana prilagodjenom deci.   Tu je i obiman dečiji meni, kao i najveći i najlepši dečiji toalet u gradu sa stolom za   presvlačenje dece.

Ja kažem: STRAVA!

divna TKV!





(photo from here)
(photo from here)

A Jelena vam je već ranije, razume se, predstavila Playgraund... :)
Ovo je samo foto subjetivna potvrda lepote istog!

JEL VAM SE DjA?

:* by Marina

photos (except last 2) by me
translation by Aleksandra Paljić

21 comments:

  1. Pa deca na poslednjoj slicici su med, medeni! :)
    Blago vama u BG-u kada imate gomile interesantnih, smisleno projektovanih prostora! Hmmm... kod nas ninč od toga! :(

    ReplyDelete
  2. Ogladnela sam od ranog jutra! Mmmmmmm, piletina... :)))

    ReplyDelete
  3. Super slike! A i super mjesto, izgleda. Dodajem na popis za next time u Bg! Ilina

    ReplyDelete
  4. Odlican, uvek sam hteo da svratim ali nikako. I onda se uvek iznerviram kad prodjem pored a kafic svaki put sve lepsi i lepsi i sve vise i vise vuce!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Divan! Hoću već neko vreme da odem tamo... samo mora da se potrefi da pređem most nekada :D

    ReplyDelete
  6. nama je bas bilo divnac! ko zna sta JK prica kad sam se ovako zabezeknula! :)
    moramo se vratiti po piletinicu nekuuu...sad sam bas gladna! ;)

    ReplyDelete
  7. To mi je na 50 metara od zgrade,ali nikad nisam bila,treba me tuci! Dodjem do one intese,podignem pare,vidim zanimljiv restoran i odem kuci umesto da svratim... E sad posto si ga ti predstavila ima sto pre da odem :)

    ReplyDelete
  8. Bila sam par puta i stvarno je super! :D

    ReplyDelete
  9. BAs je divnoo!! Nisam nikad bila, sada cu sigurno otici! :))

    ReplyDelete
  10. mnogo slatko mestasce! svidjaju mi se ove decije papice... <3

    ReplyDelete
  11. dja mi se jako!! :D super izgleda stvarno :)

    ReplyDelete
  12. ali pasta sundjer bob...hahahahaha..jao ja sam kao Samanta u onoj epizodi kad joj smetaju deca u restoranu,verovatno bi bila gadjana tim istim sundjer bobom,hahahha

    ReplyDelete
  13. ahah stvarno sta li smo pricale u tom trenutku, prenerazeni anjac :)))

    ReplyDelete
  14. Dodajem na listu kad ti dodjem u goste:-))
    xx
    B.

    ReplyDelete
  15. daa, mesto je odlicnoo! super su slicke! :)

    ReplyDelete
  16. obozavammm..parfe od lesnika,late...:)super slike m!:):*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails