Wednesday, January 18, 2012

I remember, I remember when I lost my mind... / Gubljenje uma...


" There was something so pleasant about that place... "








LOOK: suknja_ vintage (majkina), košulja_ New Yorker Man, čizme i torba_ Zara, jakna_ Northland, veliki prsten i ogrlica_ Kinezi, prsten_ Police, šubara_ iz Rusije,

I opet sam se igrala sa prskalicama... oprostite! #piroman



i po Dorćolu uveče...

P.S. Širim novosti!!! 
Još danas i sutra se možete prijaviti za školu bloga  (FB page)!
 Učiteljica je naša Leyla, a gosti za pricu i druženje jednog časa smo Jelena, Vanja i ja! :)
:* by Marina

photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

50 comments:

  1. Bravo Maro! Jako interesantan spoj materijala, koji mi se bas, bas svidja! I bravo za fotkice! Bas su razdragane! ;)

    ReplyDelete
  2. Super slatka! :) (looove the kosulja, suknja, prsten, swatchic, suuuuubara!)

    ReplyDelete
  3. jako volim tvoje fotke na balkonu :)

    ReplyDelete
  4. divna si, M. !!! Volis da skaces po baricama, sljapko iz Cipelica :)))) divna si i sa prskalicama-ma sva si...prava
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  5. Pirogirl* :)
    Odlican outfit, vintage cini cuda! Nakit izvrstan!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Veliki prsten, ogrlica, torba, suknja i posebno kosulja <333 :)

    ReplyDelete
  7. Vuuuuu, divan outfit! Kosulja je naj!

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Krivo sam napisala. Dakle suknja je prepregenijalna. Uvijek me oduševe tvoje slike!

    ReplyDelete
  10. uopce nebi dosla do toga da bi isla spajati neke tvoje kombinacije ali ovo stvarno super izgleda :)

    ReplyDelete
  11. ovo je nešto najoriginalnice u zadnje vrijeme. lajkam mučo :))9

    ReplyDelete
  12. E subara i kosuljica su genijalne u kombinaciji! me likey! :)

    ReplyDelete
  13. Odlična je kombinacija,sve si sjajno uklopiila:)Kapica ti super stoji:)

    ReplyDelete
  14. Super si, kosulja mi je najljepsa :=

    ReplyDelete
  15. kako voliiim ny man kosuljee, ne znam koja mi je lepsa :) super je kombinacija, volim i vase subare :) odlicne su slicice kad prelazis ulicu! :**

    ReplyDelete
  16. Sa tobom kiše i lokve izgledaju zabavno! :)

    ReplyDelete
  17. Marina, divna si mi! ova kombinacija ti je presavršena! Košulja (boje divne) savršeno ide uz kožnu suknju i sve iskopletirane detalje! Slike pune energije i pozitivne vibracije...jednostavno pozivaju da ti se pridružim u skakutanje po lokvama od kiše! :* <3 Ljubim!

    ReplyDelete
  18. Imam pitanjce,kojim aparatom se slikas ako nije tajna??

    ReplyDelete
  19. kako je lepa košulja! super su slike!:)

    ReplyDelete
  20. jao ta suknja mi se taako svidja.....ukombinovana sa subarom i tom predivnom kosuljom...savrsenstvo bez mane.....odlicni ti sve cuci, ti vragolasta piromanko.. :)))

    ReplyDelete
  21. Uvek imas najbolje i najludje fotke! :)
    ODLICNA KOSULJA I SUKNJA! Nakit pa i dalje ne mogu da verujem da su Kinezi i super je, subara objasnila! :) :*

    ReplyDelete
  22. UUu, ovo mi je super! Piromanka :D

    ReplyDelete
  23. Prva fotka je fenomenalna!
    I sve ove ostale na asfaltu.
    I predivna suknja!:)

    ReplyDelete
  24. Savršeno Marina, ruski štih zbog šubare (još ti plava) a ta suknja je genijalna!
    Jesi probala upaliti prskalice na sredini? :)

    ReplyDelete
  25. Koliko je prelepa kosuljica... Moze odgovor: je l' skoro kupljena?
    Fotke su ODLICNE!

    ReplyDelete
  26. Super outfit! Košulja mi je najbolja :)

    www.stills.rs

    ReplyDelete
  27. super :) nikad mi ne bi palo na pamet da iskombinujem takvu kosulju i koznu suknju :) svaka cast!

    ReplyDelete
  28. Subara i tasnica su mi hit . Prelepe slike :)

    ReplyDelete
  29. divnoooooooooo ^^ sve zajedno, jednostavno divno! volim te u ovakvim kombinacijama :*

    ReplyDelete
  30. prskalice, jes! :D

    http://toujoursanja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Divne fotke i super outfit! Suknju sam već zamijetila na nekom od ranijih postova, savršena je! :)

    ReplyDelete
  32. majkina suknja i kosulja su divne,a kapica ljubav cista<3<3<3!!

    ReplyDelete
  33. Prve asocijacije - Rusija i Velika Britanija :)

    ReplyDelete
  34. Prvenstvono, svaka cast za poziranje u divnoj kosuljici po ovoj hladnoci! Meni je toliko brrrr da ne mogu ni u kaputu trenutno da poziram, hihih! Slike su toliko mastovite, ko bi rekao da od ovog ruznog vremena moze toliko da se izvuce...:) Bravo za maminu suknju!:) I ove cizme, obozavam!!! Slika u bari, fenomenalna!!:)

    ReplyDelete
  35. super fotkice :) moj favorit:prstencici :)

    ReplyDelete
  36. Wooow, strava su slike! :))
    A kosuljica predivna!!!
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Potpuno sam odusevljena ovim outfit postom! Nista ja tu ne bih menjala!
    Subara, kozna suknja, karirana kosulja - ma sve je savrseno!!!

    ReplyDelete
  38. Marince slike su vrhunske,prva za u okvir!Outfit je odlican,jedan od boljih u zadnje vrijeme.Ta suknja me dovodi do ludila,izgleda savrseno uz sve!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  39. Marince,fenomenalnooo!Super ti stoje nitne sa koyom i karoom:)!
    Prva slika,pa onda ona gde su biker u bari...wow!:**

    ReplyDelete
  40. na nekim slikama mi ova suknja izgleda "preteška" a na nekim opet fenomenalno!
    uglavnom ako ju je i s čim moglo iskombinirati to je ovako, sviđa mi se.
    šubarica baš slatka!

    ReplyDelete
  41. prekrasne su ti fotke! tko kaže da se nemože slikati po kiši :) stvarno su jako ljepe :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. outfit ti je genijalan! spoj košulje, suknje i remena *.*
    Dora

    ReplyDelete
  43. omg marina ovo je jebenica <3 odlicna mi je suknja i super si ju iskombinirala- baš!

    ReplyDelete
  44. you look gorgeous. i like how you dress :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails