Monday, January 30, 2012

URBANLOOK FASHION ICON & 6th Birthday Party

Marina Arnaut na 3. mestu na listi URBANLOOK MODNA IKONA... Odmah iza Dragane Ćosić i Maje Atanasijević...
Pa smo slavili u to ime u Plastiku u četvrtak noć.


A kakve sam divne poklone u to ime dobila, videćete na kraju ovoh posta... :) Hvala Srđane!!!
preslatka DIABLOG Minche
So stylish Jasmina sa bloga imperfashion.com

sweet Elena... :)
moj sto: Anja, Jovo, Miloš, Ivan i ja! :)

I poklončići su:
sjajna PISTOLERO maja
(ali M mi je malena, pa će mi drugari poslati veću) :)))
PEACOCKS torbica

POLAROID cvike :)


P.S. Zokane, srećan okrugli rođendan!!! 
:* te seka!

:* by Marina

party photos via. PLASTIK MINT FB page
photos by Aleksandra Paljić

38 comments:

  1. heheheh... Ljubim! :)
    Bilo nam je bas mnogo lepo! I drago mi je sto smo se konacno upoznale! ;)

    ReplyDelete
  2. CESTITKE, M. najbolja si!!!!!!!! Bravo!!!
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  3. awwww, super kjut :)
    tulum je ,vidim, bio pre,pre :))
    čestitam :*

    ReplyDelete
  4. Cestitam Marina i radujem se zabog tebe. Pratim tvoj blog i skoro da nema dana da ne svratim, ali nikada nista ne komentarisem, jednostavno ne radi mi se to. Super su sve blogerke ali ti si ona koja je meni naj naj i ako bas nemam vremena da otpadam po blogovima ja svratim samo na tvoj...Zasluzila si nagradu. Samo furaj.Super si.
    Ivana :).

    ReplyDelete
  5. Čestitam još jednom:)Bila si preslatka:)

    ReplyDelete
  6. Ma ja mislim da si zasluzila i prvo mesto! :)
    Divne slike i divni pokloni!

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Po 500. put BRAVOOO... ;) zasluzila... ;)))

    ReplyDelete
  8. carice nasa...cestitke jos jednom! biiig KISS!!

    ReplyDelete
  9. cestitke, svaka cast!

    ReplyDelete
  10. jaoooo...diiiivno,diiivno! Bilo nam je naj! M. ti si nama prva! Cestitaaaam! :) :*

    ReplyDelete
  11. Čestitkeeee M.!!!
    Uživaj!:)

    p.s.Sjajno stoji crveni ruž ;)

    ReplyDelete
  12. divni su pokloncici!
    jos jednom cestitke! bio je to super zur***

    ReplyDelete
  13. Bravo! Cestitke!! Glasala sam! :))

    ReplyDelete
  14. Bravo Marince, zasluzila si! Divni pokloncici, vidim da vam je divno bilo!:):*

    ReplyDelete
  15. weeee, haljina dozivela premijeru :)
    super izgleda

    zokova fotka prepredivna. odakle je?

    ReplyDelete
  16. Cestitaaaam :))*
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zasluzeno, mila! Cestitke! :)*

    ReplyDelete
  18. Ludilo!Steta sto nisam i ja za tvojim stolom:-S Za uzor si nam!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  19. Srcko super za trece mesto, znas kako se kaze u sportu "trece mesto se dobija a drugo gubi" hehe ! Hvala za cestitke i miris (Bakin izraz) ljubi te batkan !

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails