Wednesday, June 4, 2014

fLOVER Ryan

Imamo novi outfit postić! A u njemu Ryan Gosling i ja :)


LOOK: dukserica by TAŠNA by Ana Šurdilović, suknja i naočare_ H&M, patike_ Nike, ešarpa_ Lovely


Ukoliko vam se dopada dux koji sam ja osmislila za TAŠNA by Ana Šurdiloviuć /a posebno ako volite Ryana :)/ možete ga naručiti na njihovom FB pageu... 
Cena mu je 2.000  din.
Duksici su 100% pamuk, a mogu da naprave osim belog još i crni, svetlo sivi, tamno sivi i crveni.

:)



by Marina
photos by Anja

10 comments:

  1. Predivno! Patike i esarpa su se skroz slozile. Ako nije tajna koja je cena patika?

    ReplyDelete
  2. Jooj te dukserice i majice sa poznatima me uvek podsete na vreme kad je Kasandra bila in! :D

    ReplyDelete
  3. Odusevljena kao i uvek :)
    Dopada mi se sve i patike, i duks i kosa zaista! Pozitivna promena :**

    ReplyDelete
  4. Rajan u kombinaciji s ovim cvećem, kao da je ne daj Bože umro :(

    ReplyDelete
  5. Ja i patike smo definitivno na vi,ali gledam onako ljude oko sebe,pa evo i tebe i dosta blogerki kako to fino elegantno iskombinuju i meni se to svidja i sto vise imam sad razlog dok imam trbu do zuba da nosim udobno nesto i da spajam nespojivo ali ne mogu prevagnuti i dzaba :/ :D

    ReplyDelete
  6. Kad vidim sve detalje outfita, propracene "slovima"..ma predivno... Svaki put kad vidim naslov ja se ousevim:)) U kom programu pises na slike, kao na prvoj fotografiji?

    ReplyDelete
  7. Marina, jako mi se svidja outfit :)

    Posetite moj blog :) http://ladydooda.blogspot.rs/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails