Friday, June 13, 2014

★Balea, časopisi, čokolade, umetnost, parfem i šminka...★

 #NEWIN kao idealan post za petak! :) 
Ovo je realno mogao da bude i Threesome post, ali nije :)
Par reči, par sitnica, inspiracija možda...
Obožavam Baleu! I DM pre svega! Tamo najviše volim da kupujem kozmetiku :)
Ovog puta izabrala sam neke nove proizvode... Valjda novi (bar ih ja nisam do sada koristila)... Vi?
Šampon za suvo pranje kose, mleko za čišćenje lica, mleko za telo )sa mirisom lubenice mmmmm) i dve kesice balzama za kosu (za dugu i za plavu kosu).
Takodje oboooooožavam novine, magazine, časopise... Ali pokušavam da se lečim od kupovine istih i uspeva mi... Ali nisam mogla da odolim da pogledam fotografije sa venčanja poznatih :))) #jadnica

 1. Jovane, hvala za prelepu malenu grafiku :* 
Hvala što će naš dom izgledati još vedrije uz nju i hvala što si ovim pomogao i ugrođenima u poplavama... cc Galerija Art, Kragujevac
2. Kako ostati ravnodušan na čokoladu u obliku zeca iz Nemačke, realno... :)

I tri sitnice koje su mi ulepšale mesec :) Ne bukvalno, ali razumete me, devojke...;) (wink, wink)
Roll on parfem iz Zare. Aaaah, kako divno miriše, povoljan je i savršen za torbu i osveženje posle već 15 minuta u gradskom prevozu, a po ovoj vrućini... :)
Miss Sporty 470 svetlo plavi lakić na nokte. Ovu savršenu nijansu nemam, kunem se! Na fotografiji se ne vidi baš prava nijansa ali recimo da je slična OVOJ...
Golden Rose plava olovka za oči! Želim OVAJ ili OVAJ efekat...
Inspiracija za istu došla je posle gledanja OVOG vloga divne Estée... U tom vlogu joj savršeno stoji :)

Koje ste vi nove proizvode probali i koje biste mi preporučili da probam...? 
Pišemo se u komentarima :)


by Marina

24 comments:

  1. Golden rose plavi tuš daje savršen efekat koji tražiš, ne razmazuje se i ostaje dugo čak i na mojim kapcima koji su asian-alike čitaj monoeyelid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja baš imam takve! Spustene kapke i onaj "tuzni pas" pogled :)
      :) Hvala puno!

      Delete
  2. Ja moram da se lecim od DM-a, ubise me sa svojim divnim, mirisljavim stvarcicama :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda moramo napraviti neko društvo anonimnih šopingholičara iz DMa :))) I da krene odvikavanje :) :*

      Delete
  3. Slazem se za plavi tus, mnogo mu je dobra plava nijansa, a cena presmesna :) pisi utiske za sampon za suvo pranje i mleko za ciscenje lica. Mleko za telo imam i obozavammmm ga. Od svih boja najmanje volim plavu, a najvise imam plavih lakova u raznim nijansama, ali ovu neee, tako da jurim po nju! xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prvi utisak za šampion/sprej je da je solidan tj. sasvim ok. Ja kosu kada je "prljava" (a to se dešava već drugi dan :((() naprskam i najcešće vežem u punđu, tako da izgleda čisto (nemasno) u pundj... Nisam probala da pustim kosu pa da vidim kako izgleda posle nekog vremena... Ali svakako je bolji Batiste!!! Ali je i skuplji , više od duplo... Imam i njega ali sam kupila i ovaj jeftiniji kako bih Batiste malo "štedela"... :) Mleko je ok, divno miriše i skida šminku sa lica. Ali šminku sa okica ipak bolje skida neka micelarna voda... Recimo Mixa o kojoj sam pisala vec :)
      Lakić probaj OBAVEZNO!!! kao slatkiš je :)

      Delete
  4. Ovaj sampon za suvo pranje je ocajan, ima neki grozan miris ,a kosa ti je posle 3 sata gora nego sto je bila.. samo batiste cenim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se , njihovi proizvodi za kosu su inace uludo bacanje para , na stranu sto kosa pojacano opada od njih .

      Delete
    2. Da,zaboravih da i kosa opada od njega.

      Delete
  5. Koja je cena Zara parfema?

    ReplyDelete
  6. Ja sam zaZalila sto u Zari nisam kupila parfem. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće ih mišu još, ne brini! Pa ga obavezno uzmi drugi put :)

      Delete
  7. volim dm:) zadnja omiljena stvar koju sam tamo kupila su mi nove sunčane naočale.

    ReplyDelete
  8. Ja obozavam dm,i dosta stvari koristim njihovih pocev od dekorativne kozmetike do kucnih potrebstina,zaista sta god sam tamo kupila nisam se razocarala a i realni su sa cijenom.A sto se tice casopisa ja se moram pohvaliti da sam se uspjesno izljecila i vec dugo ne kupujem niti jedne jedine(ali bez pretjerivanja u dva ormana u garazi imam slozene novine od srednje skole a za nih sam dobro auto mogla kupiti i jedino sto se jos nisam odlucila na bacanje :) )

    ReplyDelete
  9. Volim ovakve postove, uvek vidim neki proizvod koji nisam pre primetila.
    Ranije sam izbegavala DM i uvek išla u Lilly, ali posledne dve godine redovno svraćam baš zbog divnih Balea stvarčica.

    ReplyDelete
  10. DM ima ponudu koja najljepse mirise :) ispocetka sam izbjegavala Balea proizvode, ali sad vec ne mogu da odolim :)

    ReplyDelete
  11. Cool post. Ja sam se vratila blogovanju, pa svrati kad stignes. Sugestije i komentari su dobrodosli :)

    http://jovanamiljanovic.com

    ReplyDelete
  12. Dm rules! A obozavam ove Balea proizvode, svi su taaako mirisljavi, a cena tako pristupacna, pa sta ces vise ;) A o Golden Rose-u necu ni da pricam, najomiljenija marka lakova za nokte, a preporucujem ti i njihov tecni ajlajner, kao i maskaru (crno pakovanje sa zlatnim poklopcem), moracu da potrazim i ovu olovku :) I jupii sto volis 'essiebutton', she's the best :D

    ReplyDelete
  13. Predobar je i blog i ova objava...Mozes pogledati i moj blog katysstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Balein sampon za suho pranje mi se ne sviđa:/ Imam osjecaj kao da zapravo nista ne napravi:/ Također sam za batiste all the way! :)
    Imaš divan blog, nastavi ga i dalje pisati.:)

    P.S. posjeti i moj blog, tek ga počela pisati,a novih čitatelja(čitaj followera) ;) nikad dosta :)
    XOXO
    Ness
    http://nessielicious.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Boja laka za nokte i olovke za oči je prelepaa :)

    http://weprincesses.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  16. Please follow my blog. It's new.
    http://frashionbymarina.blogspot.rs/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails