Friday, May 9, 2014

Threesome 036 / Trojka 036

Sećate li se poslednje trojke? Ni ja... :)
Zbog toga evo nove.
Par novih sitnica koje su nove i koje obožavam... Koje sam uspela da nadjem u kutijama za seljenje :)  Tu imamo IKEA cediljke za čaj u obliku cvetova. Jednostavno je otvorite, stavite čaj u vrećici ili bez, zatvorite i ubacite u šolju provrele vode... Cediljka-cvetić pliva u šolji, a čaj se sprema... Divota. Kupljeni su na buvljaku, na jednoj od onih tezgi koje prodaju IKEAine stvari. Koštale su oko 300 din. Zatim "zlatna ogledala" naočare iz H&Ma (800 din) koje obožavaaam. Baš stvorene za proleće. I novi NYX soft matte lip cream, savršene pink lila nijanse Sydney! Kupila sam ga u novom Alexandru u Beogradu, u Vardarskoj 29... SAVRŠEN JE, mat, nelepljiva tekstura, prelep miris... preporučujem!

Ta-da-na-naaa... Kupila sam nove patikice. Divne najdivnije, ali kamera nikako ne može da pokaže te divne boje... Pokušaću da ih bolje fotografišem u nekom sledećem outfit postu! Očekujte ga!
Kupljene su na sniženju u Đak sportu na Zelenom Vencu /link/.
Udobne, mekane, platnene,... prave letnje...
Zanimljivo je da sam ih videla na prodavačici u jednom butiku koja je izbegla da mi kaze gde ih je kupila... Onda sam srela curu u Stadionu koja ih je nosila i koju sam takođe pitala gde ih je kupila i ona mi je najljubaznije rekla... Da li i vi pitate ljude gde su kupili nešto što nose kada vam se baš dopadne ili sam samo ja blesava? :)))

Super smo se družili na promociji Gerovital kozmetike u Radost Fina Kuhinjica, slušali i naučili o nezi kože i dobili poklone... Ja sam dobila priliku da probam novu H3 RETINOL kremu za prevenciju bora. Savršena za moju ni mladu, ni zrelu kožu... Savršeno mi odgovara i nmislim da polako radi svoj posao, jer nekako mi se s proleća vratila svežina lica koja mi se nedostajala... :) Da li ste več probali Gerovital proizvode?

P.S. Srećan vam petak!!!

by Marina

11 comments:

  1. Na kom to buvljaku nalazis super stvari? :)

    ReplyDelete
  2. Ovaj, na Novom Beogradu... :)
    http://www.planplus.rs/prezentacija/3488/otvoreni-trzni-centar-%28buvljak%29

    ReplyDelete
  3. Patike su savrsene, kao sto rece - prave za leto. Obozavam ove postove!

    ReplyDelete
  4. Haha, nisi blesava što pitaš. Blesava je ta što neće da ti odgovori ;-)
    Meni se nekoliko puta do sada dešavalo da me devojke na ulici pitaju gde sam kupila nešto, uglavnom za baletanke... možda si to bila ti?! :-D

    ReplyDelete
  5. Mene interesuju kolaži na fotografijama u pozadini, da li si ih sama pravila? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam :)
      Samo ne ovaj natpis u crnom ramu "Always kiss me goodnight"... To je slika iz Jysk-a :)

      Delete
  6. Draga Marina,

    Da li znas kako da lakse nadjemo tu tezgu na buvljaku gde su Ikeini proizvodi? Prvi put sad cujem za to...a uvek u inostranstvu kupim po neku sitnicu :)

    ReplyDelete
  7. Cao, ima ih par, 3, 4... Prva je je u jednom od onih lokala desno od glavnog ulaza u buvljak, lokal bas do trotoara i ulice (vidi se sa stanice prevoza). Druga je skroz levo uz levu ogradu buvljaka na sredini buvljaka, treća i četvrta su od glavnog ulaza malo napred kreneš, pa jedan od redova desno (blizu se jedna drugoj)... :) Malo zvuči konfuzno, ali lako će naći. Takodje ima jedna na uglu Takovske i 27. marta u gradu, jedna posle piceriju Golub u Bulevaru i jedna iznad IDEAe u Bulevaru posle Lipovog lada :) Ako još neko zna još koju, neka piše!

    ReplyDelete
  8. Ima i u Zemunu u robnoj kući staroj, imaju veliki deo stvarčica, ali malo lupaju po ušima sa cenama!

    ReplyDelete
  9. just blogwalking.. Nice post and have a nice day :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails