Friday, January 10, 2014

Threesome 035 / Trojka 035

Nova TROJKA :)
Verujem da većina vas zna za ovu Macadamia No Tangle četku za kosu. Genijalna stvar verujte mi :) Ja imam jako tanku dlaku (ali imam je puno te mi kosa ne deluje tanko i slabo) pa se kao takva brzo mrsi i teško raščešljava. Poslebno kada je mokra (posle kupanja ili na plaži). Ova četka je spas za sva čupanja, cimanja i nerviranja :)
Četka ima kraće i kraće i duže "iglice" koje pomaži postepeno raščešljavanje. Takođe "iglice" i "glava" četke su iz jednog dela te voda ne može ući u četku, a i čišćenje četke od dlaka je mnogo jednostavnije :)
Dobila sam je na poklon (za muštulik tačnije), a kupljena je u Alexandru (njihov distributer Beo Cosmetics u Klare Cetkin 14, Beograd, 11000, a preko puta Megatrend privatnog univerziteta na Novom Beogradu).  Četku sam dobila u setu sa kesicom maske za kosu i bočicom ulja za suve krajeve kose. Ovaj set je oko 990 din, a sama četka kosta oko 750 din :)
Dakle, shvatili ste da je iskreno preporučujem :)

 Dugo sam tražila blokčić/sveščicu za torbu. Dakle dovoljno malu, tanku, bez linija ili kockica za skiciranje ili zapisivanje beleški (ređe ovo drugo jer sve pišem u mobilni telefon)... Gledala sam čuvene Moleskine blokčiće, ali su mi sada bili preskupi.Onda sam naišla na ovaj divni set od tri tanka blokčića brenda GO stateonery.
Kupila sam ih u Vulkan knjižari u Merkatoru na Novom Beogradu i koštali su oko 500 din. 
Makaze za cik-cak sečenje sam kupila kod Kineza (70 din), a tufnastu hemijsku olovku sa 4 boje u knjižari Aska u Čačku :)


Ukratko: rukavice su H&M (prodaju se u setu od 2 kom, ove  bež sa srebrnim šljokicama i jedne bordo), senka je AURA bordo boje (dugo tražim sličnu nijansu). Skroz je medena ovako mala... Minđuše su takođe H&M i potpuno sam zaljubljena u njih, ne skidam ih. Lak za nokte je Golden Rose sa šljokicama u svim bojama i savršen je za mazanje preko crnog (ili bilo kog tamnog) laka i to samo na jednom noktiću ruke (jer se jako teško skida) :)))
Nosila sam ga ovako pre nekoliko dana... 
Torbica/neseser u pozadini je Tašna by Ana Šurdilović i imam je dugo i volim je mnogo :)

Srećan Božić svima :*

by Marina

translation by Aleksandra Paljić

18 comments:

  1. <3 za Macadamia četku koju koristim već duže vrijeme i veoma sa zadovoljna istom, i za bež srebrne rukavice iz H&M-a koje bih jako rado vidjela i među svojim accessoriesima :)

    ReplyDelete
  2. moram imati tu cetku :)

    htela sam da te pitam, da li imas profil na sajtu mojekrpice.rs? poz

    ReplyDelete
  3. Macadamia cetku planiram da nabavim. :) Obozavam sarene sveske, jako su lepe <3 Ove rukavice sam merkala :D

    ReplyDelete
  4. Rukavice su ti pre pre preeedivne! I'm in love! :D

    ReplyDelete
  5. Moras mi reci gde je ta knjizara Aska ? Imaju li lepih stvarcica, trebalo bi da navratim u Cacak, pa da se pripremim, novcanik tacnije. Inace vec sam zapisala adresu radnje koja prodaje NYX kozmetiku. Hvala ! Sve je precakano.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Knjižara Aska je u blizini bioskopa Sutjeska, preko puta kafića Velvet :)
      :*

      Delete
  6. Preslatke stvarčice, mnogo mi se sviđa četka jer sam ovih dana opsednuta time da nađem dobru! :*

    ReplyDelete
  7. E vidala sam ovaj set sa cetkom u Uscu imaju nyx stand ali je tamo skuplji ako se ne varam nekih 1200 dinara koliko se secam..Pretpostavljam da su i ostale stvari jeftinije?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U alexandru preko puta megatrenda

      Delete
    2. Svi kažu da su stvari u Ušću skuplje... Verovatno jer je i zakup lokala tamo skuplji nego bilo gde u gradu...

      Delete
  8. Blokčići i makazice su odličan ulov :)

    ReplyDelete
  9. I mene zanima da li je jeftinije u Alexandru kod Megatrenda nego u standu u Uscu?

    ReplyDelete
  10. Marina, kod kojih kineza u gradu si uzela? Blok ili..? Hvala unapreeed :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. jedna radnja na Kanarevom brdu... Ali sigurno ih ima u bloku 70 i to u starom trznom centru, tamo ima jedna radnja sa sljikicama, makazama, papirima, trakama... :) Sprat starog trznog centra (onaj sa velikim brojem 70) :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails