Wednesday, January 29, 2014

★ BIRTHDAY GIFTS ★ NEW YEAR GIFTS ★ NEW IN 2014 ★

Nova godina, rođendan, sniženja... I eto gomile poklona od dragih ljudi, a nešto sam i sama sebi kupila :)
Od Anjca sam za NG dobila ove diiivnu šolju sa velikim crvenim srcem po kom se može pisati kredom... Ma potpuno je divna, neobična i originalna :) I uvek drugačija... Hvala Anj! :* 


Od divnih ljudi iz Gerovitala (a posebno drage Vanje Vidaković) sam dobila set kozmetike (hidratantnu kremu za lice i vitaminsko mleko za čišćenje kože)... Mogu samo da kažem da sam, slušajući i ranije o kvalitetu ove kozmetičke kuće i proizvoda, hrabro, na Jahorinu ponela samo njih... I zaista sam oduševljena. Krema je zaista jako pomogla mojoj koži izloženoj jakom vetru i hladnoći na snegu, dok je mleko za čišćenje lica odlično skinulo dnevnu i noćnu šminku i umirivalo moje lice...
Zaista preporučujem da probate :)

Stigao je moj godišnji TASCHEN katalog/magazin... Dobijam ga još od srednje skole i dalje se sva iskezim kada stigne poštom :) Obožavam da listam i zamišljam da kupujem nova izdanja :)
Kako biste i vi dobijali ovaj magazin, dovoljno je da popunite onu roze razglednicu/kartu koja se dobija u svim njihovim knjigama i osaljete na traženu adresu... ) 
ILI POPUNITE OVAJ FORMULAR
Simple as that!
 
Oriflame krema za ruke sa mirisom badema (miriše baš kao Pavlovićeva mast, mnjam) stigla kao NG poklon od Brankice taman kada je moja Balea pri kraju... Jeij!
Tu su i novi svetlucavi neseser za torbu koji sam dobila da 3 najdraže i moje najmlađe komšinke i drugarice (Milice, Ivane i Jovane) i dugo tražena četkica za obrve (i u ovom slučaju hvala Gerovitalu_ OVDE možete naći šta još gomilu sjajnih alata i četkica)

 Nova, nova, nova šminka... 

Jovo hvala za ovu željenu olovku za obrve sa delom za highlight_ovanje :) ODLIČNA je! OBOŽAVAM JE!



 Tatice, hvala za novu NIX šminku iz Aleksandra (tačnije iz radnje "Beauty Concept" u Svetog Save 31 u Čačku, distributera za Aleksandar)... U pitanju su genijalni vosak za obrve (evo dobrog posta o njemu). Do sada sam, u svrhu fiksiranja obrva koristila bezbojnu maskaru koju sam već do pola potrošila i koja je počela da se "prlja" bojom olovke za obrve. Tu su i dva NIX karmina (jedan mat_ koji volim) i jedan sjajan (kojim i nisam baš oduševljena, boja mi nekako ne stoji... :P)

Od sestre Kaće sam dobila AVON primer za kapke (koji ste mi svi u OVOM postu preporučili). Ona je na tom postu to i pročitala i setila se da mi ga naruči i pokloni_ SRCEEE). Testirala ga i odličan je. Čak bolji od onog NYX koji sam kupila u Alexandru...
 
 I još šminke. Novi lakić za nokte od Milice, Ivane i Jovane i novi Loreal maskara i sjaj sa usne od Bise i Zorana :)



 Od mog Zoka, brata, sam dobila /nasledila/ NAJDIVAN Samsung Galaxy S II mobilni telefon. 
I od tog trenutka uživam u njemu! Nadam se da ste primetili poboljšalje kvaliteta fotogtafija na mom instagram profilu ;)
Uživam u gomili aplikacija, videima, fotografijama, sliči i zvuku... Ah :) 
Anji, hvala za lizalicu micu, jedva izdržavam da je ne poručam, a da je iskoristim u bar još par fotkanja :)

Malo sam svrljala po KLIKER gift shopu... I kupila si nekoliko "NEOPHODNIH" sitnica...
Kalkulator u obliku i veličini platne kartice (ovo je u stvari poklon koji prosledjujem), maleni set za šivenje za putovanja (zagubila sam svoj stari), 

Blok od natron papira. Ja sam inače obožavalac i poštovalac natron papira (u njega uvijam poklone, na njemu crtam, od njega pravim makete,...) te kad sam ugledala blokče od istog, znala sam da samo treba da se strpim dok stigne :)... I da nacrtam nešto sa interneta kako bi što bolje ispao na fotografiji :) Mica mala :)

Neophodan kada sa telefona gledam YOUTUBE video-e :)

Sitnice od mene za mene :)

Čarapice kupljene na uličnoj tezgi na Kanarevom brdu... Potpuno vesele i novogodišnje... 150 din :)

Probala i ovaj AriZona ICE TEA i nisam oduševljena... Ima ukus kao prosečan preslatki sok iz tetrapaka... Slažete li se? Videla sam za vikend da ih ima u VAPIANO restoranima u Beogradu...
Batiste suvi šampon za kosu sam kupila u DMu, košta oko 500 din i zaista je odličan. Ovaj je neutralan, bez posebnog mirisa i zaista pomaže mojoj kosi da pregura 3. dan, posebno u ovim zimskim danima :)

U DMu sam kupila i ovaj peščani satić za merenje vremena za pranje zubića. Za decu je, ali i ja sam nečije dete koje želi da pere zube tačno 3 minuta... Ne kraće :)


Ovaj P...S... prsten sam kupila još oko Nove godine u Čačku na sniženju... Volim ga jer je bordo  :)


 Od Brankice sam za rođendan dobila ovaj fenomenalan tufnasto-plavo-roze neseser za putovanja iz women'secreta... Sjajan je za odvajanje tečnih stvari i za sitnice, šminku, šnale, nakit, koji se mogu odvojiti u dva posebna mala nesesera koji se mogu koristiti i odvojemo... Neseser ima i ručke, te se može zakačiti da visi ovako otvoren... Ma genijalan, kažem vam... Jedva čekam da negde otputujem... Tu su i omiljena Palmolive kupka sa jagodom i kajsijom i omiljene Ritter SPORT čokoladice (obožavam ove žute sa korni fleksom)... Hvala Bjančeee :*

Nekoliko sitnica iz knjižare... Sjajne kesičice za poklone,washi traku i nalepnice u obliku mede i oblaka sam dobila od Anja (zna me Anjac definitivno, jel da?)... Hemijska u 4 boje i čestitke su iz knjižare Aska iz Čačka :)
Mama, Zoko, Majo, bako,... hvala na € poklonima pomnajviše :):*

by Marina

translation by Aleksandra Paljić

27 comments:

  1. Nice, nice, nice.. :)

    http://themozzarella.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. Divnih divnih stvarčica koje ćeš sigurno rado koristiti i obožavati :)

    ReplyDelete
  3. Pa preslatko! Sve! :) Fotke su divne, novogodisnje i nezne! :*

    ReplyDelete
  4. jao boze divnoce od posta =)))) i super sto je sve ovako pregledno. Odusevljena sam satom za pranje zuba

    ReplyDelete
  5. Koliko superstvari na jednom mestu, i srcasta šolja i peščani sat za pranje zuba (lol) i neseser za putovanja i Deda Mraz čarapice <3 I ja kad uđem u knjižaru (tj. papirnicu) poludim, sve bih pokupovala.

    ReplyDelete
  6. Obozavam ove tvoje postove <3333333

    ReplyDelete
  7. kekek izgubila sam se u tufnicama bojicama :)
    divono sve, ali su mi favoriti iz klikera :)

    ReplyDelete
  8. Sve je tako divno! Carapice, paper stuff, zeka je neophodan :D a onaj set za sivenje imam i ja i to od kad znam za sebe - identicno pakovanje!
    Inace, nisam znala ovo za Taschen! Odmah sam se prijavila za katalog :D
    Divan postic!

    ReplyDelete
  9. prekrasno poklončići, a ti tako prekrasno pišeš o njima, da ih odmah poželim sve za sebe :D a tvoju torticu pojesti :)

    ReplyDelete
  10. Kako je ovaj post inspirativan i sladak!

    ReplyDelete
  11. I ja imam isti neseser i odlican je 😊 od kad sam ga kupila ne idem na put bez njega

    ReplyDelete
  12. Predivan post, stvarno! Uživala sam čitajući i još više gledajući fotke. :3

    ReplyDelete
  13. Jao, preslatko sve redom, ali šolja mi je ipak omiljena <3! Prosto si produžila praznike ovim magičnim postom <3!

    ReplyDelete
  14. Predivni pokolni. :)

    Jedno pitanje, da li se (i koliko) plaća TASCHEN?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini sad što smaram, a koliko košta poštarina?

      Delete
    2. Ma ne smarash, sve OK... :) Platish samo sto posaljesh tu karticu sa svojim podacima... Ili lakshe ti je preko neta da se prijavish (popunish ovaj formular: http://www.taschen.com/pages/en/community/newsletter/index.taschens_newsletter_printed_magazine.htm) i oni salju godisnji katalog, magazin potpuno besplatno :)

      Delete
  15. Mmmmm... otkad nisam videla te čokoladice, gde mogu da se nađu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Rodi u Stadionu :) na rafu sa cokoladicama kod hleba :)

      Delete
  16. koliko orginalnosti na jednom mestu, ali sta drugo ocekivati od naseg divnog arhitekte ili u maniru dansnjeg ispravnog govora-arhitektice ;) :) ( sto bi moj bratanac (3god) rekao kad pravimo dvorac, a on pokusa da ponovi moju recenicu da smo sada arhitekte, a on ce "mi smo arhitetke") Divna si kao i uvek!

    Mima

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Mimić, hvala dear! Ti si mi veelika podrška i internet drug :* te do neba!
      A da li sam, kada mi se rodio bratanić, imala ogrlicu ARHITETKA :)))
      lilili :*

      Delete
    2. uvek me obradujes, i ja tebe :* do beskonacnosti net druze :)

      Delete
  17. Great post!

    www.verasawicki.com

    ReplyDelete
  18. Jojj Marina, što nas puštaš da ovako dugo čekamo novi post :), a ovako divne stvarčice se kriju tamo negdje ;) .. svaka sitnica baš oslikava tebe, divni pokloni :) a još bolji izgleda drugari :) ..

    ReplyDelete
  19. Pored svog ovog lepog sarenila, mene najvise odusevljava tvoj duh! To sto pakujes poklone u natron papir, peres zube na satic, sto si originalna, zabavna i inspirativna. Kad pogledam tvoje slicice i komentare sve deluje nekako,poletno leprsavo, lako... Zivot uvijen u sareni papir sa sve masnom. Hvala ti na tome.

    Pozdrav, Ivana

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails