Monday, December 16, 2013

Alexandar Cosmetcs HAUL

Pre par nedelja, Anja, Jova i ja smo otišle do distributera Alexandar Cosmetics-a na Novom Beogradu /prego puta Megatrenda u tzv. ulici Gladi :)), a najtačnije u ulici Klare Cetkin 14/. I baš smo uživale u šopingu, pa sam odlučila da vam pokažem sta sam kupila...
Još od posta sa mojom svakodnevnom šminkom, sam shvatila da volite makeup postove, komentare u vezi sa šminkom, savete... 
HAJDE DA VIDIMO ŠTA SE KRIJE U KESI... :)

Htela sam da nabavim nešto od NYX šminke, i dobar top coat za lak za nokte, četku za puder, a ostale jeftine sitnice su jednostavno našle svoj put do moje korpe :)

 Te sitnice su: bočica za skidač laka za nokte sa pumpicom (u nju sam presula svoj omiljeni Dahnia skidač laka), zatim krug sa plastičnim noktićima za testiranje omiljenih lakova za nokte, i na kraju kutijica za cirkone za ukrašavanje noktiju u kojoj ja sada čivam svoje omiljeno prstenje :)


A ostalo je sve vezano za šminku i kozmetiku... I to:

 1_ Dugo željeno oranž rumenilo u stiku :) Boja je divna, sa malo šimera, taman kako sam htela :)

 2_ NYX karmin i olovka za usta u najdivnijoj crvenoj nijansi :) Karmin je u formi jambo olovke pa se jako lako nanosi i neverovatno je postojan... Traje 3-4 sata i više :) Preporučujem. Možda olovka nije ni bila neophodna jer je sam karmin jako precizan, ali koristiću je uz druge karmine u sličnoj nijansi :)

 3_ NYX Podloga za senku za oči koji sam napokon nabavila i koristim već nekoliko sedmica, pa mogu da kažem da je odličan. Radi svoj posao, pa se moja senka i kreon /eyeliner/ ne skidaju i zadržavaju na pregibima kapka :) Dosta vas mi je u postu o mojoj svakodnevnoj šminki preporučilo Avon primer, pa mi ga je moja sestra Kaća koja prati moj blog i komentare na njemu poklonila /:* Kaćo, najveći/ Pisaću vam i o njemu drugom prilikom kada ga testiram...

 4_ SHE Univerzalna olovka za usne, koju ustvari nisam kupila u Aleksandru već isti taj dan u DMu. Nisam je puno koristila od tad, ali je zaista kremasta i čvrsta i prilično dobro sprečava karmin da izađe vam granice usana :) Ja sam čula za OVAJ iz Sephore, ali je ovaj SHE, odlična jeftinija verzija /tzv. makeup dupes/

 5_ Blush ravna četka za nanošenje pudera /ili BB kreme/. Četka je O D L I Č N A! Samo toliko. BB krema se nanosi jednako, lako, nema prljanja prstića,... Više volim ove ravne i čvrste nego one lepršave sa okruglim vrhom, ali to je samo subjektivni osećaj :) Koje vi četke za puder više volite?

 6_ Odličan top coat lak za nokte. Odmah nakon nanošenja osnovnog laka za nokte, nanesite sloj ovog čuda i lak je suv za 1 minut! Bukvalno. Tako da sada moje lakiranje noktiju dok izlazim iz kuće ima smisla :) Takođe, sjaj koji daje laku za nokte je neopisiv :)
Međutim primetila sam da ovaj top coat u mom slučaju ne produžava trajanje laka na noktićima. Jednako brzo se "skida" kao i bez njega. A prodavačica je obećala dručacije... :( Možda će mi rukavice za pranje sudova /koje sam skoro nabavila pomoći/ :)))

ISPRAVKA: 
Shvatila sam da je u pitanju lak za nokte u boji koji sam koristila loš. A ovaj TOP COAT je nesto najbolje na svetu :))) I koristima ga bez prestanka od kad sam ga kupila, svaki put! SVAKI!

7_ AMIKA krema za kosu /pakovanje za 1,2 upotrebe/... Ovo je jedina stvar koji još nisam probala, ali Jova je svoju potrošila i vratila se i kupila standardno pakovanje :) 
Dakle, prenosim impresije: O D L I Č N A! :)
A znate koliko volim svoju AMIKA presu za kosu! i dalje omiljenu!

Pričamo o svemu u komentarima! Pitajte, komentarišite,... :*

by Marina


translation by Aleksandra Paljić

19 comments:

  1. Divan ulov! :) A sto se tice laka za nokte, deeeefinitivno ce ti duze trajati kad pocnes da koristis rukavice! I ruke ce ti biti vise nego zahvalne :) Ja bas nisam imala tu naviku, ali sam se naterala da to promenim i sada ih koristim cak i kada imam da operem samo jednu solju! Razlika u izgledu mojih ruku i trajnosti laka je neopisiva! :*

    ReplyDelete
  2. Ja imam Blush 32 cetku za puder i cisto je savrsenstvo! :) To rumenilo u stiku mi divno izgleda, moracu isprobati! ;)

    ReplyDelete
  3. uwielbiam ulice w mieście przyozdobione lampkami ♥

    Party Bandage Dress

    ReplyDelete
  4. Volim sto uvijek imas neke super ideje, kao sto je ova sa kutijom za odlaganje prstenja, nikad mi ne bi palo na pamet, a bas trazila nesto u cemu da ih cuvam ;) I ja sam neki dan bila do Alexandra, uzela sam NYX Matte ruz u nijansi Merlot i olovku za usne nijanse Cabaret, mnogo mi se svidja a i dosta je postojan

    ReplyDelete
  5. Amika je fenomenalna, a za kosu do ramena kao što je moja može da izdrži i tri korišćenja bez problema. :)

    Blush četkice su mi postale omiljene od kako su se pojavile. Sve u svemu jako lep ulov. :)

    ReplyDelete
  6. Koliko košta rumenilo i karmin? Super ulov, morala bih i ja sebe da častim za novu godinu :D

    ReplyDelete
  7. za NYX sve najbolje imam da kazem, kao I za tu cetku, I ja je imam, odlicna je! ja sam kupila I onu veliku za puder, I neke za senke za oci, fenomenalne su, a pristupacne!

    ReplyDelete
  8. Koliko kosta cetkica za puder? :D

    ReplyDelete
  9. Meni se "Essence" nadlak za brzo susenje pokazao bas dobro sto se tice produzavanja trajanja laka, ali samo sa "Essence" lakovima, sa drugim se ponekad i ne osusi, bude onako muljav (to ima veze sa sastavom, osnovni rastvarac mora u oba slucaja (i lak i nadlak) da bude isti).

    ReplyDelete
  10. Oh, kako smo uzivale taj dan.. :) Sve mi je sjajno, cetka, karmin, rumenilo... bez ovog lakica vise ne lakiram noktice :) Bas sam zadovoljna, imala sam onaj essence, ali se on nije susio tako brzo kao ovaj samo je davao taj neki sjaj, ovaj mi je savrsen ;) Idemo opet...ja po cetku za kosu! ;)
    :*

    ReplyDelete
  11. Maki, kakve su cene proizvoda? :*

    ReplyDelete
  12. Odlicni...!

    http://themozzarella.blogspot.it/

    ReplyDelete
  13. Ja sam uzela S-he lak u DMu mint..Zaljubila se u boju,ali tako je los..Brzo se skida i to u parcicima :( iste njihove senke su ispale iz ulegnuca ..odlepile se,prosule..Inace sada su mi Aura lakovi super i Maybelline Colo Rama..Deborah rumenilo vec dugo koristim a u stikeru rumenilo iz Springfilda..Odlican je

    ReplyDelete
  14. Meni je ovaj sušač savršenstvo i zaboravim kad sam nanela lak, a inače mi se opi skida za pola dana pošto imam vrljave nokte :)

    ReplyDelete
  15. Zasto kod nijednog opisa nema cene? :(

    ReplyDelete
  16. Jesi li cetku uzela isto u Alexandru i koliko kosta? Pozdrav!

    ReplyDelete
  17. Koliko kosta cetka za puder?

    ReplyDelete
  18. Žene, četka je oko 500 i SAVRŠENA JE!

    ReplyDelete
  19. Probaj Kiko Gel Look. Susi se bukvalno za par minuta, jedino sto se maze na skroz osusen lak. Mnogo je dobar, skroz fixira lak, nema sanse da se skine. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails