Wednesday, December 18, 2013

TV shows worth watching_part 2 / TV serije koje volim _2. deo

Nastavljamo gde smo stali prošli put... Dakle novih 10 serijakoje preporučujem za gledanje. Ja od/gledala, pa prenosim utiske...

11_ PRISON BREAK_ Prvobitan lan producenata ove serije bio je da se snimi samo 1 sezona i da se serija završi. I da je tako urađeno ovo bi bila definitivno jedna od najboljih serija ikada, međutim, snimljeno je još cele 3 sezone (zbog neverovatne popularnosti serije) gde su se radnja serije i likovi,  svi do jednog (čak i mili Michael Scofield), potpuno raslinuli i izgubili poentu... Tako da odgledajte 1. sezonu, eventualno 2., možda čak i treću, ali 4. preskočite, klasično gubljenje vremena :)
EMITOVANJE ZAVRŠENO / 4 sezone

2_ GOSSIP GIRL_ Serija koju ste predpostavljam svi gledali :) Bar jednu epizodu... Serija neverovatne popularnosti, a radnja se dešava u New Yorku i prikazuje život bogatih tinejdžera, od srednje škole, preko fakulteta. Ja sam je skinula pred kraj 1. sezone, dakle pre dobrih 6 godina,  i od tada redovno pratila sve do kraja emitovanja. Pronašla sam je sluajno, na nekom modnom blogu i odmah mi se dopala scenografija i moda (kostimi)... I to me držalo do kraja. Radnja nikada nije bila sjajna, čak jako površna i neinventivna... Serija se taguje kao tinejdžerska, što je potpuno bezveze, jer je puna intriga, prevara, ljubomore, pohlepe, seksa i predvidljivih zapleta... Ali šta je tu je, moda i gradovi koji se prikazuju u seriji su zaista fenomenalni... A ti je i neprevaziđeni Chuck Bass, naravno!
EMITOVANJE ZAVRŠENO / 6 sezona

3_ SEX AND THE CITY_  nije potrebno ništa reći zar ne? Da li je moguće da neko nije gledao SATC? Neee! U jednoj rečenici, radnja serije je život 4 devoje/žene iz New Yorka koje Najomiljenija šesta, poslednja sezona koju sam imala na DVDu i gledala iznova i iznova :) Takođe volim i oba filma, puno predivne mode i gradova...

EMITOVANJE ZAVRŠENO / 6 sezona

4_ DESPETARE HOUSEWIVES_ Još jedna "ženska" serija koju sam odgledala do kraja i koja mi je naizmenično držala pažnju, pa onda bila potpuno predvidljiva! Sve se dešava u malom mestu, tačnije jednoj ulici gde su svi susedi povezani na čudne načine... Ali zapleti su interesantni, mnoštvo zgodnih glumaca, a sama serija je stvorena za gledanje vikendom :) Da, da...

EMITOVANJE ZAVRŠENO / 8 sezona

5_ GLEE_Potpuno drugačija od svih koje sam gledala, jer je u pitanju teenage musical u seriji! Dakle radnja se dešava u jednoj srednjoj školi, u jednom GLEE klubu (pevačko-glumačka sekcija)... Puno odlične muzike, sjajnih obrada, duhovitih scena,... Preporučujem baš!

EMITOVANJE TRAJE / 6. sezona


6_ SOUTH PARK_ još jedna ooodlična animirana serija koju sam gledala povremeno! Dakle ne redovno, ali dovoljno da se savijam od smeha! Radnja prati 4 drugara, osnovca, u jednom američkom gradu... Serija puna satire, ironije i prenaglašenih reakcija! Genijalno!

EMITOVANJE TRAJE / 18. sezona

7_ 30 ROCK_Odlična homoristička serija genijalne komičarke Tine Fey, koja i glumi glavnog lika, Liz Lemon, ženu u kasnim tridesetim koja radi kao TV producent. Sve zavrzlame sa njenim kolegama i šefom (koga glumi sjajni Alec Baldwin), posebno njena samoironija,... nateraće vas da se konstantno smejete... Preporučujem!

EMITOVANJE TRAJE / 7. sezona

8_ 2 BROKE GIRLS_ Lagana serija spaja dve nespojive devojke, buduće drugarice, Caroline (dobroćudnu bogatašicu koja je ostala bez novca) i Max (ironičnu i inteligentnu devojku koja se ceo život bori sa egzistencijalnim i drugim problemima). Sudar ta dva sveta dovodi do komičnih i blesavih situacija. Obe rade kao konobarice u kafeu punom čudnih likova... Videćete, jako zanimljivo i lagano!
 
 EMITOVANJE TRAJE / 3. sezona

9_ WEEDS_ Odlična serija! Rdnja prati samohranu majku 2 dečaka koja da bi ih prehranila počinje da diluje drogu. Neverovatni zapleti i situacije u koje ona upada neverovatno drže pažnju i nisu od onih koji vređaju inteligenciju gledalaca... ODLIČNA! Čak se u jednoj epizodi pojavljuje i "Zack Morris" koga ću spomenuti u sledećj seriji...


 EMITOVANJE ZAVRŠENO / 8 sezona


10 SAVED BY THE BELL_MOja omiljena serija iz ranih tinejdžerskih dana (snmana 1990 godine i posle) koja se puštala na čačanskoj TV Galaksija morala je naći meto na ovoj listi! To je prva serija na koju sam se "navukla" i pratila bez prestanka! To je prava serija za osnovce, srednjoškolce, jer je puna muike, šale, dečijih problema... Bila sam zaljubljena u Zack Morrisa, ludo :)))
Da li ste vi gledali SBTB?

EMITOVANJE ZAVRŠENO / 4 sezone


♥ by Marina

photos via google images

translation by Aleksandra Paljić

10 comments:

  1. arh, ocekivala sam nesto inspirativno

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Andjo slobodno predloži i ti nešto ovde! Verujem da imas sta :)

      Delete
  2. Skrolujem i komentarisem "seen it, seen it, seen it" :)
    Mislim da nikada necu gledati "Glee", ali me zanima "2 broke girls", svi ih hvale.
    P.S. Game of Thrones je neizostavna za ljubitelje naucne fantastike, Castle je apsolutno sjajna serija, Dexter za one koji vole igranje sa poremecenim vrednostima danasnjice i definitivno preporucujem SUITS. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, verujem da su serije u ovom postu vec poznate, ali kapiram da postoje ljudi koji ih nisu gledali, a serije su vredne paznje, pa neka ovaj tip posta ostane kao datoteka mojih odgledanih serija! Dextera pocinjem obavezno! :*

      Delete
  3. Delimicno imamo isti ukus sto se tice serija :) Vecinu preporucenih sam gledala, "Weeds" me interesuje. I ja preporucujem Game of thrones, iako nisam ljubitelj fantastike. Takodje preporucujem REVENGE i THE CLIENT LIST (gomila dobrih frajera),ako si volela Prisone break svidece ti se HOMELAND, takodje je Šerlok jedna od omiljenih i Da vincijevi demoni. Primecuje se da sam manijak sto se tice serija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weeds obavezno! Ocusevicete vec posle 5. epizode :) Javi utiske!
      Homeland mi deluje interesantno!
      Vazno da se razumemo mi manijaci :)))
      :* dear!

      Delete
  4. Bože koliko ja volim tvoj blog! Toliko si inspirativna! Divnoooo

    ReplyDelete
  5. Ama kad si stigla sve da ih gledaš... :D
    ja sam godinu dana gledala osam sezona Uvoda u anatomiju, počela devetu kad je počela da se prikazuje i nekako prestala. Sad sam u Gossip Girl fazi (nisam gledala kad je bilo popularno, tek dosta kasnije), osim toga pogledala sam obe sezone Girls i prvu New Girl i jednostavno ne stižem. Na listi imam još par komada, neke si i ti preporučivala, kapiram da ću odgledati sve do neke 2018... :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails