Thursday, October 25, 2012

★AMIKA: hair stylers via fRashion★

 Kao što sam vam najavila pre 2 dana u TEASERU na FB PAGEU... Dobila sam sjajnu priliku da testiram i izaberem jedan od AMIKA Srbija proizvoda za stilizovanje kose. Ja sam se odlučila da testiram STYLER (presu) i CURLER (kupasti figaro)... Pa evo rezultata igrarije...

 moj prirodan oblik kose posle prirodnog sušenja veče pre i celodnevne punđe...
Vanjina i moja AMIKA torba :)

PRVO PROBAMO:


 Figaro je bez "štipaljke" u obliku kupe sa termo rukavicom...

 Figaro je zaista odličan, pravi nekoliko vrsta lokni, potrebno mu je max 5 sekundi za loknu na moju dužinu kose... Ipak mislim da je suviše malog prečnika za moju dužinu kose i lokne kakve volim pa prelazimo na:

DRUGO TESTIRANJE:
Presa je 100 % keramička (i ploče i grejač) ima pomerajuće ploče, a kosa je posle prelaska presom mekana i divna... Verujte!
Hvalili ste je u OVOM postu!
može i da uvija, ali ja sam htela PRAV friz
kao u salonu, tu je novi #ELLE
 


Hvala AMIKA Srbija za poklon! Hvala Anji i Vanji na fotkama. Hvala Vanji na friziranju. Hvala Mileni na ustupljenom prostoru za snimanje. Hvala Jecka, Ivanka, Jelena i Mali Iv za društvo!

A kakav bi ovo bio post bez malo videa i montaže... :)



A da li želite 20% popusta za kupovinu bilo kod AMIKA proizvoda u Srbiji...
da?

by Marina

photos by Anja  & Vanja & ja
translation by Aleksandra Paljić

15 comments:

  1. zanimljive lokne sa figarom, ali imam duzu i guscu kosu od tvoje pa je nazalost necu uzimati
    od srca ti preporucujem shishanje, krajevi su mi u bas losem stanju

    ReplyDelete
  2. uh sto je lep ovaj postic..... pogledam napolje i sve mi se smrkne, ali kad sam otvorila postic granulo je sunce, sve je tako sareno i veselo.... krajnji proizvod je divan, kosa ti je prelepa.... idem sad da kliknem posto obozavam ove stvarcice za kosu :)))) ljub jovo

    ReplyDelete
  3. Fenomenalna je. Probala sam je davno i stavrno je najjaca presa za koju znam:))

    ReplyDelete
  4. Prelepo izgleda, ne zna se koji je dezen lepsi, vidim da postoji 20% popusta, ali nigde ne vidim na koju cenu? Pozdrav

    ReplyDelete
  5. Stvarno divan post, cudi me da je vrlo malo komentara ustvari znam i meni je po neki put tesko da pisem ali evo kraj je radnog vremena pa resih, elem ove spravice su stvarno usluzne i svaka devojka treba da ih ima a tek dizajn prelep je.

    ReplyDelete
  6. Sjajno! Kosa je tako diiivna i meka! Odlicna je! A i mnogo je ql post, bas si super prikazala i video je super ispao! :*

    ReplyDelete
  7. Srcko koliko li samo figara imas... Ovaj je ubedljivo NAJLEPSI (bolji), prelepa si...

    ReplyDelete
  8. lovely and great presentation of the item!

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  9. meni je kul ovaj figaro, samo jeste mali... steta
    super mi je pakovanje oba proizvoda i volim te lokne od prese, to mi je novo otkrice...

    ReplyDelete
  10. Draga, da li je moguce kupiti Amika presu pouzecem, i ako nije, gde ih mogu naci? Hvalaaaaa

    ReplyDelete
  11. Cool post! da li mozes da mi kazes koja je pesma u pozadini? :-) Hvala unapred!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aham... to je Jamie Woon - Night Air (Deadboy Remix)
      http://www.youtube.com/watch?v=coA-uYTSRzQ

      Delete
  12. Možeš li molim te da nam kažeš koliko se kreću cene za prese?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih znala zaista... ali su cene nize nego u inostranstvu... Raspitaj se preko njihovog FB pagea :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails