Wednesday, February 23, 2011

DIY_ pom pom! / Uradi sam_ kićanka!

Imamo 3 faze:
 faza 1.
Isecite dva diska od kartona skalpelom za krugove. Mislim, naravno to možete uraditi i bez njega, dovoljne su makaze, ali ja se ovde kao arhitekta malo hvalim svojim alatkama. :)))
isecite ih makazama kako je pokazano na fotki
počnite da obmotavate vukicu oko dva preklopljena diska. deo koji ste malopre presekli pomoćiće vam da lakše obmotavate nit...
kada namotate dovoljno vune (otprilike kao na slici) odsecite vunicu
makaze provucite između dva diska od kartona i krenite da presecate vunicu okolo, tim kanalom...
malo zardvojite kartone i kraćom niti vune čvorom vežite snop dobijenih vunica između dva diska od kartona...
uklonite diskove od kartona i...
vaša kićanka je gotova...
 odsecite duže krajeve ako postoje...
ja sam sve ovo uradila 3 puta... Jednom i sa crvenom vunicom...
rezultat su 3 kićankice... :)
faza 2.
jasno vam je da ovde sa kićankom pravimo ludi zimski rajf
jednostavno odsecite parče žice i njime kićanki pričvrstite za rajf...
i taaa-daaa... gotov je!
mali...
i veliki...
3. faza
žičana četka služi za skidanje rđi sa metala npr. ali i da vašu kićanku od vune pretvori u mekanu lopticu.  Četke se mogu kupiti u gvožđarama ili prodavnicama alata. Ja sam moje kupila u Woby Hausu i set od tri je koštao oko 150 din.
razliku primećujete..? :)
 ja moju nosim ovako na primer... Sećate se OVOG looka...?
Ako vam je moj foto tutorijal nejasan, (šmrlc :P), evo jednog video tutorijala koji je meni koristio:

Hoćete li vi da pravite i nosite svoju kićanku? Kao rajf, broš, šnalu... :)

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

33 comments:

  1. Rajfove ne volim nositi jer me glava brzo zaboli, ali tutorijal je vrhunski napravljen i tako lijepo izgleda da ću morati da iskoristim u nečemu :-))

    ReplyDelete
  2. Tvoja slika je savršena. :) Oduševljena sam ovim!:) Hvala M.:*

    ReplyDelete
  3. UmetniK! :* Bravo, bravo, bravo!:)

    ReplyDelete
  4. Vas tri devojke uvek ste prve ovde. Svaka cast za rano ustajanje u konzumiranje fRashiona. Obozavam vas! :)
    :*

    ReplyDelete
  5. bravo M. super izgleda, ove kicanke su mi kao med!obozavam ih!:***

    ReplyDelete
  6. super stvar.. ima da ih nabacam na sve živo :)

    ReplyDelete
  7. And Oskar goes to.......

    Definitivno najsavrseniji i najkreativniji post....LOVELY!!!

    Ja sam ZAdusevljena!!!

    Bices moj licni...DIY 4 me :))))(jednog dana ;)

    ReplyDelete
  8. Svaki tvoj DIY isprobam i to uspešno, zahvaljujući jasnom uputstvu. Super si, redovno te pratim, motivisala si me da se ozbiljnije pozabavim nekim kreativnijim stvarima!

    ReplyDelete
  9. @Vanja smisljaj dan pa ih pravimo na nekoj kafi...
    :*
    @Emina obavezno! podrzavam nabacivanje!!! kekek

    @Anchy budem! sto da ne. Hvala za oskara stvarno si med!

    @Anonymous Jao pa divno. salji neki fotos kad stignesh da vidimo kako ispadne... bas mi je drago da uzivash!

    ReplyDelete
  10. I mi tebe OboŽavamOOO! :) Dan bez fRashiona nije dan. :):*

    ReplyDelete
  11. evo i ja posle nekoliko dana da nesto prokomentarisem....post je divannn pravi za danasnju sneznu idilu...
    jub jovo

    ReplyDelete
  12. Divno! Tako me podsećaju na detinjstvo,uvek sam tražila od mame da ih pravi za sve moguće kape i šalove, baš su zabavne :) odličan post, i super fotka!

    ReplyDelete
  13. M genije, pa koje ti sve alatke imash ijuuu
    pa mi obichbni smrtnici to nemammo ::)))

    ReplyDelete
  14. ovo ne mogu probati da napravim,jer nemam sav potreban materijal,ali cu zato napraviti cardigan koji sam videla kod tebe na fb stranici,mnogo mi se svidja!

    ReplyDelete
  15. Devojko, što ti imaš ideje! Uvek dobijem svežu ideju za nešto. Samo nastavi tako, pratim tvoj blog već od pre četiri strane followera. :)

    P.S. Sad sam se ispalila, jer te čitam u reader-u, pa sam htela da te upratim ponovo :D

    ReplyDelete
  16. Nikad nisam probala napraviti, a uvijek me je zanimalo kako! Sjajno i hvala na postu. Zadnja slicica ti je sjajna! :)

    ReplyDelete
  17. suuuuper, pa ne deluje toliko komplikovano... :) mnogo mi se svidjaju na rajfu, kjut!

    ReplyDelete
  18. Jeeej... sve cemo da budemo pom-pom-aste i toootalno trendi! ;) Brzo svi na pravljenje, nije uopste tesko verujte mi!;) Hvala M!:)
    Ko ne voli rajfove moze i za svasta nesto drugo da se iskoristi...masti na volju! ;)
    cmok

    ReplyDelete
  19. Da, stvarno ne deluje komplikovano samo treba imati ili nabaviti sve te alatke! Mozda ovo pokusam za sebe ali i za mene i za cerkicu ;)))

    ReplyDelete
  20. Superrr su pomponi...:)Ali,ja nema sanse to da napravim...:(

    ReplyDelete
  21. Visa matematika za mene, ali ovo je savrseno! Bravo, Marina!

    ReplyDelete
  22. super je. tko zna možda si ja za sako napravim neke male kičanke u bojama onako ko brošove. :)

    ReplyDelete
  23. aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......ovo mi je mama za kapice pravila kada sam bila mala.................odlicna ideja......

    ReplyDelete
  24. Super tutorijal, ja licno najvise volim kicanku na kapi!:) Bravo Marina!:)

    ReplyDelete
  25. Uff predobro (:
    I ja sam napravila moju kicanku ^^
    Al moracu da poradim na njoj :DD

    ReplyDelete
  26. kicanka => Delta City => cudni pogledi ;)
    ali je svejedno obozavam <3

    ReplyDelete
  27. e svaka cast za ovu cetku ! :)

    ReplyDelete
  28. ih, kako nisam pre videla ovu divnu kicanku da je i sama pravim, super si objasnila, a FANTASTICNA je! Bas mi se dopada, moracu da je pravim, a treba i cvet-traku, uh, sta cu pre i kada cu...divne su, hvala na uputstvima.

    Mima

    ReplyDelete
  29. @Mima, samo napred!!! nema na chemu!!! :

    ReplyDelete
  30. ma vrhunski pravi modni detalj za nadolazeću zimu!!:0)

    ReplyDelete
  31. Ma prave su! umesto da čekam Novu godinu idem da pravim jednu kićanku!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails