Tuesday, August 21, 2012

H&M tropical dress!

 kao što sam obećala juče...
 As promised yesterday...




Onda sam pustila kosu... lol
Then I let my hair down...lol




LOOK: haljina_ H&M, cipele_ New Yorker, torba_ Tašnarija, ogrlica_ DIY, narukvice i prsten_ POP UP via. RINGeRAJA, sat_ Q&Q (Depo)

Da li vam se dopada moja kombinacija? :)
LOOK: dress_ H&M, shoes_ New Yorker, clutch_ Tašnarija, necklace_ DIY, bracelets and ring_ POP UP via. RINGeRAJA, watch_ Q&Q (Depo)
Do you like my combo? :)
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼

P.S. Zamolila bih vam za jednu sitnicu! Dragi moji, ako pratite, čitate, posećujete fRashion blog i FB page, zamolila bih vas za 3 KLIKA!!!

P.S. I would like to ask you for a small favor! My dear, if you follow, read, visit fRashion blog and FB page, I would ask you to make 3 CLICKS!!!

Postanite drugari mog bloga, preko maila.
Become my blog's friend via mail.

ILI / I
OR / AND


 preko twittera
 via Twitter


Nema nikakvih spamova, dosadnih mailova i sl. samo se upisujuete kao moji drugari tamo, a taj vas klik  
će mi PUUUNO znaciti!

Hvala pilići unapred!

No junk mail, boring mail and all that. You'll just become my friends, and your click means A LOT!

Thanks guys in advance! 

by Marina

photos by Vanja
translation by Aleksandra Paljić

41 comments:

  1. Super ti stoji 'aljince :))) I pustena kosa je mnogo bolja od pokupljene.

    ReplyDelete
  2. Kosaaa:)))!!I anjac bez siski-divne steee!:**

    ReplyDelete
  3. Divna je haljinica, torba takođe :)

    ReplyDelete
  4. Super, prava opuštena ljetna kombinacija s odličnim detaljima. Svakako spuštena kosa! :)

    ReplyDelete
  5. Super kombinacija,haljinče je prelepo :)

    ReplyDelete
  6. Pushtena kosa je prelepa i haljina mi se svidja. :)

    ReplyDelete
  7. Lepa je haljina, mislim da bolje ide sa pustenom kosom :)


    http://fallforfall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. prenatrpano! sandale su sjajne
    ko je ova devojka i belom? tako cisto i savrseno

    ReplyDelete
  9. :D kosaaaa
    opet se smejem kad vidim fotke hihiihi

    a volim sto smo bile deca cveca taj dan ;)

    ReplyDelete
  10. Divna kao i uvijek! jako ti lijepo stoji ova haljinica! Ljubim! :*

    ReplyDelete
  11. Divne divne ste, cvetne, savrsene! Zamalo da vam se pridruzim taj dan :'(

    ReplyDelete
  12. Druga fotka sjajna!Anja, bez šiški, divna!

    ReplyDelete
  13. boze koliko si debela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O boze, pa cak i da jeste, sta imas od toga sto napisa tako zlobno! Ne da nije debela nego je bas kako treba i plus ima visinu sto je cini zgodnom!

      Delete
    2. Boze,koliko si anonimna!

      Delete
    3. Uopste nije debela, nego haljina odvratno stoji..I ja sam htela da je kupim ali kad sam je probala i shvatila da u njoj izgledam 10 kg deblje odustala sam od ideje.Jovana

      Delete
    4. ahahahahahaha je l ti gore shvatash koliko ili imash iskrivljena poimanja o tome shta je debela osoba (LOL) ili stvarno nisi imala shta pametnija da joj "zamerish" :) o boze :D bash se nasmejah :D

      Delete
  14. I cvece, i sljokice, a te cipelice <3

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bas je ispalo super kad si pustila kosu :D
    Haljinica je prava letnja, divna :)

    ReplyDelete
  16. Mnogo mi se svidja taj "otkaceni" prizvuk koji ima tvoja moda i uopste ljudi iz sveta arhitekture imaju specifican izraz, pozitivan, osvezavajuci i nekonvencionalan. U mladosti covek treba da se poigrava sto vise jer kasnije dodje neko vreme kada neke stvari jednostavno ne prilice :D Sve najbolje, Milena

    ReplyDelete
    Replies
    1. slazem se....lepo receno....
      sve mi se svidja....a kosa narocito i cipele....odlicno izgledaju i u prirodi...

      Delete
    2. tako je! marina je jedna od retkih koja ne pati od fenseraja nego se poigrava sa modom i originalna je, sa mladalachkim lookom :)

      Delete
  17. Zeno kako si lepa sa pustenom kosom <3

    Non stop je drzi pustenom!!!!!

    Post je super btw,svu paznju mi je privukla kosa xD

    ReplyDelete
  18. Odlican outfit pravi letnji :)

    ReplyDelete
  19. Ja bas mislim da ti i podignuta kosa strava stoji,mozda chak i bolje nego pustena,ima jednostavo neki kombinacija kada je lepse da ti se celo lice,vrat i ramena vide a da ih ne zakloni kosa Imas lep oblik lica i nema potrebe da stalo nosis pustenu kosu Ja bih se chak osisala na kratko da sam na tvom mestu,ustvainto i sama planiram jer sam celog zivota imala kracu kosu i sada kada mi je konacno duga uglavnom nosim pundju,kiku rep i jedva chekam da se osisam na krace ponovo:)

    ReplyDelete
  20. Jao videla sam ovu haljinu u H&M-u! Bas ti lepo stoji! :D
    xx

    ReplyDelete
  21. Predivna je haljinica, bas onako letnja :) A super su i cipelice, i ogrlica, i tasnicaaaaa koja mi se mnoooogo svidja!! :))
    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Lepota divota! haljina je sjajna, volim taj opusteniji kroj u vecernjoj varijanti, divno ti stoji uz cipe i uz sve! :*
    Kad idemo da klopamo...? :)
    :*

    ReplyDelete
  23. Haljina je super.

    http://milanasweetlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Lepo izgledas, a spusti kosu sto vise mozes, lepsa si :)

    ReplyDelete
  25. Haljina ti super stoji i bas ide uz tebe, ogrlica mi se mnogo svidja i sandalke! PUSTI KOSU, mnogo ti dobro stoje blage lokne!!! I KARMIN pun pogodak!:)

    ReplyDelete
  26. apsolutni favoriti, pa naravno ove sa pustenom kosom :) :*

    ReplyDelete
  27. Izgledaš totalno holivudski sa puštenom kosom! Super ti stoji! I outfit je presladak!

    www.stills.rs

    ReplyDelete
  28. Preslatkica :) A poslednja slika sa Anjom - diiiivna!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails