Friday, February 24, 2012

Faux leather leggings / "Kožne" helanke

Kao što sam obećala juče... Outfit od SINOĆ... :*



LOOK: helanke_ DEPO, majica_ Pull&Bear, sako, ešarpa_ H&M, čizme_ Zekstra, torba_ Mango, prsten_ P...S... i Police, ogrlica_ no name, sat_ Swatch, lak za nokte_ H&M Petrol

Soriška što dugo nije bilo outfit posta. Ali, krenulo je otopljavanje, vreme je toplije, dani su duži, novi objektiv je tu... Jedva čekam presvlačenja! :)

Uživajte u vikendu pilići!!!



by Marina

translation by Aleksandra Paljić

43 comments:

  1. Obozavam kozne helankee :)
    Tebi super stoje i kombinacija mi se svidjaa :)

    lilysfashionwolrd.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. joj pa tek na kraju skuži da je ovo tunika ane majica i minica! fora!


    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. majica je odlična! cool kombinacija!

    ReplyDelete
  4. odlicno ti stoje "koznjaci" :) i majica je divna, ali pobedjuju mi cizme :) voliiim!

    ReplyDelete
  5. Odlicno! Majica je zavarala, lici donji deo na sorts ili minic:)A cizme su predobre:)D.

    ReplyDelete
  6. Cizme su prelepe....

    ReplyDelete
  7. aaaa...trebaju mi takve cizmeeeeeeeee. J abezuspesno pokusavam da nadjem slicne u novom sadu...bezuspeno

    ReplyDelete
  8. odlicna si!!cizme,kozne helanke,malo sjaja i animal print,i sve je tako dobro zajedno!

    ReplyDelete
  9. Razmisljam je li sorc ili genijalna tunika,kad ono...;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  10. uuu, .. zgodna maca :)
    odlične čizme :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Lajk za lak i cizme! :)

    http://belgradefairy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. WOW! Odličan look, jedan od boljih ;))
    Posebno mi se dopadaju savršeno iskombinovane šljokice!

    ReplyDelete
  13. http://www.youtube.com/watch?v=NzO-xdtHknc&feature=related

    ;)

    ReplyDelete
  14. ti i Kjara uspesno prkosite hladnoci! super stajlis outfit! :)

    ReplyDelete
  15. Jesi li skoro kupila helanke? Da znam da li da svraćam do depo-a da tražim, moje su se uništile pre neki dan i očajna sam :

    ReplyDelete
  16. Uzivo izgleda josh bolje :) Love it! <3
    www.imperfashion.com

    ReplyDelete
  17. Odlicna kombinacija bas, bas... Ogrlica je savrsena i majica obozavam oversize!! :)

    ReplyDelete
  18. Uopšte ne volim kožnjake,ali u ovoj kombinaciji izgledaju savršeno.Mnogo dobro ti stoje! A detalji na tunici,ogrlica i šal su se savršeno uklopili;)

    ReplyDelete
  19. odlicna mi je komba!!uvijek zanimljiva i luda :)

    ReplyDelete
  20. Sad kad malo otopli, mislim da cu i ja morati da udomim jedne kozne helanke :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Nice post! Check my blog and follow me if you want!
    Ioana

    http://www.fashionspot.ro/

    ReplyDelete
  22. Super outfit! I ja imam kozne helanke i obozavam ih...nekako mi idu uz sve :)

    ReplyDelete
  23. It can be somewhat exciting for me to study the submit. Thanx for it. I like these themes and every little thing connected to them. I'd personally prefer to go through somewhat additional quickly.Bar in Orange County

    ReplyDelete
  24. Ja nikako ne mogu da nađem neke kožne helanke koje bi mi odgovarale u svemu. :(
    Ove tvoje su sjajne.

    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Sve je tako divno!
    Helanke su sjajne!
    Inače, kad god vidim nešto kožno meni ovo pada na pamet: http://24.media.tumblr.com/tumblr_lyqw92ck0H1qgi2i4o1_500.jpg

    ReplyDelete
  26. Mnogo si slatka,posebno na poslednjoj slici!

    ReplyDelete
  27. outfit ti je za čistu 10ku :D posebno mi se sviđaju čizme, tražila sam ovu zimu slične, bez uspjeha nažalost! tebi stvarno predivno stoje :)

    ReplyDelete
  28. Uzivancija u ovakvom outfitu je sigurno bila odlicna! :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. blazer i majca su odlicni devojko!

    ReplyDelete
  30. Jel da da su nam helanke naj? ;) ja cu morati opet, po novije... volim te tvoje cizme od uvek! sijala si M. ;) :*

    ReplyDelete
  31. helanke su super :) svidja mi se kombinacija :)

    ReplyDelete
  32. odlican je autfit i te kako vi kažete "helanke <3" i torbaa <3

    ReplyDelete
  33. Majica i cizme fantasticne, helanke_ DEPO, ne mogu da verujem, pa predobre su. Obozavam ovu orlicu (i ja je imam).:):)

    ReplyDelete
  34. Preslatka :))
    eee to su te helanke ,a ja nisam imala srece da nadjem broj :/

    ReplyDelete
  35. znas da patim i za helanakama i za tom tunikiciom <3 <3 <3

    ReplyDelete
  36. Maki, meni je ovo fantasticno!!!
    Bas si mi ono macka!:)
    Heleanke ti stoje oooodlicno, jos uz leo i skljoke momenat> sjajno!!!:)

    ReplyDelete
  37. Prelepe helanke i citava kombinacija.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails