Friday, August 12, 2011

Tribal scarf... / Najšarenija marama...

Opet ću da vam ušarenim petak. Jer petak treba da bude upravo zakav, veseo, šaren i oslobađajući...

Najjača (bojom i cenom od 450 din) torba u poslednje vreme. U nju stane sve za teretanu. :) Kupila sam je preko puta Vishe poslovne škole, a ima ih i preko puta Arhitektonskog faxa (kod ulaza u Fontanu)... Sve boje su strava, ali ova SIJA!


 



 LOOK: kombinezon, minđuše i torba_ no name, marama_ Terra Nova, sandale i roze narukvica_ H&M, sat_ Q&Q (Depo), prsten_ Accessorize

Ovo je 5. kombinezon koji posedujem. Obožavam ih. Znate neke odavde i odavde i odavde... Head to toe look u jednom potezu. Za dane kad me mrzi da smišljam kombinacije (a takvih je 5 :)). Uglavnom kupila sam ga na Bulevaru i jednostavno je divan. Svi koji me poznaju znaju da ne volim taj progutao-me-teksas look (farmerke, kosulja, jakna i torba od teksasa_ vidjala sam to po gradu zaista), ali ovo je maksimalna količina istog u jednoj kombinaciji. Plus je mekan i jako udoban! 
Kombinezoni rules! _ probajte!


Pssst sad dok čitam svoju žutu štampu... (ustvari se boja naslova novina poklopila sa bojom torbe)... :)

SREĆAN VIKEND CURICE I DEČACI!

:* by Marina

photos by Leyla
translation by Aleksandra Paljić

49 comments:

  1. Pa baš gledam da bi ovaj kombinezon mogao čak i na meni proći... inače imam feeling da mi kombinezoni nikako ne stoje, ali ovaj je baš foran... sad još da ga nađem negdje u Zagrebu... :-))

    ugodan vikend ;-))

    ReplyDelete
  2. Vau, vau, vau, bas si....prava:) Nisam videla lepsi kombinezon, fenomenalan je!!!! Odusevih se rano jutros, hahahaha. Kombinacija sarenila i boja pun pogodak. Super je, uvek iznova odusevis, taman covek pomisli 'to je to'kad ono... :) superiska. A sandale, narukvice (+decije gumice(valjda)), sat, torba, marama-ma sve kod tebe naj.
    Veeeeliki poz, do vidjenja.
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  3. obožavam tvoje slikice, tako su vesele :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. e, da, i fotke, nove poze i pokreti su ti NAJ! Hahahaha, ovo je dodatak mom, i bez ovoga, duuugom komentaru ;)

    ReplyDelete
  5. super look, torba i maramce mi se najvise svidjaju!

    ReplyDelete
  6. Kombinezon je bas lep i super ti stoji,a torba je super boje al mi se ne svidja oblik.Bas su lepe slicice,vesele..!:)

    ReplyDelete
  7. Hvala curice moje...
    @Mirjana Pa ja obooozavam tvoje duuuge komentare... Hajde uskachi u neki kombinezon i uzivaj u danu! cmokam teee!!!

    ReplyDelete
  8. a malocas sam objavila post sa maramom tako preko ramena.. i sad vidim tvoj :) divna je ta marama, i slike su ti razigrane kao uvek.. stvarno me uvek odusevis :)

    ReplyDelete
  9. i marama i kombinezon i prstencic...aaaaaaa prstencic... :-*

    ReplyDelete
  10. Super je marama, bash mi se svidja :)

    ReplyDelete
  11. hocuu maramuuuu, prelepa jee! a boja torbe ludnica! bas je dobra, zelim takve za plazuuu :)

    ReplyDelete
  12. Sviđa mi se kombinezon, baš je dobar!
    I marama, naravno!;)

    ReplyDelete
  13. Kombinezon je super, ali marama je fenomenalna ! :)

    ReplyDelete
  14. uu ja volim all-denim kombinacije pa ni ovo nije izuzetak. Odlično si podigla kombinaciju sa vrištećim detaljima! Marama je preprepredivna!

    ReplyDelete
  15. Super su boje. Marama čarobna.

    ReplyDelete
  16. Bravo za kolekciju kombinezona!:)))

    ReplyDelete
  17. samo sam imala komentar kjuuuuuuut ali vidim da je to vec napisano :)
    e pa bas to kjuuuuuuuut :)))

    ReplyDelete
  18. Super outfit, sviđa mi se šarenilo :D

    ReplyDelete
  19. MARINA NE na kolena! :D super -- posebnoo za sandale i maramu :*

    ReplyDelete
  20. Divan je outfit :D marama je savrsena!
    http://astoryaboutmem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Imam jedan kombinezon i to od teksasa i odlican je, obucena za tili cas :)

    ReplyDelete
  22. Torba je fenomenalna! Ko moze da ne voli tu boju :)

    ReplyDelete
  23. Tvoja marama je nešto najdivnije, ne mogu da verujem da je iz terra nove. Nisam dugu tamo ušla.. Uglavnom-divna si;)

    ReplyDelete
  24. Kombinezon je cudo,taj tvoj pogotovo!Jos kad ga spojis sa savrsenom haljinom-cista 10!
    xx
    B.

    ReplyDelete
  25. Folklorni motivi na marami su mi genijalni! I savrseno ukombinovani sa celom kombinacijom!

    ReplyDelete
  26. Da,svidja mi se kombinezon, i sat, i torba... Ali najvise sto si nam stvarno usarenila petak, a ponekima i subotu :)

    ReplyDelete
  27. i zato živeo vikend, živelo leto i živelo šarenilo.

    a od mene i preporuka kako upoznati Srbiju za male pare...
    proverite na http://grupnipopust.net i kupite jednodnevni izlet i noćenje u apartmanu 4zvezdice Kalinovica za samo 450 dinara

    ReplyDelete
  28. da i zaboravih reći da je ovo prva u nizu naših akcija na našem portalu Grupnipopust Srbija i da će biti još puno toga zanimljivog pa nas pratite
    Popusti od 50% do 90%

    ReplyDelete
  29. Neverovatno imam istu takvu plasnu haljinu iz Accessorize kao0 tvoja marama, predivna je. Ovo ti preslatko stoji

    ReplyDelete
  30. Volim boje, overal fantastican
    http://blumarine-blumarine.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Outfit je mnogo lep i slike su bas super :) Videla sam lak kakav trazis u Sefori , pisala si u jednom od predhodnih postova , posle si ga nasla kod kineza .Nesto izmedju narandzaste i pink ..bas je tesko da se opise , ali mislim da je to taj .

    ReplyDelete
  32. Tooorba je hit! moram da je nadjem! ceo outfit je diivan!

    ReplyDelete
  33. marina krasna si mi u ovome, ovaj traper je tako fino došao na ovu prekrasnu maramu <3 a tek detalji. :*

    ReplyDelete
  34. Divni detalji! Prsten i sandale pogotovo!

    ReplyDelete
  35. Znas da obozavam ovu tvoju maramu, i ja se tako igram sa mojim maramama, hehe! Kako ja nisam znala za ove novine, deluju da su po mom ukusu?:))

    ReplyDelete
  36. Kako dobro ta marama stoji na traper! Odlično!!

    XO,
    Lucija

    withlovelucija.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Kombinezon je stvarno lijep a sandalice famozne! Mnogo mi se sviđaju boje na ovim slikama...

    ReplyDelete
  38. bas je sarena xD super su ti slicice

    Check out my new post <3
    http://lilcutie89blog.blogspot.com/2011/08/3-in-1-cute-or-sexy.html

    ReplyDelete
  39. Marama je prelepa, bas je radosna, kao i cela kombinacija! lepo ti stoji, MaVina!

    ReplyDelete
  40. jeste marama predivna,i istina je da sam najveci protivnik teksas kombinovanja gornjeg i donjeg dela,fuj mi je to....ali kombinezon je super...i vrata su super,obozavam da se slikam ispred kul kapija...hahhaah

    ReplyDelete
  41. fenomenalna marama i ceo outfit! Prsten je presladak!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails