Monday, May 23, 2011

Čačak_ segments... / Čačak_ segmenti...

Nije me bilo ovde za vikend jer sam bila u Čačkiću svom... Evo delića priče...
efekat vode koji je trgu jako nedostajao... 
mamac i ja smo čekali našu Maju da krene tradicionalna subotnja šetnja i kafenisanje...
Majica je stigla... Krećemo...
standardno na trgu...

a onda najdivnija Žuta kuća... PREPORUČUJEMO!!!

 Onda smo otišli u Viljušu, selo pored Čačka,  kod naše bajane... Tamo je u toku gradnja ujkove drvene etno kuće, a po mom projektu... TREP; TREP... Trenutno se zida suteren, pa dolaze drvenari... Biće divna...

dimnjak za kamin... i nove STAAAAARKE...



Poklon od Majeeee! Ranije tog dana kupljene... Čoveče koliko su divne... Rođene za beli blejzer... Toliko sam ih čekala i najzad su moje... joj divote!!!
Da vam ne pričam kako su kasnje tog dana, uveče na piću u gradu, slučajno bile polivene crvenim vinom... :( Ali mama ih je spasila... :) Mama sve spase... :*

Evo šta je ostalo od stare kuće, na čijem mestu će doći nova... Smrt arhitekture... :( Ustvari reinkarnacija... U njoj su detinjstvo i veliki deo života proveli tetka, mama, ujko, baka i deda...



voćence... po trešnje se vraćam neki vikend... :)
 Alat u dedinoj radionici... pattern...
ove konce sam sličajno našla u nekoj komodi u kući... divne boje...
U nedelju smo išli na najukusniji ručak u Belviju... :) Lignje i šečurke na žaru... Omiljeno...
tu su bila i neka dečica sa balonima na tufne...
jedan je pobegao...
A onda šetnja bedemom, parkom i gradom... Pa kući...
mwaaaa... #rukopis
Zoko
zec koji ne čuje i pravi kokice... :/
Svratite u Čačak... OBAVEZNO!
:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

31 comments:

  1. Baš lep post, zekonja je sladak!:)

    ReplyDelete
  2. baš lijep putopis, zove u čačak!

    ReplyDelete
  3. a zaaato ti nisi pila kavu samnom! :D

    :*

    ReplyDelete
  4. nikad nisam bila u Cacku, lepo izgleda kroz tvoje oko! rasplakala si me, alat u dedinoj radionici..tako je nekada bilo kod mog dede. nego starke, konacno su tvoje, cestitam!

    ReplyDelete
  5. Super su slike! Sad mi se baš ide u Čačak :)

    www.modeuncover.com

    ReplyDelete
  6. Ahhahha :D Prekul!

    mfashionfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlicne fotkice :) Cacak love ♥ nisam bila sto godina...

    ReplyDelete
  8. Necu je videti 10 dana! <3 <3 <3

    ReplyDelete
  9. bas sladak prikaz,ako krenem u CG ovog leta svraticu sigurno do te "zute kuce".

    ReplyDelete
  10. oooooo kakav divan post i izvestaj iz Cacka...pitom kraj,divni ljudi,dobra hrana..sta ti vise treba:))
    all stars rules!!!
    ali ovo:necu je videti 10 dana je tako originalno,bravo za tvorca...

    ReplyDelete
  11. Volim Cacak imam par prijatelja tamo... Sada je super vreme da se obidje...

    ReplyDelete
  12. super sličice:) starke su divne! baš volim bijele...

    ReplyDelete
  13. Bas bih volela da posetim Cacak, sad kad si ga tako divnoo opisala :)!
    Starke su prelepe, ja idem uskoro u lov na jedne takve ;)
    Onakav isti alat ima i moj deda; a konce koje si nasla su super boje, omiljen mi je onaj u sredini :D
    Lignje su mmmmm, sad bih i ja da jedem :))

    ReplyDelete
  14. Cackenzi je diiivan predivan kao i uvek! :) Ne znam da li sam te obavestila, dolazim vam opet cim pre! ;)hehe... Buran vikend i uzivancija pravaaaa! Smrt -reinkarnacija arhitekture! Ali slike stvarno bole! :( Ali dolazi nova arhitektura,da zameni staru,volecete je...
    Natpis...mwaaaa...to mi je tako blisko...nekada 5 dana je kao 10...10 kao mesec... :(((
    Starke su naj! jeeej...Maja je kralj! ljubi sve! :*

    ReplyDelete
  15. Hihihi, ovakav photo report sam ja trazila Leyli kada je bila u Cacku :)
    Super su fotkice! I super mi deluje Cacak :)

    ReplyDelete
  16. http://www.youtube.com/watch?v=PV7aGjUt6wQ
    <3 a nasa ulicica? ;)
    Slatki,divni ljudi. Divan,punjeno baterijski post ;))

    ReplyDelete
  17. došle su starkeee jeiii <3 super su :) ova majica što je djevojka uzela je super, počeo sam se i ja "paliti" na te printove. i budem neke svoje napravio makar za sebe ;) :*

    ReplyDelete
  18. kako nedostaje cacak ;-))) divne su ti slikice, hvala ti za podsecanje kojiko je nas grad ustvari lep <3

    ReplyDelete
  19. meni ovaj najlepsi cacanski post
    i sad se i meni ide
    dusmanko



    :P

    ReplyDelete
  20. Bila sam jednom u Cacki i divan je! Tamo zivi moja najbolja prijateljica.

    ReplyDelete
  21. Super slike!Bravo za bele starkeeeee.Imam ih..:))

    ReplyDelete
  22. Veliki cmokic tebi i Cacku,idem vrlo cesto,od tuda mi je jaca polovina,sa Kosutnjaka,ali Cacanskog

    ReplyDelete
  23. predivne fotografije,sad imam zelju da posjetim cacak :)

    ReplyDelete
  24. e sad da ti kazem sto ovako kasno pisem koment, verovala ti ili ne, ujutru kad ustanem pogledam iz kreveta i preko androida tvoj i kjarin novi post, jer vi imate te jutarnje :) i tako se za zablentavim kasnije kad upalim komp, i ne napisem nista! ali kad vidis u statiskima da znas da sam to ja ! :) hehehe, jeee za nove starke, i kucicu, pa ti je divnoo! sigurno ces biti ponosna kad je zavrse! cmoook

    ReplyDelete
  25. Po tvom projektu?Svaka cast!;)
    Joj starke su moje omiljene,jedine patike za kojima godinama zudim,a sve kao nesto drugo "prece" kupim!Cuvaj ih!:-$
    Ljub ljub

    ReplyDelete
  26. A da mi das Majin broooj???
    Trebaju i meni jedne-ISTE :))

    ReplyDelete
  27. aaa mmmmm... leepooo jee.. ja bih opett.. a hvala ti što si nam pokazala sve kako biloo :* mnogo lepo.. i mnogo će lepa kuća da bude, nek majčica ne brine :* i lepe ti novke :) :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails