Monday, July 26, 2010

Now I also have "ME" shirt.../ Sad i ja imam "JA" majicu...



Moj drugar i genije Džontra (Nikola) se lepo odmarao na Zakintosu. I tako šeta on jedan dan ulicama ovog grčkog grada i ugleda u radnju OVU majicu... I odmah shvati da sam to ustvari ja... Pa zar ne... Svako ko me poznaje zna da kada se crtam, crtam se ovako. Mršavo, okrugla glava, plava kosa, siske, naočare za sunce, i linija smeška... I neka kul garderoba. E pa jel mi sad verujete da sam ja na majici? Slično se desilo sa Betty, sećate se :))) Naravno salim se, ali stvarno ličim... :P

Uglavnom Džontra je odlucio ne da slika, već da mi kupi MOJU majicu... I ja je sad nosiiiiim! I imam!!!! I nosim! Hvala N još 1000 x!


A ja se nekako ovako crtam... ima ima i baš sličnih crteža ovom na majici, ali nemam ih na kompu i pri ruci sad... :(



A evo ga i Džontra. On voli da kupuje u Bershki i ima najdivan Fossil sat. :)





:* by Marina

3 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails