Monday, October 31, 2011

30. Amstel Fashion Week... / 30. Amstel Nedelja mode...

Znam da sam još u petak obaćela post, ali fashion dani i noći su se pretapali i nije bilo vremena za upload... Sada kreće... Ovo je izveštaj od četvrtka i subote. Sutra sledi fashion week VRHUNAC a.k.a Darko Kostić couture od sinoć!!! 
SUTRA UJUTRU se vratite na fRashion JER VAS ČEKAJU NEVIĐENI FOTOSI I MODA!!!
(za neki dan uploadovaću outfite sa sve 3 večeri fashion weeka na kojima sam bila)
četvrtak, 27. 10. 2011.
šeširi + plis + krzna + scenografija = INES JANKOVIĆ 

sheer + slojevi + pufnasto + Vanjini genijalni FOTOSI = MIHANO MOMOSA



N Fashion


:P iz prvog reda... :*** draga Bonjour
Maja Atanasijević :)
koža + crno + slojevi = TAMARA RADIVOJEVIĆ
 četvrtak, 27. 10. 2011.


koža + sheer + nitne + rese = JOVANA MIRKOVIĆ


A u backstageu posle:
genijalna Jovana Marković ponosna na svoju sjajnu kolekciju...
i presvlačenje za početak Costume National revije...

...koja je bila predobra, ali pošto su naša mesta bila predaleko, fotke pogledajte na sajtu Belgrade Fashion Weeka OVDE...
moj pogled privukla je i frizura cure ispred mene... SVIĐA!


Ah, da, svo vreme smo twittali i naše mlake misli vrtele su se na video bimu u centralnom holu EXPO centra... Evo jedne moje iskrene... za JK! A ako još niste, zapratite me na TWITTERu... @sooperstaric

ČEKAM VAM SUTRA!!!

:* by Marina

photos by fRashion
translation by Aleksandra Paljić

17 comments:

  1. Jovana je sjajna, od prvog do poslednjeg komada, sve odlično :) super su fotke, mnogo mi se više sviđaju ove što vi uradite nego na sajtu...

    ReplyDelete
  2. Pa Srbija ima genijalne kreatore!!Ines mi malo vuce na Gucci f/w '11,ali bih sve nosila!Za tirkizni kaput Jovane bih ubila;)
    xx
    B.

    ReplyDelete
  3. ja zeeliiim jooos Jovaninih slicicaa, napravi albumcic na page-u :) savrsene su!
    Super fotke M. stvarno smo videli mnogo dobrih stvari ove nedelje!

    p.s. jedva cekam sutra! :)

    ReplyDelete
  4. Da li mozda znas cije su se cipele nosile na reviji Jovane Markovic? :)

    ReplyDelete
  5. Marince bre fotosi su perfekcija!Hehe...Ja jedva cekam ostatak!!Mnogo nam je dobro bilo, znas moje favorite!MOramo hica da probamo zumbeee!!:)):**
    I jos jendom :P!!!

    ReplyDelete
  6. fotke su stvarno predobre!!veselim se fotkama outfita :D

    ReplyDelete
  7. slike su super :D
    jel bi mogla da pogledas moj blog, puno bi mi znacilo :)

    www.jojasweety.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ines Jankovic i dalje moj favorit!

    ReplyDelete
  9. Auuu, Jovana Markovic odusevila! <3 Znaci, svidja mi se svaki komad! Posebno zeleni kaputic :)))
    Slike su stvarno sa-vr-se-ne! :D Ja jedva cekam tvoje outfite ^^

    ReplyDelete
  10. Odlican post, mnogo mi se svidja big twitter faca na kraju :D

    ReplyDelete
  11. oh kakve divine fotke! ana definitivno ima najjace stvari ove godine!

    ReplyDelete
  12. Odusevljena sam tvojim slikama,super je post..videla sam ga jutos ali sam zurila pa ne stigoh da ostavim komentar.:)

    ReplyDelete
  13. zanimljivo ... :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. tagujem se na fotki revije CN,desni cosak,red prvi ,Bele kaubojke ;) a pored mene moje prelepa Dejana,fotka sve ,prepoznatljiva to vece po crvenoj suknji i aparatu :)))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails