Tuesday, October 9, 2012

DIY_ pearl embellished shirt... / URADI SAM_ majica sa biserima...

danas pravimo...
(What you need: scissors, a needle and thread, plain shirt and pearls)
today we're making...
Jednog sam dana na netu naletela na OVAJ fotos... 
One day I came across THIS photo on the net... 

 A onda sam se prisetila i onih Aninih divnoća... 
 And then I remembered these Ana's beauties... 


Onda je Aimee nosila nešto slično

Then Aimee wore something similar via. songofstyle.com

A onda sam ja odlučila na NAPRAVIM svoju... i da vam to pokažem... kao i obično... :)
And then I decided to MAKE my own...and to show it to you...as usual...:) 


 Bisere kupite kod bake na Slaviji (niska je oko 200 din čini mi se), majicu na muškom odeljenju New Yorkera (veličina S_ 560 din), bezbojan konac u pozamanteriji... mislim, može i beli...

You can buy pearls over at grandma on Slavija (I think the rope of pearls is around 200RSD), T-shirt on man's department at New Yorker (size S_560RSD),colorless thread in a haberdasher's store...I mean, you can buy a white one...
 

1. poređate bisere po nekakvom redu_ tako je bolje
1. arrange the pearls_it's better to have a plan
 2. ušijete ih jedan po jedan...
2. sew one by one..
 3. i majica je gotova. 
Ja bisere nisam ušivala na ledjima jer bi me žuljaju dok sedim na stolici recimo, ili se naslonim na zid... :)

 3. and the shirt is done. 
I didn't sew pearls on the back because they would pinch when I would be sitting on a chair or leaning against a wall...:)

 Kao što ste videli, VEEEOOMA je lako! :)
A dobijate novu i interesantnu majicu!
Ja sam svoju nosila u petak i pokazala vam je juče...

As you've seen, it's VERY easy! :)
It's a piece of cake!

And you get a new and interesting shirt!
I wore mine on Friday and showed it to you yesterday... 

JEL VAM SE DJA?
DO YOU LIKE IT?
 ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ ✦ 
P.S. RANDOM.ORG je odabrao pobednika GIVEAWAY-a... 
MM fashion team torbicu je dobilo/la:

P.S. RANDOM.ORG picked out the winner of the GIVEAWAY... 
  MM fashion team bag goes to:

Čestitam! I hvala svima koji su učestvovali :)))
Congrats! And big thanks to all who participated :)))
by Marina


 
translation by Aleksandra Paljić

43 comments:

  1. Draga, fora je strava...ali kako da peglaš majicu? o.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa teško, skoro teško kao i majice sa šljokicama... :)
      Najlakshe je da odlucish da je ne peglash... Ja moju nisam... :)

      Delete
    2. Curke ,nadjite neku majicu od materjala koji se mnogo ne guzva.:DD :pp
      Ako je to mogucee

      Delete
    3. Majicu ne moras da peglas uopšte ako je dobro okačiš na sušenje D

      Delete
    4. Pa ako je pamučna (a ja majice nosim samo pamučne) onda je problem... Jedino da je izvrneš i preko peškira nekako...ne znam ni sama...

      Delete
  2. Divno je! <3 Obožavam tvoje DIY projekte! Ljubim! <3

    ReplyDelete
  3. fenomenalno.
    Ideja super, odmah idem da pravim

    ReplyDelete
  4. Super je,veoma lako a efektno :)



    http://parisiamcomingbyjelena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Odlična je, i sama sam hela da napravim nešt slično, ali nisam pronašla lepe bisere, i tako je sve ostalo na ideji, a što se tiče peglanja ako baš mora, probaj da okačiš majicu ili nađeš nekog da je pridrži pa peglom na paru sa naličja, bukvalno u vazduhu ;)

    ReplyDelete
  6. Mmmmm, divno, tvoj proizvod je vrh! Divno! Nisam ni sumnjala.
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  7. vidim ja da cemo te masovno iskopirati.. :***

    ReplyDelete
  8. Divno!!!Ja baš pisala o biserima na mom blogu,i uvek glasam za njih!

    ReplyDelete
  9. super je :)
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Prelepo! Sto se tice peglanja: dovoljno je da je lepo poravnas dok je mokra i susis na ravnom na nekom peskiru i nece joj biti porebno peglanje!

    ReplyDelete
  11. dja nam se!,Moram da te ukradem za pimpovanje cipela!;) :*

    ReplyDelete
  12. Maki, imam jedno glupo pitanje- da li kada provuces konac kroz majicu i biser samo zavezes cvoric sa unutrasnje strane? Nemam bas previse iskustva sa iglom i koncem. :(
    I ako mogu malo detaljnija uputstva kako doci do bake na Slaviji?
    Hvala! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da, upravo tako... sali sad vidim da je bolje koristiti beli konac, jer ovaj providni je kao tanka struna pa njegov vrh bocka :) ponekad...
      Baka na slaviji aka. Žika plastika je neugledna radnjica u kralja Milutina, odmah iz Nemanjine kad krenete da se penjete uz ulicu sa leve strane. Ne znam tacno koji je broj, ali lako se nalazi. etooo :*

      Delete
  13. Jednostavno, a efektno! Đa mi se baš!

    ReplyDelete
  14. U planu je! Obozavam tvoje DIY-ove..sve te iskopiram.

    ReplyDelete
  15. Odlicno je ispala! Mislim da cu ovu ideju morati da ukradem :D :P

    ReplyDelete
  16. Naravno da nam se dja!
    Ne ljutiš se ako kopiram? :)

    ReplyDelete
  17. Znala sam! :) Cim sam videla jucerasnji post, pomislila sam da si sama "sredila" majicu :D sjajna ideja :D

    ReplyDelete
  18. mozes li da napravis ovih majci nekoliko i da prodajes za nas koji nismo vesti? ja ih ne bih ni poredjala kako valja ,haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. muhahaha... dobra ideja :) Ali evo garantujem ti da ce za mesecak dana neko ovo krenuti da prodaje, ne brini :))) :*

      Delete
  19. Fenomenalno!!! Bravo M.
    Ja sam planirala to na jeans-u ;)

    ReplyDelete
  20. Sjajno,odusevio me post jer vec neko vreme planiram da probam slicno na pantalonama.
    Inspiration:http://www.oasap.com/trousers-leggings/2397-metal-ball-detail-punk-style-harem-pants.html

    ReplyDelete
  21. odlican diy i tako jednostavan! moracemo da napravimo sebi takve divne majice :)

    ReplyDelete
  22. Super izgleda, mozda i ja pokusam :)

    ReplyDelete
  23. Nice DIY idea :)
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. upravo trazim neku fotku da se mogu orijentisati,jer sam odlucila i ja jednu od svojih maica obradovati biserima...:)... odlična ideja i super post...

    http://www.facebook.com

    ReplyDelete
  25. a gde bi mogla da kupim ove bisere ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa pishe u tekstu... Ali evo, opet, bisere sam kupila kod Žike plastike, iliti "bake na Slaviji" ... to je neugledna radnjica u kralja Milutina, odmah iz Nemanjine kad krenete da se penjete uz ulicu sa leve strane. Ne znam tacno koji je broj, ali lako se nalazi.

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails